11 Kasım 2011 Cuma

11.11.11


 Merhaba arkadaslar,

2012'ye yaklasirken ve 11.11.2011 gibi ozel firsatlar da kapimizdayken bu ay sevgili rehberim Ziila'dan bu ozel zamanlar ile ilgili bize biraz bilgi vermesini rica ettim. Ziila bana bir suredir rehberlik eden bir 'isik varligi'. Melek veya Mevlana, Meryem Ana, Isa gibi dünyada yasamis aydinlanmis ustatlardan biri degil. Ileride Ziila ile birlikte daha fazla yazacagimizi biliyorum.  Daha once de kendisinden, icinde bulundugumuz bu isik sureci ile ilgili pek cok kez rehberlik aldigim icin bu ay sizlere onun mesajini iletmeyi istedim. Isik olsun!
  
Beki İkala Erikli
  

"Merhaba,
  
Benim adim Ziila. Ben bir isik varligiyim. Beki bu ay sizlere bu ozel zamanlar ile ilgili bilgi vermemi rica etti. Bu yuzden sizlere sesleniyorum.  Bircok kaynak sizlere bu zamanlarin ne kadar ozel zamanlar oldugundan soz etti. Gercekten de oyle. 
  
Neden bu zamanlar bu kadar ozel? Cunku bu, sizin toplu olarak ve bireysel olarak yukseldiginiz bir zaman. Her biriniz, yukselmek için bir vaatte bulundunuz. Ve bircogunuz da bu vaadi yerine getirmek icin elinizden geleni yapiyorsunuz."
  
 Ben Ziila'ya "Bazilarimiz bunu yapmıyor mu?" diye sordum.

"Hayir. Bu dunyada bazi ruhlar, biraz daha fazla karanlıkta kalmayi tercih ediyorlar. Onlar, bu sekilde bir deneyimi biraz daha uzun sure deneyimlemeyi sectiler. Ve tabi tum secimler gibi, bu secime de saygi duyulur."
  
Bana gelen veya facebooktaki yazismalari dusundum. 
"Peki bilincli seviyede, (yani etrafimiza baktigimizda gordugumuzden yola cikarak) herkes bir sekilde daha iyi olmaya calisiyor: kimi sikayet ediyor yasadiklarindan, kimi yardim istiyor... Ama hepsi de sonucta calisiyorlar." dedim.
  
 "Bu dogru degil. Gercekten yardim isteyen herkese yardim ediliyor. Senin durumunda, ozellikle sen birkac yil once yolunu bulmaya calistiginda oldugu gibi. Karanlikta kalmayi tercih edenlerin ise, secimine saygi duyuluyor."
  
(Hakikaten de eski hatira defterlerimi karistirdigimda, o zamanlar adim adim nasil yardim aldigimi cok net gorebiliyorum.)
   
Bu noktada, Ziila ile 'aslinda yukselmeyi isteyenler' uzerinde durmamin daha dogru olacagini hissettim. "Peki, yukselmek isteyenlere nasil yardim edilebilir, veya onlar kendilerine nasil yardim edebilirler?" diye sordum.
   
"En iyi yol, kaynaga baglanmaktir." dedi Ziila.

"Meditasyon yapmak mi?" "Evet. Bu yüzden sana da, isigini arttirmak için en önemli yolun bu oldugunu soyluyoruz."
"Ne kadar sureyle bunu yapmak gerek? Benim icimden gelen, sabahlari on dakika kaynaga 'baglanmak'."

(Ziila bana gun icinde bunu bir kez daha tekrarlamami soyledi, sanirim bu cevabi alacagimi bildigimden, usengecligimden bu soruyu sormamistim daha once. Yogun programim icinde, gunde bir kere bile on dakika ayırmak bazen zorlayabiliyordu beni...) 

"Ziila, benim icin meditasyon icin gereken on dakika, insanlarin cogu icin dogru sure nedir?"

"Dogru sureyi onlar bilecekler. Onlar, kendi ihtiyaclarinin ne oldugunu bilecekler. Onlara vucutlarini dinlemelerini soyle. Kendilerini nasil hissettiklerine dikkat etsinler, ve gun icinde ne zaman kaynaga baglanmaya ihtiyac duyduklarini fark etsinler."

"Peki yukselmek isteyenler baska ne yapabilirler?"
  
"Buyumek... Gelisebilecekleri yollar arasinlar. Senin yaptigin gibi. Ve bilin ki, bu bir surectir. Her zaman sizlerin buyumenize yardimci olacak birseyler bulacaksiniz. Bir kurs, doga ile bir baglanti, sizin buyumenize yardimci olacak bir arkadaslık, yazmak..."

"Peki su 'isik kapilari' veya 11.11.2011 gibi onemli isik tarihleri, onlar neden bu kadar onemli?"

''Onlar, birer firsat kapisi. Evet Beki, onlar o gun hiçbir sey yapmasaniz bile sizin icin calisacaklar. Her firsat icin oldugu gibi, veya herhangi normal bir gun icin soz konusu oldugu gibi, o gunleri de mumkun olan en iyi sekilde degerlendirmeyi secebilirsiniz. Iste bu nedenle o gun dilerseniz uzerinde calismak icin bazi araclar verildi size.'' dedi Ziila.

"Bu gelecek olan, 11.11.2011 firsat kapisi nedir?"

"O, dunyaniza akacak olan bircok isik kapisindan biridir. Daha once de soyledigimiz gibi, bunlar ozel zamanlar ve ileride isiginizi arttirmak için gitgide daha fazla  fırsatlar cıkacak."  

Aklim, daha once konustugumuz 'isigi istemeyenler' konusuna takilmisti, "Peki Ziila, hani bazi insanlar 'istemeyi isterler' ya?" dedim. Hani sigarayi birakmayi istemeyi isteyip de gercekten birakmayi istemeyenler gibi... Peki ya onlar icin ne tavsiye edebilirsin?"

"Onlar icin hiçbir sey yapamazsin Beki. O insanlarin, ozgur iradeleriyle isigi istemeleri gerek. Nokta."

"Insanlar neden karanliga tutunurlar?" diye sordum.

"Karanligin sundugu cok sey var." dedi Ziila.
"Karanligin sundugu nedir?" diye sordum.
  
Ziila, "Drama, aci, bazen de zevk. Bu bir secimdir. Yargilama. O secimi kabul et." diye cevap verdi.
  
 "Ziila, bana daha once yukselmeyi istemeyen insanlarin bu dunyadan 'transcend' edeceklerini; yani 'gecis' yapacaklarini soylemistin."

"Evet, Beki."

"Bu ne demek? Masif olumler mi demek?" "Hayir, Beki." "Dogal bir sekilde mi olecekler?" "Tabi ki oyle. Dogal afetler veya cok buyuk bir felaket yasanmayacak."

Sonrasinda sevgili Ziila ile samanlikta igne arar gibi bir konusma gecti aramizda. Bir turlu tam olarak nasil karanlikta kalmayi isteyenlerden ayrilacagimizi soyletemedim ona. Sizinle sadece sonucu paylasmak daha saglikli olacak. Anladigim su:

Dunya ve dunya uzerindekiler, isiga giderken, karanlıkta kalmayi secenlerimiz, su ana kadar bildigimiz yollarla ve bilmedigimiz, ya da benim aklima gelmeyen bir sekilde ayrilacagiz birbirimizden. Aldigim cevaplardan biri de su oldu: paralel bir dunya da olusmayacak, cunku dunya ana bizimle birlikte yukselmeyi secti.

Bunu anlamaya calisiriken sordugum sorulardan biri de su oldu:

"Biz, isigimizi arttirmayi, yukselmeyi seçenler, titresimsel olarak mi uzaklasacagiz digerlerinden?"

"Evet Beki, bunu zaten yapmaya basladiniz. Bu zaten her zaman soz konusuydu. Dogal olarak, vibrasyonunuz (titresiminiz) uymayan insanlardan ayrilirsiniz."

Bunu uzun zamandir yasamimda hissediyorum. Titresimim yukseldikce, bazi insanlar artik yasamimda olamiyorlar. Secret'i izleyenleriniz, esi ile kavga eden kadinin sahnesini hatırlarlarsa, demek istedigimizi tam olarak anlayabilirler. Kadin neseli oldugunda, esi sinirli bir sekilde isten eve geldiginde kadınla karsilasamaz, cunku onunla titresimi uyusmaz.

11.11.2011 ile ilgili bir calisma istemistim meleklerimden. Bu calismayi en asagida sizlere iletiyoruz.

Sevgi ve isikla,
  
Beki Ikala Erikli

Meleklerime 11 Kasım'da yapabilecegimiz ozel bir calısmanın olup olmadıgını sordum;

"Elbette 11.11.11. tarihinde hepinizin yapabilecegi bir calısma var sevgılı arkadasım. Saat 11:00'de sizin icin ozel olan kosenizde sessizce oturun. Bu anın onemini vurgulayın - ısık yaymak konusundaki isteginizi mum yakarak, ısıgın tohumunu ekerek sembolize edebilirsiniz.
Bu an hepiniz icin ısıgı yogun olarak hissedeceginiz bir an. 11 Kasım'la ilgili tum okuduklarınız dogru.  Kozmik enerjinin akın edecegi, ısıgın devasa bir akın seklinde tum insanlık ve dunyanıza dogru akacagı bir ısık portalı olusacak."
 11 Kasım 2011 için aldıgım kılavuz asagıdaki gibi, nerede olursaniz olun, yerel saatle 11:00'de gerceklestirilecek:
Ayaklarınızı yere duz olarak basın, enerjinin maksimum duzeyde akabilmesi için vucudunuzun herhangi bir yerinin capraz olmamasına dikkat edin. Elleriniz rahat bir sekilde dizlerinizin ustunde olsun, avuclarınız yuzunuze dogru baksın.
Alabildiginiz kadar fazla ısık almaya calısın. Tac cakranızı acık tutun. İsterseniz su sekilde niyet edebilirsiniz:
"Kendimi ısıga tamamen acık tutmaya niyet ediyorum ve ısıgın tum karanlıgı saf sevgi ve ısıga donusturmesine izin veriyorum."
"Sadece oturun ve gelen ısıgı alın. Isıgın yavas yavas akmasına izin verin, tac cakranızdan asagıya dogru, tum cakralarınızdan gecerek indigini, vucudunuzu ve hucrelerinizin tamamini doldurdugunu hissedin.
Kalp cakranıza geldiginizde, ısıgın ellerinizden dısarı cıkmasına izin verin, sizden dısarıya; dunyaya dogru akmasına izin verin. Isıgın yavas yavas tum vucudunuzu doldurmasına; ayaklarınıza, tırnak uclarına kadar vucudunuzu kaplamasına izin verin. Nefes almaya devam ederken, her nefesinizde ayaklarınızın altında buyuyen kokler olustugunu, bu koklerin bu güzel ısıgı dunya ananın merkezine goturdugunu dusunun. Dunya ananın kalbine ulastıgınızda, bu bagı ve ısık akısını surdurun.
Gezegeninize ve gezegeninizde yasayanlara ısıgın ulasması icin kanal olduğunuz sure boyunca, ısıgın yogun olarak buyumesine izin verin. Isıgın ellerinizde buyuyerek, dunyayı saran koca bir ısık cemberi haline gelmesini saglayın.
Bu ısık cemberinin en az 10 dakika boyunca tutun.
Bitirmek için hazır oldugunuzda, ellerinizi yavasca avuclarınız asagı bakacak sekilde cevirin, dunya anaya tüm enerjiyi gonderin, sonra kendinizi kucaklayarak vucudunuza enerji verin ve nazikce calısmayı sonlandırın.
Eger calısmanın basında bir mum yaktıysanız, bitinceye kadar yanmasına izin verin. Üfleyip sondurmeyin."

Beki İkala Erikli

Not: Saat 11.00 de is yerinde olup kacıranlar, bu saate niyet ederek uygulayabilirler. Enerjiler o gün boyunca devam edecektir. 

 

 
Son olarak...

Meleklerinizden yardim isteyin! Unutmayin, onlar bizim icin buracıkta, yanibasimizdalar ve onlar icin kucuk buyuk rica yok!!

Bu konuda daha fazla bilgiye su linkten ulasabilirsiniz:
 
Isikla kalin, 


Beki Ikala Erikli

Meleklerle Yasamak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...