12 Şubat 2013 Salı

1. Gün—Mucize Listeniz

Merhaba sevgili arkadaslarim;
 
Öncelikle pazar günü yeni ay ile beraber başlamak istediğim halde başlayamadığım için çok özür dilerim.. Demek ki doğru gün bu günmüş.. :)
Çalışmadaki ana başlıklar bana iat değil..Geçen sene araştırmalarımda sırasında karşıma çıkan bir yazıdan bu çalışmayı geliştirdim,ancak ne yazık ki kime ait olduğunu şimdi bulamıyorum..Bu yüzden anonim diyelim ve oldu deyip başlayalım.. :)
 
 
1.  Gün—Mucize Listeniz



Mucizenin ne olduğunu düşünüyorsunuz? Lotoyu kazanmak mı? Zor bir durumdan kurtarılmak mı? Çaresizce paraya gereksiniminiz olduğunda sokakta yirmi dolar bulmak mı?
Bu şeylerin her biri, bir arzunun tezahürüdür ve mucizenin sadece bir parçasıdırlar.
Bir mucize lotoyu kazanmadan, kurtarılmadan veya para bulmadan önce gerçekleşen şeydir. Çünkü inandığımızın tersine mucizenin sonuç ile herhangi bir ilişkisi yoktur.
Bunun yerine, mucize tam ona gereksinimimiz olduğunda, sonucu yaratma yeteneğimiz ile ilgilidir. Kendi yaratıcı gücümüze iman, güven ve inanç eksikliğimizi teslim etme, istediğimiz şey için niyet oluşturma ve onu birlikte – yaratmak için Evren ile birlikte çalışma istekliliğimiz ile ilgilidir. Evren’i yardıma çağırdığımız ve onun bize yardım edeceğine tamamen güvendiğimiz an, mucizelerin gerçekleştiği andır.

Mucize gerçekte, kim olduğumuzun ve kendi realitemizde neleri yaratmaya muktedir olduğumuzun algısını değiştirdiğimiz anda gerçekleşir. Birçok şeye mucize gözüyle bakarız, ama onlar sadece yaratıcı gücümüzün tezahürleridir.

Bir mucize istediğimize karar verdiğimizde ve onu yaratma gücümüzü kabul etmeye istekli olduğumuzda, bu mucizedir. Daha sonra gerçekleşen şey sadece ayrıntıdır.

Çoğu zaman mucizeler yaratmayız, çünkü mucizelerin bizim başımıza gelebileceğine inanmayız. Veya isteriz ve tam bir şeyler gerçekleşecekken, Evren’in bizi işitmediğini veya işittiğini ama yanıtlamaya istekli olmadığını düşünürüz. Sabırlı olmak bazen mucize dersimizin bir parçasıdır.
Ev ödevi: Yaşamınızda yaratmak istediğiniz en azından 1 adet mucize listesi yaratın, 5 ten fazla olmasın. Listenizi yaratmak için takip edeceğiniz bazı bilgiler:

YAPINIZ:

Ne kadar görkemli olduğunu düşünmenize bakmaksızın, arzu ettiğiniz şeyi isteyin. Mucizeler kalbinizden gelir ve eğer kalbiniz bir şeyi arzu ediyorsa, o sizin için doğru olmalıdır.
Sınırlamalar ve beklentiler olmadan isteyin, Evren’in istediğiniz her neyse yerine getireceğini bilin, ama istediğiniz şeye beklentiler eklerseniz veya sizin için mümkün olabilen şeyi sınırlarsanız, bunları yerine getirmez. Şükranla ve teşekkür ederek isteyin. Evren, isteklerimizi söyler söylemez, isteklerimiz üzerinde çalışmaya başlar, öyleyse sadece isteyin ve aldığınız şey için minnettar olun. Zamanla tezahür edecektir.
Umut ettiğiniz zaman çerçevesinde olmasa bile, alacağınızı bilerek isteyin. Evrensel zamanlama her zaman yaşamlarımızda iş başındadır ve kendi kişisel zaman çizelgemiz ile her zaman senkronize değildir.
Doğru yolda olduğunuzun onayını isteyin. Mucizenizin size geldiğinin – imanınızı kaybetmeden – ve onu alacağınızın onayını her zaman isteyebilirsiniz.


BUNLARI YAPMAYINIZ:


Para istemeyin. Evren enerji ile çalışır ve para sadece enerjinin bir tezahürüdür. Eğer yeni bir arabaya gereksiniminiz varsa, yeni bir araba isteyin, eğer yeni bir ev istiyorsanız, yeni bir ev isteyin ve bunların nasıl ödeneceğine üzülmeyin. Buna üzülmek, seçeneklerinizi sınırlamaktır. Başkaları için istemeyin. Bu sizin yaşamınız, sizin mucizeleriniz ve sizin istediğiniz şey. Başkaları kendi mucizelerini istemeyi öğrenmelidir ve nasıl görünürse görünsün onların yaşamları tam şimdi mükemmeldir. Ve kendi yaşamınızdaki çalışmaya koyduğunuz enerjinin üssel olarak arttığını ve yaşamınızın her parçasına ve etrafınızdaki insanlara yayıldığını hatırlayın. Onlar – hazır oldukları zaman – sizin yaptığınız değişimlerden yararlanacaktır.
Mucizelerinize zaman çizelgeleri koyun. Onlar ilahi zamanlama ile ve tüm durumlar doğru olduğunda gerçekleşir. Bazen mucizeleri beklemek zorunda kalırız, çünkü Evren, başka bir şey istediğimiz noktaya ulaşmamızı beklemektedir.



Geçen sene bu çalışmayı yaparken en çok heyecanlandığımız gün be gün mucizelerimize 1 adım daha yaklaştığımızı görmek,hissetmek oldu..Farkındalığımızı nasıl arttığını gördük..Umarım tüm okuyanlara sevgi ve ışık olur ve bizim heyecanımızı sizler de yaşarsınız..

Yarın buluşmak üzere.. :)
Allah'ın izniyle...

12 yorum:

  1. Peki bu kursa hemen bugün başlayabilir miyiz?:)Sizinle irtibata geçmek istiyorum bazı konularda.Nasıl geçebilirim?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba;Meleklerle yasamak sitesinden kurs tarihlerini takip edebilirsiniz..Bana sormak istediginiz ne konu varsa facebook hesabimdan mail atabilirsiniz..
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sağlıkla ilgili daha doğrusu babam komada uyanması inkansız 23 gün oldu doktorlar umudu kesti mucize diyorlar bunla alakalı nasıl evrenden mucize isteyebilirim

      Sil
    2. Merhaba sağlıkla ilgili daha doğrusu babam komada uyanması inkansız 23 gün oldu doktorlar umudu kesti mucize diyorlar bunla alakalı nasıl evrenden mucize isteyebilirim

      Sil
    3. Merhaba sağlıkla ilgili daha doğrusu babam komada uyanması inkansız 23 gün oldu doktorlar umudu kesti mucize diyorlar bunla alakalı nasıl evrenden mucize isteyebilirim teşekkür ederim

      Sil
    4. Merhaba sağlıkla ilgili daha doğrusu babam komada uyanması inkansız 23 gün oldu doktorlar umudu kesti mucize diyorlar bunla alakalı nasıl evrenden mucize isteyebilirim teşekkür ederim

      Sil
    5. Merhaba, babanız için acil şifa dilerim. Umarım en kısa zamanda sağlıkla tekrar ayağa kalkar. Benim size bir dua şekli söylemem doğru olmaz. Sonuçta ben de bir kulum, haddim olmaz. Ama ben olsam ne yapardım derseniz gönülden Allah'a sığınır ve bol bol dua ederdim. Her şey Allah'tan. Her gelene sevgiyle ve şükürle razı olurdum. Umarım yardımcı olabilmişimdir.
      Tekrar geçmiş olsun.
      Sevgiler

      Sil
  3. Bir şey daha var, Mucizeler kursuna yeni ay da mı başlamak gerekiyor?

    YanıtlaSil
  4. Merhaba;
    Zorunlu degil ama tum baslangiclar icin yeni ay guzel bir zamandir..Ancak denk getiremezseniz uzulmeyin;demek ki sizin icin uygun zaman oymus.. :)))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Nreden başlasam diyordum ve karşıma siz çıktınız :) Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. ne kadar sevindim anlatamam…tabi ki hic bir sey bizden degil..Bu bilgi size gelecekmis demek ki.. :)) sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, babanız için acil şifa dilerim. Umarım en kısa zamanda sağlıkla tekrar ayağa kalkar. Benim size bir dua şekli söylemem doğru olmaz. Sonuçta ben de bir kulum, haddim olmaz. Ama ben olsam ne yapardım derseniz gönülden Allah'a sığınır ve bol bol dua ederdim. Her şey Allah'tan. Her gelene sevgiyle ve şükürle razı olurdum. Umarım yardımcı olabilmişimdir.
    Tekrar geçmiş olsun.
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...