9 Şubat 2011 Çarşamba

Doreen Virtue ile tanisma...


Doreen sanirim meleklerle iletisim konusunda dunyada adi gecen sayili insanlardan biri..benim sansim da Doreen'den agitim alan Beki ile tanismam oldu elbette...Bu sayede Doreen'in de yazilarini takip etmeye basladim..Iste Doreen'den mesajlardan bir tanesi...



Meleklerden Öğrendiğim 10 Ders
Doreen Virtue, Ph.D., 1998

Spiritüel Rehberler

...Meleklerimle ne kadar çok konuşursam o kadar çok öğreniyorum. İşte hayatımı değiştiren bana öğrettikleri 10 ders.

1. Bütünlükte yaşa. Melekler bana “Zamanın en yüksek niyetlerine uyan etkinlikler yaparak geçir. Sezginin teslim olmanı teşvik ettiği şeyleri serbest bırak. Melekler kalbime güvenmem için beni teşvik ediyor. Gerçek ilgilerime uymayan çalışmaları sonra erdirerek güvende olacağımı söylüyorlar. Meleklerin haklı olduğunu çok çabuk görüyorum !

2. Sadece şimdi var. “Sen şimdi tam ve bütünsün. Yarının neler getirebileceği ile ilgili endişelenme – bu senin şimdi kusurlu veya yoksun olduğunu, ve gelecekte yaşamına dışsal bir şey geldiğinde bütün olacağını belirtir. Melekler bunu söylediği zaman, gelecek için yaşamakta olduğumu kavradım. Odağım, şimdiki kutsamalarım yerine, yarının benim için neler getirebileceğinde idi. Şimdi her gece zihinsel bir “şükran listesi” yapıyorum.

3. Tüm uyuşmazlık/çatışma zihninin içinde. Dış dünyada gördüğün herhangi bir ihtilaf veya deneyim egonun bir yansımasıdır. Gerçekte, dünya tamamen huzurludur ve sen dünyaya korkunu veya huzurunu yansıtırsın. İçsel çatışmanı çözmek istemezsin, onu kendinden uzaklaştırmak istersin. Böylece onu başka insanlara yansıtırsın ve senin rahatsız olmana neden olanların “onlar” olduğunu düşünürsün. Diğer insanlar nötral, boş yazı tahtalarıdır ve kendi anlam ve tanımlamaların ile sen onları renklendirirsin. Sonra, onlara bu renklendirmeler ve tanımlamalar gerçekmiş gibi davranırsın. Aynı şekilde, diğer insanlar da senin beklediğin şekilde sana davranırlar, kendisini – gerçekleştiren kehanet ile”. Melekler bunu açıklarken, kendim için nasıl sık sık perişan haller yaratmak için korkuya izin verdiğimi kavradım. Ama her zaman, tüm durumlara yüklediğim düşünceleri ve hisleri seçme gücüm vardı.

4. Diyetinizi arındırın. “Tüm gıdaların titreşimi vardır, yüksek ve ince titreşimler istersiniz. En yüksek titreşime sahip olan taze meyve ve sebzeler, fındık, badem, ceviz gibi kabuklu besinler, tahıllar yeyin. En düşük titreşime sahip olan etlerden, süt ürünlerinden, alkolden, şekerden, çukulatadan ve kafeinden kaçının. Ve yediğiniz tüm gıdaların özünün besini özümsedikten ve ihraç ettikten uzun zaman sonra da sizi etkilediğini hatırlayın. Melekler bunları bana söylediğinde, diyetim oldukça sağlıklı idi. Et, kümes hayvanları ve alkole son vermiştim. Hala, yapacağım şeyler vardı. Enerjimdeki gelişme ve sonuç dramatik ve çabuk oldu !

5. Almak için vermeyin. “Vermekten beklediğiniz sonuçları salıverin. Vermekten sonuçlar alırsınız ; bu evrensel yasadır. Ancak neden ve etki yasasının nasıl sirküle edileceği size bağlı değildir. Artı, eğer karşılık olarak bir şey beklerseniz, gerçekten vermiş olmazsınız. Bunu yerine, onu tamamen salıvermeden önce, öncelikle bir şeyler almayı umarak, onu bilinçliliğinizde tutarsınız. Bir kez daha, melekler ruhumun derinliklerini görürken, utanmış hissettim. Onlar benim verici bir insan olduğumu biliyordu. Bazen karşılığında bir şeyler alma umudu ile verdiğimi kabul ettim. Koruyucu meleklerime tam güvenle, başkalarına armağanlarıma eklediğim tüm bağları salıvermeye karar verdim. Hemen hemen anında, şaşırtıcı ödüller almaya başladım.

6. Doğada tek başına zaman geçirin. “Doğanın sesleri ve kokuları görünmezdir, zihninizi, her şeyin maddeden daha yüksek ve hızlı titreştiği ruhun alemine götürür. Doğada şifa verici özellikler vardır. Ayrıca, çok gerçek doğa melekleri vardır. Bu meleklerden sizi iyileştirmelerini isteyebilirsiniz. Doğada olmak dünyanın doğal ritmine adapte olmanıza yardımcı olur ve zamanlama ve döngüler her şeyin bir parçası olduğundan, yaşamın ritmi ile daha çok senkronize olursunuz.” Meleklerin teşviğinden beri, doğada daha fazla zaman geçiriyorum. Taze hava, güneş ışığı ve çiçek kokuları daha derin seviyelerde meditasyon yapmama yardımcı oluyor. dışarıda oturuyorum ve doğa melekleri beni çevreliyor.

7. Kendinizi maddeden ayırın. “ Düşüncede maddeye bağlı olduğunuz zaman, ego zihnin ürünlerine bağımlı kalırsınız ve böylece egoya bağımlı olursunuz. Bu yasadan kaçmanın yolu yoktur. Maddeye bağlı zihin ego zihnidir.” Koruyucu meleklerim maddi nesnelerde yanlış bir şey olmadığını gösterdi. Meleklere göre madde nötrdür. Onlar ayrıca, biz insanların gıda, elbise, barınak gibi maddi gereksinimlerimiz olduğunu kavrıyor. Ancak, maddi nesneleri çok fazla düşündüğümüzde – örneğin bilinçli olarak para veya mal mülkü sürekli olarak düşündüğümüzde – yüksek benliğimiz yerine daha alt benliğimize odaklanırız.

8. Yargılamayın. “Kendinizi koruma yolu olarak, onlara yakın olmamak ve incinmemek için onları sizden uzak tutmak için başkalarını yargılarsınız. Ancak gğvenliğinizi düşünmeye gereksiniminiz olmadığını söyledik. Siz güvendesiniz ve güvenliğiniz ile ilgili endişeli düşünce modelini fazla taşımak korktuğunuz şeyi yaşamınıza getirebilir.” Melekler bize, düşündüğümüz şeyleri çektiğimizi açıkladı. Eğer fiziksel veya duygusal tehlikeyi obsessif bir şekilde düşünürsem, en kötü korkularımın gerçekleşeceği bir ortam yaratırım. Uygulama ile, diğer insanları yargıladığım anları fark etmeye başladım. Korkularımı meleklere salıvermeye başladım ve yargılama alışkanlığımın kademeli olarak yok olduğunu hissettim.

9. Bilinçliliğinizin odaklandığı yerde yaşarsınız. “Eğer sevgisiz bir düşünce veya rekabet, kıskançlık veya üzüntü gibi sevgiden yoksun bir düşünceniz olursa, acı hissedersiniz. Siz bilinçliliğinizsiniz ve bilinçliliğinizin odaklandığı yerin etkilerini hissedersiniz. Acı istemezsiniz. Bundan dolayı, sevgisiz düşüncelerinizi ışığa vermeyi seçin.” Önce, bu ders yüzleşmesi acı bir ders idi. Her zaman dışsal durumların mutluluğumu etkilediğini düşünürdüm. Melekler, bunun tersi olduğunu, düşüncelerimin dünyamı renklendirdiğini söylediler.

10. Her şeyde övgüyü Tanrı’ya verin. “Kendiniz için övgü/ihtişam aramayın. Özünde, övgüyü Tanrı’ya verdiğinizde, Tanrı ile bir olan parçanıza övgü verirsiniz. Tanrı’yı överek, ego halinizden uzak olursunuz ve yüksek benlik bilinçliliğinizde merkezlenmiş kalırsınız.” Başlangıçta, dersim gururumu kırdı. Ama utanç hislerine kaymadan önce, meleklerim bana şunu hatırlatarak desteklediler – gerçek benliğim Tanrı ile bir olduğu için – Tanrıyı övdüğüm her seferinde gerçek benliğimi methediyordum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...