27 Aralık 2010 Pazartesi

Meleklerim ve ben..



Meleklerimle tanismam oldukca ilginc oldu..Bir sabah:ki annemde kaldigim bir sabahti;uyandigimda kuvvetli bir ses bana D&R'a git ve kitap al diyordu...Eve gidip ustumu bile degistirmeden;esofmanlarima kitapciya gittim ve ayaklarim bana direk adresi gosterdi:Beki Ikala Erikli'nin Meleklerle Yasamak kitabi!..Kitabin icerigine bile bakmadim adeta ..Aldim ve ciktim...Iste hayatimda degisim ya da baslangic diyelim boylece basladi...Kitabi okumaya baslamamla bakis acis tamamen degisti...Hemen Beki'ye bir mail attim..Acikcasi cevap gelecegini de pek ummuyordum;binlerce mail geliyordur;nasil bakacaklar diye dusunuyordum ama hemen cevap geldi Beki'den..Ona neler yazdigimi ve onun cevabini arsivde bulacaksiniz...Sonrasinda da yasadiklarimi;ogrendiklerimi paylasmak istedim;baskalarina da isik olabilirim belki diye...Iste meleklerimiz ve biz...:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...