2 Kasım 2013 Cumartesi

Gunumuz askla dolsun..


Gunaydin..Gunaydin..Gunaydin...

Son zamanlarda yogun seyahatler;is karmasasi;saglik sorunlari filan derken dunyali oluverdim yine.. :)

hani oyle olur ya bazen;bilmeye biliriz her seyi de uygulamak zordur..Yine oyle bir donemde;suratimdan dusen bin parca son birkac gundur..Sabah uyandim yine pek bir sizlanarak..yataktan dogruldum;tam yatagimin yanindaki terlige tam ayagimi sokacakken ne gordum sizce..Terligimin icinde bembeyaz bir tuy!  :)

Fazla soze gerek var mi?.. :)

Unutmadan hatirlatiyim;yarin gunes tutulmasi..Cok kuvvetli ve bildiginiz her sey degisebilir..Ama iyi anlamda elbet.. Burada Guclu Metin'den bir alinti yapmak istiyorum:

"BÜTÜNÜN HAYRINA, BAŞKASININ HAYRINA DİLEK DİLE, DUA ET! BEN zannı bitti BİRLİK bilinci hayata geldi… Herşeyde O; heryerde O! İyi yada kötü yok SADECE O! En güzele emanet olun, hayırlardan hayrın kolaylıkla gelmesini dilerim…"

Sevgi;ask ve isikla kalin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...