19 Mart 2011 Cumartesi

Tuyler...


Kitabi okumaya basladigimda;tuyler dikkatimi cekti:herkes gibi...Kitapta meleklerin biz buradaiz;yanindayiz demek icin bazen tuyler gonderdiklerinden bahsedilmisti..Okurken biraz utopik geliyor tabi kulaga;hatta simdi yazarken bile...O gece ben de ispat olarak bu tuyleri gormek istedigimi soylerek uyudum...Gece ruyamda evimi gordum ve herye bembeyaz kus tuyleriyle kapliydi...Sabah uyandim ve "tabi ki" dedim,"bunu dusunerek yattigim icin ruyama girmesi gayet dogal"...Ego:2-0!
Birkac gun sonra studyoya gittim cekim yapmak icin..Kapiyi actim yerde kirmizi bir tuy!Allah allah dedim kendi kendime;biraz sevinc;biraz da saskinlik...Hem tuy buldugum icin seviniyorum;hem kirmizi olmasina anlam veremiyorum...Bir taraftan da tabi egom beni durtup duruyo bu nereden gelmis bul diye...Aksama kadar kafami kucaladi durdu bu dusunce ..Aksam donerken haftasonunda cekim yapan bir arkadasim geldi aklima;onu aradim...Kirmizi tuylu bisey kullanip kullanmadigini sordum;cevabi uzucuydu..Evet;haftasonu kirmizi otris kullanarak bir cekim yapmis...Ben de tabi ondan dusen bir tuy diyerek biraz hayal kirikligiyla yola devam ettim...Ertesi gun cekime devam etmek icin yine studyodaydim...Yoga hocam Basak geldi..Ona anlatmaya basladim kitabi;yasadiklarimi filan...Ve biseye ihtiyacim oldu;Basak kendinde oldugunu soyledik..Onun evine gitmek uzere ciktik studyodan..Cihangirim meshur merdivenlerinden 2 adim attik ki tepeden bir kus tuyu tam onumuze dustu..Ikimizde saskinlikla tuyu alip hemen havaya baktik;kus mus yok...Ego 2-1..:)
O aksam kuzenimde kaldim studyoya yakin diye...Ertesi gun erkenden orada olmam gerekiyordu..Sabah uyandigimda halinin ustunde yine bir kus tuyu vardi..Grili kahve renkli;ayni bir gun once onume dusen gibi...Himmmm dedim kendi kendime acaba ego 2-2 mi?
Aradan biraz zaman gecti;ise guce filan dalinca biraz azalmaya basladi tabi calismalarim..Ve tuyleri gormez oldum..Aslina bakarsaniz saklamadim bile...Derken Beki Dondu Amerika'dan..Tuba ve Beki'yle bulustuk;ben bu renkli tuylerden bahsettim...Beki bana aslinda ilk gordugum kirmizi tuyun bile mantikli bir aciklamasi olsa bile aslinda bir isaret oldugunu,onu farkedebilmemin zaten onemli oldugunu soyledi...Ama neden kirmizi dedim??Bilemedik...Kahve ictigimiz yerden ciktik;pat onumuze yine bir kus tuyu dustu..:))Beki alarak sakladi o tuyu...Bir kac saat sonra Tuba bana bir mesaj atti...Fatos dedi "internette arastirma yapiyorum kizilderililerle ilgi ve onlarin tuyleri hep renkli"...??!!..
Aradan gunler gecti..Ben bircok insanla artik bu konulari konusur oldum ve etrafimdaki bir cok insana da kitabi okuttum...Bu kisilerden biri de annem..Her zaman zaten cok dua eden ve Allah'a kalpten inanan bir insandir...Ama meleklerle iletisim deyince o bile biraz durmustu..Aslinda kitabi da okumaya cok istekli degildi..icerigi bilmedigi icin biraz da korku vardi belki de...Sevgili Isil'in ayni kendisi gibi melek olan annesi Esen teyze ile bir araya geldigimizde ben bahsettim yine bu konulardan...O da kitabi almak istedi;hatta anneme de hadiye aldi kitabi..Annem de onu kirmak istemedigi icin basladi kitabi okumaya..Inanmakla inanmamak arasinda gidip gelirken bir gece cok uyusuzluk cekmis ve o gece cok dua etmiz..Meleklerinden de yardim istemiz uyumama yardimci olun;yanimda olun diye...Ertesi sabah ondan bir telefon aldim..1 gun once ben orda kaldigim icin ona bir oyun oynadimi dusunuyordu..Anlayamadim;ne oyunu dedim.."Sen biraktin bu tuyleri buraya diil mi?" dedi...Ne tuyu dedim?Cok sasirmistim..Banyoda yerde 3 tane bembeyaz kocaman ve adet yuvarlak olacak sekilde yerlestirilmis 3 tane tuy bulmus annem...Sevincten cigliklar attim...ben degildim tabi ki..."Bu mehtesem !" dedim anneme...gercekten harikaydi...O aksam onlara gittim kalmaya;tuyleri gormek icin sabirsizlaniyordum tabi...Cok guzellerdi..Bembeyaz gercekten melek dediginizde akliniza gelen o tuylerden...Ego:2-3!...:)O gece ben de orada biseyler gorecegimden emin olarak yatttim orada...Sabah 7.30 kalktim;lavaboya gittim...Ve tuyleri dusundum..Daha once buldugum tuyleri saklamamistim;ve artik bulamiyorudum tuyleri...Uzuldum ve meleklerimle konustum;onlara bana kustunuz mu acaba diye sorudm"kustunuz heralde saklamadigim icin buldugun tuyleri ve bu yuzden artik gondermiyorusunuz '' dedim...Sonra yine yattim...9.00'da kalkip tekrar banyoya girdigimde yerde grili kahveli bir tuy vardi!!Ego:2-4!...:))
Gecenlerde bir ruya gordum.Eski esimle ilgiliydi.Esimden ayrilali 16 yil oldu ve pek de ruyamda gormem onu genelde..Aslinda pek de gecmisi dusunmem;bu yuzden de eski fotograflara bile bakmam..Ama ruya beni cok etkili de ne var ne yoksa cikarttim;eski albumleri;fotograflari..Doktum herseyi onume ;bir yerde terapi yaptim kendime;gecmisten temizlenmek icin...Bir baktim ki orta 1'de yani 13 yasindayken buldugum bir tuyu o zamanki kimligimin icine koyup saklamisim!Grili ve ustunde beyaz puanlari olan bir tuy!O zmanda benimle beraberlermis aslinda ve bugun bunu gorup anlamam da gerekiyormus...Ego:2-5!...:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...