16 Ocak 2011 Pazar

Ilk Egitimlerim..


Meleklerle yasamak kitabini 3 gunde ve bir solukta okuduktan sonra;Beki'den mutlaka egitim almam gerektigini dusunmeye basladim...Boylece 15-16 ocakta verdigi 1. ve 2. Meleklerle iletisim egitimini aldiktan sonra ben de artik Melek Kocu olmustum..
Birinci gunku egitimde pek birsey anlamamistim acikcasi..Hatta 2. egitime gidip gitmeme konusunda kararsizdim...Bir gun once;birinci egitimden ciktiktan sonra hemen kitapciya kosup melek kartlarimi almistim...2. egitime gitme konusunda kararsiz olunca bu konuda bir kart cekmek istedim ve cikan kart soyleydi:Time to go!
Boylece ertesi 2. egitime gittim...Kendim bile aslinda pek de inanarak orada degildim..Egom bana bangir bangir sacmalik bu diye bagirip duruyordu..Calismlara basladigimizda mucizelerde basladi...kendime inanamiyordum yaptigim calismalarda...
Egitimlerden birisinde sevgi ve ask uzerine bir calisma yaptik..Burada calistigim ve o gun tanistigim (sonradan da cok sevdigim) bir arkadasimla karsi karsiya geldik...Arkadasimla yaptigim calismada verdigi kisiyi zihnimde gorup;tarif edebiliyordum..inanilmazdi...
Diger bir kisiyle yasam amaci uzerime calisma yaptik..Ben cok az hatta tek cumle soyledim ona:aurasinin aqua oldugunu ve sifaci olarak calismasi gerektigini soyledim..Meger zaten sifaciymis...
Son calismayi Beki ile yapmayi cok istiyordum..Sanirim Meleklerim bu istedigimi duyarak bunu sagladilar ve bir kisi erken cikmak zorunda kalinca Beki calisma icin Beki ile eslestim..Konu yine yasam amaciydi..Once Beki beninle calisti:Bana auramin mor oldugunu ve yasama amacimin ise sprirituel ogretmenlik oldugunu soyledi.Ben bunun icin neler yapabilecegimi ;daha biseyler ogrenmem gerektigini dusundugumu soyledim..Oysa bana bunun beni engellemeye ya a yavaslatmaya calisan egom oldugunu;eger hazir olmasaydim zaten orada olmayacagimi soyledi...Sira bana geldi..Ben Beki icin meleklerime sordum.Bana onun yasam amacini net bir sekilde algilayabilmem icin mesajlar gonderelerini rica ettim...Ve birden bire agzimdam dokulmaya basladi kelimeler..Ona sunlari anlattiM
"Sen cok buyuk bir akimi baslatacaksin..henuz bu isin cok basindasin..Adeta dunyanin tepesinde ellerini acmissin ve isik veriyosun insanliga...Ama uluslararasi calisman lazim..Bir samala calismalisin...Arizona'ya gitmeli ve kizilderililerle bagltiya gecmelisin!" UGH!!...Nisantasi'nin ortasinda nerdeyse ilk defa gordugum bir insana soylediklerima bakin...Delirdim sanirim ya da cok attim ya diye dusundum..:))Beki bunun ardindan bana zaten Amerika'ya gidecegini;hatta biraz da ailesinden dolayi kararsiz oldugunu soyledi..Sonrasinda Beki Amerika'ya gitti..Birkac gun sonra bana soyle bir mesaj atti:"Fatos;kiziderililer konusunda hakli ciktin;UGH!"
Meraktan oluyordum tabi...Doner donmez Tuba,Beki ve ben bulustuk...Anlattiklarina inanamadim..Gitmeden once burada yabanci bir samanla calismis ve ona Arizona'da calismasi gereken kizilderili bir samanin adresini vermis..Ve Beki orada onu bularak calismis ve bana da bi mesji gondermis..O da soyle bir itirafda bulundu:"O gun bana anlattiklarini hi-hii diye dinlemistim acikcasi!"..:))

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...