17 Ocak 2011 Pazartesi

Egitimden ciktiktan sonra...


Ne oldugunu;neler aldigimi tam anlayamamis;kafam karman corman ciktim egitimden...Hem inanilmaz deneyimler yyasamistim;soylediklerim;gorduklerim inanilmazdi ama egom yokkkkk yokkkk olmaz boyle sey diye bangir bangir bagirmaya devam ediyordu...Egitimde Basmeleklerden ve onlarin renklerinden bahsetmistik..Nisantasi'da Beki'nin evinden ciktiktan sonra ekarsiya gecmek uzere kopru yoluna girdim..Birdan arabimin ici parlament mavisi bir isikla doldu tasti adeta...Sook oldum bir ana..Bu Mikail'in rengiydi ve adeta bana yanindayim diyordu..Derken arkamda bir polis arabasi gordum;onun ustunde yana sonen mavi isiklari gordum ve hemen tabi ki onun isigi diyerek yine egomu 1-0 one geciridm..Sonrasinda Beki ile bunu paylastigimda bana aslinda bir isaret oldugunu soyledi...Kopruye girdigim anda koprunun isiklari parlament mavisi yanmaya basladi ki:o gunden itibaren her gecisimde bu renge donusuyor ben gecerken..:))Tabi ki algida secicilik dedim ama eve gidine kadar her yerde parlament mavisi isiklar gozume takildi durdu..Eve geldikten sonra 2006'da cocukluk arkadasim;beraber buyudugum can dostum Isil (Amerika'ya yerlesip kizilderililerle bir sure yasadiktan sonra saman olmustu) ile yaptigimiz calismayi hatirladim ve okumak icin cikardim..O tarihte yaptigimiz calismada Isil'in bana yazdidigi aynen soyle:"Senin koryucu melegin Basmelek Mikail!""...:))
O gun eve geldikten sonra calismalara devam ettim..Beki'den aldigim arinma cd'si ile calismalar yaptim...Internetten buldugum her seyi okudum;kartlarimla calismalar yaptim...Anlayacaginiz enerji dolu bir gun gecirdim...Yattigimda net bir isaret istiyordum:Seslerini duymak;gormek;ya da her nasilsa bir isaret istedim...Biraz sonra galaktik bir sesle bana seslenildigini duydum..Her sekilde korktum:Aklimi kaciriyosam evet korkmaliyim;yok meleklerin sesiyse yine korkmaliyim...Sonra bir mesaj geldi:Yanindayiz;korkma!...:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...