20 Ocak 2011 Perşembe

Beki ve Bas Melek Metatron..


Basmelek Metatron

Beki'nin tanimiyla:"Adi burada olma melegi (angel of presence) anlamina gelir. Istanbul'da benim belki de en buyuk yardimcim Metatron: o zamani yönetir cünkü. Her sabah o olmasa oglumu okula yetistiremezdim! Esim hala nasil o saatte Tesvikiye'den cikip Hisarüstü'ne vaktinde vardigima inananmiyor. Sirri su: Metatron'a 'lütfen benim vaktinde varmami sagla' diyorum ve bir daha okula varana kadar saate bakmiyorum, ama kesinlikle. Icimi de bu konuda rahat tutup trafigi, kirmizi isiklari Metatron'a birakiyorum ve ogluma sohbet ediyorum.

Metatron'un diger büyük isi kutsal geometridir. Metatron'un kübü diye anilan kutsal geometriden olusan kübü ile cakralarimizi yumusak ama son derece etkili sekilde acar. Ayrica cocuklarla, özellikle de Indigo ve Kristal cocuklar gibi yeni cagin psisik yönden guclu cocuklarla calisir, onlarin adapte olmasina yardimci olur. Aurasi mor ve yesildir."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...