16 Mayıs 2011 Pazartesi

BASMELEK METATRON'DAN ZAMAN UZERINE...



Dun sevgi dolu bir mese agacinin altinda gozlerimi kapayip meditasyon yaptim. Gunes yuzumu oksuyor, cimenler hafif serin dokunuslarla ayaklarimi dinlendiriyordu. Uzun zamandir isten gucten vakit ayirip bir agacin govdesinde meditasyon yapmamistim. Yazik etmisim... Gozlerimi actigimda yanibasimda Basmelek Metatron'un ciddi sesini duydum.

"Bu, senin bu ayki mesajin." dedi, ve ben o guzel cimenlerin ustunde duran sirt cantama uzanip kagit kalem aldim elime.

Basmelek Metatron, zamani yoneten basmelektir, Kur'anda bahsedilen dort basmelek gibi, bizlere biz ondan yardim istedigimizde seve seve yardim eder. Basmelek Metatron'un adi "burada olmak" anlamina gelir.

Bu aralar zamanin bir turlu bize yetmedigini, islere yetisemediginizi dusunuyorsaniz, ya da "Bugun hatta bu yil nasil gecti, anlamadim!" diyorsaniz, bu mesaj sizin icin. Yalniz degilsiniz. Bircogumuz benzer hisler icindeyiz su siralar. Sevgili Basmelek Metatron, soyle devam etti sozlerine:

"Evet, zaman hizlandi ve bircogunuz bunu hissedebiliyorsunuz. Kendinizi stresli hissediyorsunuz, bir yerlere kosusturuyor, yapacak cok sey oldugunu, ama yeterli zaman olmadigini dusunuyorsunuz.

Durun. Zamani kontrol edebilirsiniz. Zamanin ne kadar hizli veya yavas akacagini kontrol edebilirsiniz. Sizlere bircok kez, zamanin bir duzlemde gtmedigini soylemistik. Zaman sabit bir hizla da hareket etmez. Zamani kontrol edebilmek icin yavaslamaniz gerekir. Topraklanmaniz ve ruhunuzun gucunun farkinda olmaniz gerekir. Nefes almaniz ve nefesinizle bir olmaniz gerekir. Yavasca... Sadece nefesinizle bir olun. Var olan herseyle bir olun, vucudunuzun dokundugu herseyle bir olun: toprakla, ruzgarla, gunesin sicakligi ile... Bunu yaptiginiz anda, zamana istediginiz hizda akmasini emredebilirsiniz. Bunu kendiniz yapabilirsiniz, bunu yapacak gucunuz var, bunun icin yardimimiza ihtiyaciniz yok. Yine de her zaman oldugu gibi, sizlere zamani yonetmek icin de yardim etmekten zevk duyariz.

Zamanin icinde yuvarlanip gitmeyin, zamanla sorf yapin. Zamanin aktigini hissedin, dakikalarinizi, saniyelerinizi hissedin, nefes alip verirken, nefesinizi hissedin. Bunu yaparak, sizin disinizda oldugunu zannettiginiz seyleri kontrol edebilirsiniz.

Biz size strese sokmak istemiyoruz. Biz sizin yasamin blincinde olarak yasamanizi istiyoruz, yasamin tadina varmanizi ve yasarken isiginizi arttirmanizi istiyoruz. Zamanin hizlanmasi, insanligin girdigi bu yukselme doneminde gerekliydi. Bunun olmasi, dunya ananin ve sizin frekansinizin yukselmesi icin gerekli. Bu, buyume surecinin bir parcasi. Size dusen, bu durumla birlikte buyumek, onun altinda ezilmek degil.

Bircogunuza meditasyon yapmanizi soyluyoruz. Bu size yardim eder, isiga hizmet eder ve size yasamin bilincinde olarak yasama ve zamani kontrol etme gucu verir. Meditasyon yapin. Ruhunuzla baglantiya gecmek icin zaman verin kendinize. Yuksek benliginize, isiga yolculugunuzda size rehberlik etmesine izin verin.

Yalniz degilsiniz. Dunyanizda sanki yalnizmissiniz gibi tek basiniza mucadele etmeyin. Biz buradayiz.

Isik ve sevgiyle kalin.

Basmelek Metatron."

Beki Ikala Erikli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...