15 Temmuz 2011 Cuma

Ebedi Bir Sarki

Bu sabah 09.41 itibariyle dolunay gerceklesiyor..Istemediginiz her seyi bir kagida yazin..tum korkularinizi;endiselerinizi;parasizlik;basarisizlik;issizlik;asksizlik;trafik sikintisi;hastalik;v.s. ne varsa..olumsuzlari telaffuz ettigimiz tek gun ve an olsun bu.....Sonra sevgili Mikail'den yardim isteyeek yakalim bu kagidi:"Sevgili Mikail;hayatimda olmasini istemedigim tum korkularimi;endiselerimi;negatif olan her seyi al ve lutfen olumluya cevir..Ve oyle de oldu!"...
Ve gece de Berat kandili...Ustelik de cuma...Dualarimiz bol oldugu bir gun..Bence enerjinin;sinerjinin cok yuksek oldugu bir gun...:))
Tum dualarinizin hayirlisi ile gerceklesmesini dilerim..
Sevgi ve isikla kalin.....
Ebedi bir sarki




Tanri dedi ki:

Tanri aslinda, "Tanri dedi ki" demez pek. Tanri sever.

Dunyadaki o guzel insanlarin hepsi icin, onumde duran tum o insanlar icin yuregimdeki sevgiyle konusurum Ben.

Yasamin grup fotografindaki yerinizin rastlantisal oldugunu dusunebilirsiniz. Sevgili cocugum, aslinda tam olman gereken yerdesin, tam dogru noktadasin, sadece dusundugun yerde degilsin. Arka sirada veya cok kenarda oldugunu, belki de disarida kaldigini dusunebilirsin. Bunlar olmayacak seylerdir.

Bu fotografi senden cok daha iyi gordugumu bilmen gerekir. Onu Ben cekmistim. Herkes en onde oturmaktadir, herkes resmin merkezindedir. Sen de ondesin, tam ortadasin. Bildigin gercekleri ve olasiliklari unut. Olaylari unut. Bu olaylar imkansiz olan seylerdir. Simdi sadece Benim yuregimin Hakikatini dinle. Benim kalp atislarima kulak ver.

Yuregim seninle konusur. Yuregimdeki sevgi yaniniza sokulur. Hangi surette olursaniz olun yuregim size dokunur. Bir insan varligi da olsaniz, bir fil ya da zuraafa ya da sahildeki kum taneleri de olsaniz sevgimle dokunurum size. Baska bir sey yapamam Ben. Yuregim bir baska sey yapamaz. Benim sevgime kapilip gitmemek icin direnecek gucunuz yoktur. Kendinizi bundan alikoyamazsiniz, kacamazsiniz. Sevgim heryerdedir, ucsuz bucaksizdir. Sizi bulur ve geri getirir o.

Bir iceri, bir disari sizi soludugumun farkinda degil misiniz? Gercek nefesinizin Ben oldugumu bilmiyor musunuz? Benim nefesim oldugunuzu bilmiyor musunuz? Elbetteki size yasami ufleyen Benim nefesimdir ve hala sizi solumaktayim Ben. Benim armaganimdir bu. Bizim sevgimiz her zaman kendini yenileyen ve canli tutandir. Hayattaki Muazzam Kaynagim Ben ve Kendimi sizin vasitanizla donusum halinde tutar, yenilerim.

Sizin vasitanizla yasadigimi bilmiyor musunuz? Yaptiginiz herseyden keyif alan, mutluluk duyan ebeveynim Ben. Calisirken ya da oynarken sizi seyretmeyi seviyorum. Oyun oynamakla calismak arasinda sizin icin hic fark olmasin diliyorum. Her biri bir digerinin icinde erisin diyorum. Mutluluk adiniz olsun. Yuregimin sicakligini alin; o vakit hayatiniz mutluluktan baska ne olabilir, o vakit Benim mutlulugumdan baska ne olabilirsiniz?

O eski dusunceleri kafanizdan atin. Kendinizi yenileyin. Kendinizi yeniden, yeniden donusumde tutun. Yuregimdeki on siralara gecin. Orada sizi bekleyen yerler vardir. Sizi bekleyen bir yer de yoktur aslinda, cunku zaten Benim kalbimle sarilmis, kucaklanmis haldesiniz. Hep orada oturdugunuz icin de yerinize zaten sahipsiniz.

Ne ya da kim oldugunuza yonelik dusuncelerinizin uzerinde hic durmayin. Benim dusuncelerimde Bana katilin simdi. Kalp atislarimi isitin. Budur Benim dusunme halim. Kalbim sizin icin carpar ve sizi dusunurum Ben. Siz ki aziz cocuklarim, Yuregimdeki Ebedi Sarkisiniz.

Sizinle konustugumu isittiginizde Yuregimin gumburdeyisini duyarsiniz. Sevginin bu ebedi vuruslarindaki vibrasyonlari alirsiniz, bu vibrasyonlar dusunceler halinde bir araya gelip yogunlasir ve kelimeler halinde sizin vasitanizla yankilanirlar. Elbetteki Beni isitiyorsunuz. Duydugunuz sesler Benimdir. Yuregim bir davul calmaktadir ve onun her bir vurusundaki anlami biliyorsunuz. Yuregimin her bir vurusunu sizin yureginiz tercume edip, donusturuyor. Yureginizle isitiyorsunuz. Benim yuregimin atislari sevgidir, sevginin ta kendisidir. Ve yurek atislarim kelimelere donusturulup tercume ediliyor. Her bir kalp atisi "Sizi seviyorum" diyor. Bu Benim nakaratimdir. Bir ya da iki kez degil, ebediyyen yinelerim onu. Size soylediklerimi duyacaginiz an gelecektir, bu sozlerim tekrar tekrar yinelenmekte, sonsuza dek tekrarlanmaktir, "Sizi seviyoum. Sizi seviyorum. Sizi seviyorum."


Ceviren: Engin Zeyno Vural

www.heavenletters.org


Sevgi ve sifayla kalin,

Sifa Cemberi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...