19 Nisan 2013 Cuma

28. Gün – Vakumu Doldurmak



Dun aksam oturdum ilk gunden bugune tum yazdiklarimi okudum..Mucize listemi okudum..Her gun yapmam gerekenleri okudum..Ve inanamadim!!..Ilk gunden bugune kadar neler olduguna inanamadim..Mucizelerin ne kadar arttigina (aslinda bunu ozellikle soyledim;cunku onlar hep vardir;benim ne kadar fark edebildigime) inanamiyorum...Bu bir oyun degil;bu yasamin ta kendisi..Gecenlerde bir arkadasim "artik evrenin ayak izlerini suruyorum" demisti..Hosuma gitti!...:))

Size 28 gundur melekler deyip duruyorum..Ama fark ettim ki meleklerden tek tek bahsetmedim..:))Bugun icimden gecen bol bol meleklerden (ve meleklerle) sohbet etmek..:))
Bugunun duasini ve calismayi verdikten sonra asagida teke tek basmeleklerle ilgili bilgileri alabilirsiniz...:))

Dunku Doreen'in calismasinda nasil istememizle ilgili kismi da paylasmak istiyorum size:

"hayatinizda birseyler degistirmek;iyilestirmek mi istiyorsunuz"O halde meleklerden isteyin;onlar bize yardim icin buradalar..Soyleyin;yazin;yuksek sesle bagirin ya da dusunun isterken..Onlardan gelen hersey seni oldugun yolda destekler.Zamaninda once gelen tum tehlikeleren bizi korurlar.(2 yaz once karsidan karsiya gecerken bana araba carpmisti.carpmayi goren herkes inanamadi;ben de bir kaz morariktan baska hic bir sey olmadigina..O zanlar henuz melekelrimle tanismamistim ama birisi bana seni meleklerin korumus demisti..hakliymis!..:)) Bazen yardim almayi hak etmedigimizi dusunuruz.Sucluluk duymayin,onlar sadece verirler .Meleklerin egolari yoktur...baskalarina yardim etmemiz icin de bize yardim ederler.Onlar bizim takim arkadaslarimizdir.Simdi dusunun tam su andan 1 yil sonra nerede ve nasil olmak istedigini dusunun;nasil bir ev;nasil bir araba;nasil bir is;nasil bir es;nasil cocuk/lar;her neyse yasaminizda yaratmaz istediginiz sadece dusunun;hayal edin;resmedin onu ve onlari meleklere verin..Tum dusuncelerinizi ve hayalleriniz adeta bir sabun kopugundan olusan baloncugun icine koyun ve meleklere verin..once kalbinize gotursunler.tum vucudunuzu dolassin ve birakin dogsun sonra bu baloncuk..buna izin verin..meleklere hayallerinizi teslim edin ve birakin..Bir restorana gittiginizde nasil ki yemek istediginizi siz seciyor ve ne istiyorsaniz onu siparis veriyorsaniz;unutmayin ki burada da ayni sekilde siparis veriyorsunuz..Ve yine ayni ornekle;nasil ki garsona siparisi bir kere soyliyorsaniz;defalarca sebzeli ;sebzeli
salata,sebzeli slata diye tekrarlamiyorsaniz;burada da siparisinizi verin ve bekleyin..ona takili kalip;tekrarlamayin.yasamiza devam edin.Melekler size getirecekler;bundan emin olun ve guvenin...Isaretleri takip edin;uyanik olun;farkinda olun..Egolarindan uzaklasin...Dusunceleriniz iyilestirmesi icin meleklerinizden yardim isteyin..Her ne soyler ya da dusunurseniz gerceklestigini unutmayin...Endise ve korkulari katmayin isin icine..Uzaklastirmak icin yardim isteyin meleklerden..Size gelen rehberligi gorun (ruyalar;aniden gelen bir cevap;sayilar her neyse farkedin..bu sbah yine dusunup de yapmadigim bi islem icin ah wah ederken pat diye televizyondan bir reklam geldi:firsat kacmis degil!..Bir arkadasim kopek giren eve melek girmez dedi;inanmamakla beraber icime de kurt dusurdu tabi..bir kac gundur bana bir mesaj gondermelerini istiyorum ve 2 gundur surekli 2'ler cikiyor karsima:yanindayiz;inanmaya devam et;seni destekliyoruz demek! ..:)Ihtiyaciniz olan tek sey istemek!!!

28. Gün – Vakumu Doldurmak
İnsan zihni söylediğimiz veya yaptığımız her şeyin, bize söylenen ve yapılan her şeyin sonsuz hafızasına sahip faal bir makinedir. Aslında, zihin nadiren yeni düşünceleri düşünür, o sadece o andaki duruma yakından uyan mevcut düşünceyi toplar. Düşüncemizi dönüştürme bilinçli niyeti olmadan, sadece her gün aynı düşüncelerin varyasyonlarını düşünürüz. Düşüncemizi dönüştürdüğümüz zaman, düşünce kalıplarımızı değiştiriyoruz ve zihne hafızasına ekleyeceği bazı yeni düşünceler vermeliyiz. Eğer vermezsek, bir vakum (boşluk) olur ve vakumdan nefret eden zihin, boşluğu ilk elde ettiği düşünceyle doldurur.
Bu Küresel Mucize projesi sırasında, her gün mucize listenizi gözden geçirmeniz istendi. Bunun nedeni, zihnin çalışma şeklidir. Her gün listenizi gözden geçirdiğiniz ve mucizelerinize odaklandığınız zaman, zihninize yapacak bir şeyler sunuyorsunuz ve siz eski düşünce kalıplarını değiştirdiğiniz zaman, zihninize sunduklarınız yaratılan vakumu doldurur. Her gün uygulama yapmak ayrıca enerjinizi geçmişte olan bitenlere değil (geçmiş zihnin en iyi çalıştığı yerdir), ilerlemeye odaklamanızı sürdürür. Öyleyse mucize listenizi her gün görebileceğiniz bir yere koyun ve zihninizi tam şimdi yaşamınızda tezahür eden mucizelere odaklamaya devam edin. Bugün mucize listenizi gözden geçirirken, kaç tane eski düşünceyi değiştirdiğinizi görün, daha pozitif olup olmadığınıza ve yaşamınızda mucizelerin gerçekleşip gerçekleşmediğine bakın. Bu, düşünce kalıplarınızın değiştiğinin onaylanmasıdır. Tebrikler, Mucize Zihin Halinize adım atıyorsunuz.

sabriniz icin tesekkurler ve sevgiler.....:)) 
Gununuz isikla dolsun!....


Oncelikle Basmelek Mikail'den baslamak istiyorum...


Basmelek Mikail;tum meleklerin de basidir ve bizi;evimizi;ailemizi tum negatif enerjilerden ve dusuncelerden korur..Egoyu uzaklastirmak da ustune yoktur..Dusuncelerimizi iyilestirir..Nazar boncugu mavisi bir isigi vardir.Ben kendimi;evimi;ailemi;aracimi,tum sevdiklerimi sabah aksam muhakkak onun parlament mavisi isigi ile koruma kalkaniyla sariyorum mutlaka...Ona ona soyle sesleniyorum:"Sevgili Mikail;lutfen tum dusuncelerimi ve akisimi olumluya cevir.."


Basmelek Uriel:Bizim duygularimizi iyilestirir..Allah'in isik veren eli anlamindadir.Problem cozmekte harikalar yaratir..:))Altin sarisi rengindedir..Bizi ic sesimizi duymamiza ve sag duyumuzun gelismesine yardim eder...

Basmelek Samuel/Ismail:Herseyi goren demektir.Aurasi aqua..nil yesili ile turkuaz arasi!Ozellikle kayiplar icin onu cagirabilirsiniz..Egitimleri aldiktan birkac sonra;nisantasi ve civarinda bir suru isim vardir..hatta tam 9 kapi yapacaktim ve nasil yetistirecegimi bilmiyordum..Sabah evden cikarken Metatrondan yardim istedim..Gun icinde adeta aktim..Bir isim bitiyor;pit digeri basliyor;oyle ki zamanim bile kaldi ve 10. kapiyi yaptim hatta..Tabi arabayi otoparktan otoparka birakip durdum..Sabah cantam cok agir oldu diye ,harici hardiski cikardim ve arabanin arka koltuguna koydum..aksam eve dondugumde arkaya dondugumde sadece ara kablosu vardi ama kendi yoktu..Cantami defalarca aradim;yok;yok!..Tum fotograflarim icinde ve kopyalarini almamisim..Kafamdan asgi kaynar sular dokuldu..yapacak bisey yok dedim ve Dis kapiya geldigimde Ismail'den yardim istemek geldi aklima ve dedim ki"Ltfen Ismail;her nerdeyse bana onu geri getir;tsk ederim".Kapiyi actim;evden girdim;cantami komidinin ustune koydum;actim ve icinde hard disk!Onu orada bakip da gormemem imkansiz daha once;cunku kocaman bisey!..Samuel/Ismail sadece kayiplar icin de degil ayni zamanda hayatimizda eksikligini hissettigimiz seyler icin de bize yardimci..mesela bir is;es;ev;arabav.s. her neyse..Kariyerimizi ve isimizi duzenlemekte ve yasam amacimizdali oncelikleri hizalamamizda bize rehber..Ruh esimizi cagirmak icin kendisiyle calisabiliriz...:))


Basmelek Haniel:Hayatimiza tutku;zerafet ve duyarlilik getirmek konusunda bize yardimcidir.Hislerimizle cok baglantilidir ve ay donguleriyle olusan hislerimizi duzenler..Ayin enerjisini kullanma konusnda bize rehberlik eder.Ayni zamanda ic huzurumuzu ve guzelligimizi saglar..Bilincaltimizi duzenler..Ozellikle gecmis yasam calismalarinda hatirlamamiza saglama konusunda bize yardimcidir..(Kadinlik ve zerafet melegidir..:))
Basmelek Jophiel:Guzelligin basmelegidir.Ayni zamanda dusuncelerin ve duygularinda guzelligini saglar.Bize hayatin ne kadar basit ve huzurlu oldugunu ve darmadaginik olan hayatimizin ne kadar kolayca temizlenebildigini gostermekte rehberlik eder..Bize doga yoluyla ulasir ve daha sik dogaya cikmamiz gerektigini hatirlatir..Feng-shui'nin de basmelegidir..Dusuncelerim kirlendigini hissettigimde sunu derim:"Sevgili Jophiel;lutfen dusuncelerimi guzellestir.."
Basmelek Gabriel/Cebrail:Bakir rengi aurasi vardir.Komunikasyon melegidir.Bize yazma ve konusma konusunda ilham verir..Bildiginiz gibi peygamberimize de ilk mesajini veren Cebrail'dir..Ayni zamanda liderlik ve ebeveynlik konusunda bize rehberlik eder..Diyelim ki bir konusma yapacaksiniz kalabalik bir ortamda..Hemen Cebrail'i cagirin ve deyin ki "Lutfen bana destek ol,konusmama akicilik ver,sesime guc ver ve beni dinlenilir kil"..ya da yazi konusunda takildiniz..Bazen su gibi akarken yazdiklariniz;bazen tikanabiliyorsunuz..Bu durumlarda ben hemen Cebrail'i cagiriyorum ve diyorum ki "lutfen bana ilham ver;aksin yazdiklarim..ve tsk ederim...":))

Basmelek Metatron:Ben kendisine Istanbul'un basmelegi diyorum..Cunku Metatron zamani yonetir..kac kere yardima cagirip da yetisemeyecegim yerlere su gibi aktigima inanamazsiniz..ya da o gun yapmam gerek 10 is var;nasil yetistirecegimi bilmiyorum ve diyorum ki "haydi Metatron;bana yol ac;zamani yavaslat beni hizlandir!"..:)) denemenizi tavsiye ederim..Metatron ayni zamanda hayatimizdaki onceliklere de fokuslanmamiza yardimci olur.Cakralarimizi dengeye sokmakta ustune yoktur..Ozellikle cakara temizleme calismasi sirasinda kendisinden yardim isteyebilirsiniz..Ayni zamanda hassas cocuklarla calisanlarin da yardimcisidir;mesela indigo cocuklarla...
Basmelek Rafael(Ismail):Allah'in iyilestirici eli anlamindadir.Sifa verendir..Saglik calismalarinda onunla calismayi tercih ediyorum..Zumrut yesili rengindedir..Ozellikle sagliksiz iliskilerin gidip geldigi durumlarda (bunu kuvvetlice hissederiz;daha once de bahsetmistim;bir yere girdigimizde ya da biriyle konustuktan sonra icimizde sikinti hissederiz sebebini anlamadan..bu durumda sagliksiz enerjileri yuklenmis oluruz);once Mikail ile eterik kordon baglarini kesme calismasi yapip;ardindan Rafael'den yardim isterim ;"Sevgili Rafael lutfen gel ve o zumrut rengi isiginla sifalandir bizleri" diye...Rafael bize ayni zamanda nasil saglikli yasayacagimiz ve yasam kaitesi artiracagimiz konusunda da rehberlik eder..Ayni zamanda seyahat melegidir..Diyelim ki bir yerde yolunuzu kaybettiniz;hemen onu yardima cagirin;ne demek istedigimi anlayacaksiniz...:))

Basmelek Sandalfon:Ritmin ve muzigin basmelegidir.Tum dualarimizi Allah'a iletir ve sonra da bize hediyeler getirir..:))Her ne soruyorsak ordaki bloklari temizlemekte bize yardimcidir.Bunu zerafetle yapar.Mikail gibi koruyucu enerjisi vardir..

Basmelek Zadkiel:Aurasi lacivert!Allah'in hakliligi anlamindadir.Bize ic sesimizi farkettirir..Hafizaya yardim eder.Ogrenme ve ogretme konusunda bize asistanlik yapar..kalbimizi yumusatir ve merhamet verir.



Basmelek Azrail:Aurasi krem rengidir..Sanildiginin aksine;can almakicin gelmez;gitme zamani geldiginde gecisi yumusatmak ve bize yardimci olmak icin gelir..Ayni zamanda kayiplar icin olan aciyi da hafifletir..Depresyondan cikmamiza yardimci olur.




Basmelek Ariel:Allah'in disi aslani anlamindadir..Aurasi seker pembedir.Cesaret ve askin melegidir.Bolluk;bereket ve zenginlik getirmeye de yardimcidir.(Biliyorum ki su anda herkes en cok Ariel'i sevdi..:))Inanclarimiz karsisinda saglam durmamiza yardimci olur.kalbimizin yolunu acmasi icin sik sik ondan yardim isteyin..Ben soyle diyorum"Sevgili Ariel;biliyorum seviyor ve seviliyorum..Gecmisteki tum kiriklik yaratanlari affediyorum ve


kalbimi aska ve sevgiye aciyorum..Evrenin bana getirdigi ve getirecegi tum bolluk ve berekete kalbimi aciyorum..kalbimizi temizlememe;affetmeme ve sevgiye acmama yardim et;ve oyle de oldu..tskler"..:))





Basmelek Raziel:Allah'in sirri anlamindadir.Aurasi gokkusagi rengindedir.Bilgelik;spirituel gercekler ve esoterik bilgiler konusunda bize yardim eder.Sag duyumuzun acilmasinda bize asistanlik eder.Farkindaligimizi artmak istedigimizde onu cagrabiliriz..Melekleri ruyama cagirdigimda;ogrenmek istediklerimle ilgili bir sey soracaksam;ya da gecmis yasamdan getirdigim ,farkinda olmadigim yuklerden temislenmek istiyorsam soyle diyorum yatarken:"Sevgili Raziel,lutfen ruyama gel ve bu konuda rehberlik et..hangi yolu secmem gerektigi konusunda bana yol goster..Gecmis yasamlarimdan tasidigim ama farkinda olmadiklarimi bana goster ve temizlememe yardim at..ve oyle de oldu..tskler.." Bazen uyku siarasinda yapilan bi calismlar cok yogun olabiliyor ve sabah kalktigimda kendimi cok yorgun hissedebiliyorum..Bu durum icin de Israfil'i de beraberinde cagirip;temizlenme sirasinda bana sifa ve enerji vermesi icin benimle calismasi icin cagiriyorum yatarken..Ve sabah kalktigimda eterik kordon baglarimi kesiyorum...:)


Basmelek Jeremiel:Allah'in merhameti anlamina gelir.Degisimin basmelegidir.Misyonunuzu bulmak icin;affetmek icinondan yardim isteyebilirsiniz..Aurasi mordur..Hayatiniza bir bakis atip;envanter sayimi yapmak istediginizde :) ya da degisiklik veya iyilestirme yapmak istediginizde Jeremiel'i cagirin..Tum zorluklarin ve anlasilmazliklarin ustusinden gelmenizde bas yardimcinizdir..


Basmelek Raguel:Fiziksel ve duygusal hislerimiz artirmak icin bizimle calisir.Bu hisleri anlamamiz icin bize rehberlik eder..Ilahi emirleri gormemize ve bunlarin hayatimiza konfor getirmesina asistanlik eder.hayatimizdaki iliskileri dengeye sokar..Iliskiler;adalet ve mahkeme konusunda kendisiyle calisilabilir.Aurasi acik mavidir ve huzuru temsil eder..


Basmelek Galgiel-Bugunlerde ozellikle sik sik cagirmamiz gereken bir basmelektir..Gunesin basmelegidir cunku..Karanliga isik tutar;aurasi civciv sarisidir..Isiga ihtiyaciniz olan her anda;gunesi gormek istediginizde cagirin onu...:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...