4 Şubat 2011 Cuma

Sayilar...


Kitabi okumaya basladiginizda farkindaliginiz ister istemez artiyor...Orda size verilen isaretleri takip etmeniz konusunda cok guzel bir rehber var...Ozellikle de sayilarla ilgili...Sayilar konusunda her zaman takintili olmusumdur zaten...gereksiz numaralri;fatura tarihlerini ya da anlamsiz telefon numaralarini aklimda tutar dururdum hep...(cep telefonunun bizi tembellige alistirmadigi gunlerde tabi..:))Kitapta da gozunuze carpan sayilardan ve onlarin anlamlarindan bahsediyor..Okumaya basladiktan sonra surekli gozume 8,88,888,ve 2ler carpmaya basladi...Bunlari gormeyi ben secmiyordum..Mesela arkadasima yol tarif edicem 8. noterden sap derken;aaa bu da 8 diyorum;onumdeki arabanin plakasi 88 ya da markasi V8 filan gibi...Ayni zamanda da karisik olan is hayatim hakkinda bana yol gostermelerini ve cok para gelmesini istemistim meleklerimden...Neyse bu 8'ler ve 2'ler bana ne ifade ediyordu pek de cozemedim acikcasi;kitaba baktim 8:Bolluk,bereket geliyor;2 ise yanindayiz merak etme anlaminda:o halde tamam dedim:para gelecek sorun yok...Bu arada her tarafta cilgin gibi yilbasi milli piyangosu satiliyor;surekli saticilar adim basi karsima cikip duruyor ama ben her zamanki almayi hic akil edemiyorum;aklima bile gelmiyor...Buyuk ikramiye 35 trilyon bu arada...Cekilis yapildi..Buyuk ikramiye numarasi 882 ile basliyor ve amorti rakamlari 8 ve 2!..
Bekiden egitimi aldiktan sonra ruyalarim cok degismeye basladi..her gece mesaj iceriginde birseyler goruyorum...Daha farkli artik ruyalarim..Ruyalarim her zaman cok degisik olmustur zaten..Dunyada olmayan;yaratiklar;makinalar v.s. gorup dururum ve yaraticiligimin yuksek olmasina yorumlarim hep...Amam egitimden sonra daha farkliydi sanki...Ve surekli syilargormeye basladim..Bir gece yine numaralar gordum;sabah kalktigimda "bu milli piaynagonun numarasi: diye uayandim..079 ile baslayan bir numaraydi...Ama gerisini kesinlikle hatirlamiyordum...Sonraki gece tekrardan niyetlenerek yattim,numarayi yine gormeyi istedim..:))611 ile baslayan numalara gordum bu sefer...Ben kendimce bir yorum yapip 079 ile baslayip 611 ile biten bir bilet bulmam lazim dedim...Amam dogrusu cikip aramadim da...Sadece etrafima 079 ie baslayan bilet bulurlarsa almalarini soyledim..19 subatta yani birkac gun sonra cekilis yapildi.Buyuk ikramiyenin numarasi:611999!..079 yerine 611 ile baslayan numara arayaskdik belli su anda dunya seyahatindeydim...:))
Ruyalarimda sailar devam ederken bir gece saat 3:21'de digital bir saat goruntusyle tik diye uyandim.ekran 11:11'i gosteriyordu ve tik diye bu saatle adeta saat calmis da uyanmisim gibi kalktim...Once biraz korktum tabi...Kotuye yormaya biraz alismisiz tabi;eyvah dedim sat 11:11'de mutlaka kotu biseyler olacak..Ailemi aliyim;bir yerlere gidiyim filan gibi dusunceler basladi kafamda dolanmaya...Amam bi taraftan da bir ses kalk ve anlamina bak diyordu..Oturdum bilgisayarin basina;biraz da korkarak tabi ki..Anlamlarini arastirmaya basladigimda inanamadim..Uyanis;aydinlanma;artik o altin kapidan gecme;boyut atlama....Yani harika!..:))

http://www.youtube.com/watch?v=mpivZaZEM3Y&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=JF6MjmirDlM&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=MnB8znYCWtw

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...