27 Mayıs 2012 Pazar


Aska Dusmek


Allah dedi ki:

Simdi, tam su anda, Benim yuregimden iceri girin. Burasi ait oldugunuz yerdir ve burasi, yuregimin derinlikleri sizin bulundugunuz yerdir. Burasi beslendiginiz yerdir. Burasi doygunluga kavustugunuz, mutlu oldugunuz yerdir. O Ev, arayisinda oldugunuz o Yuva uzaklarda degilidir. Ev hazirdir. Cennet kati icin bir bekleyis yoktur. Onu beraberinizde tasirsiniz zaten. Onu icinizde tasirsiniz. Sizin yureginizim Ben ve sizin Evinizim.

Budalaca seylere yeterince itibar etmistiniz, yureginize, icinde varolup sirtimizi yasladigimiz Bizim yuregimize ise ayni itibari pek gostermemistiniz. Kalp atislarinin tazyikiyle sevgi yukselise gecer. Sevgimiz suzulere goklere yukselir. Her bir yurek
atisiyla daha fazla sevgi yayilir. Bu sevgi yuregine iyice sokulup yaslanalim ve gercekten Bir oldugumuzun farkindaligi icinde huzur bulup dinginleselim. Inanlimasi zor, uzak bir dusunce degildir bu. Yaradanin icten hakikatidir. Of, evet, aziz cocuklarim, sevgidir bu, asktir. Onun icinde gevseyin. Sizin dogustan gelen hakkinizdir o. Harikulade ciceklerin ve yureklerin actigi Cennetin kirlarina dogru Benimle birlikte yukselin.

Sevginin inkarinda olmaniz asla gerekmemisti. Ayin evreleri gibi sevginin de kuculerek azalmasi asla murad edilmemisti. Sevginin her zaman kendi akisi icinde olmasi, dalga dalga cogalmasi murad edilmisti. Simdi yureginizi askla, sevgiyle dolduruyorum Ben. Su andan itibaren cok saglam yurekli olacaksiniz. Kainati sevgi teslim almaktadir simdi. Dalga dalga her yana sicrayan sevgiyi hissediyor musunuz simdi? Yureginizi ve gordugunuz dunyayi doldurmakta olan sevginin ortaya cikisini hissediyor musunuz? Bakilacak sey sevgidir simdi. Gorulecek sey sevgidir simdi. Bu bir tek sey, bu sevgi farkindaligi dunyayi alt-ust edecek seydir - yani dogru tarafi "ust" kilacak seydir. Dunya dogrulup duzelmektedir artik. Simdi sapasaglamsiniz artik. Sizi kollarimda tasiyorum Ben. Ne de hos bir
dusuncedir bu.

Sabahlari, etraftaki mevcut tehlikeleri kolacan ederek evden ayrilmayacaksiniz artik.

Simdi gozleriniz, yureginize ve etrafinizdaki her seye doldurdugum sevgiden yana bakmaktadir. Sevgi uzerine bir seyahate cikiyorsunuz. Bu asIk olacaginiz, aska duseceginiz anlamina gelir. Sevgiyle bu kadar doluyken, sevgiyle bu kadar sarmalanmisken asIk olmaz da ne yaparsiniz ki? Dusecek baska bir yer yoktur. Simdi
aska dusun. Benimle aska dusun, Bana asIk olun ve Benim Hilkatima asIk olun, boylelikle yuceleceksiniz. Size dunyayi bahsettim Ben. Onda yasamaniz ve onda sevmeniz icin size verdim onu. Simdi askla kuvvetlendiniz, cok guclu kilindiniz ve artik sevgiyi goruyorsunuz, sevgiyi deneyimliyorsunuz, sevgiyi seviyorsunuz ve yaptiginiz budur simdi. Tam zamanli asIksiniz, tam zamanli ask icindesiniz.

Eger bir madende calisiyorsaniz su andan itibaren sevgi kazacaksiniz.

Eger bir fakultede ogretmenlik yapiyorsaniz sevgiyi ogreteceksiniz.

Sevgi gemisinin pruvasindasiniz. Nasil da mutlu bir yolculuktur bu.

Eger bir asciysaniz sevgiyi servis edeceksiniz. Eger bir restoranda yemek yiyorsaniz sevgiyi yutacaksiniz. Neredeyseniz, ne yapiyor olursaniz olun, sevginin gozlerine bakacaksiniz ve Beni goreceksiniz, kendinizi goreceksiniz. Sevgiyle goz goze olacaksiniz. Sevgiyi ucarken yakalayacaksinz. Sevginin sihirbazi olacaksiniz. Sevgiyi havaya firlatacak ve onu yakalayacaksiniz. Sevgi, sevginin uzerinde bayram yapacak. Sevgi cadelerde yuruyecek. Sevgi yeryuzundeki hakettigi yere ulasmis olacak ve mutlu olacaksiniz, cok mutlu olacaksiniz, cunku sevgiyle uzlasmis, onunla barismis olacaksiniz.

Ceviren: Engin Zeyno Vural
www.heavenletters.org

Sevgi ve sifayla kalin,
Sifa Cemberi 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...