29 Temmuz 2011 Cuma

Isil Isilsiniz



Tanri dedi ki:

Hayalimdeki suretinize istinaden yasayin, cunku hayalimdeki suretiniz Hakikattir sizin.

Seceneginiz yoktur sevdiklerim; yahut da seceneginiz hakikati yansitmak veya doygunluktan uzak kalmaktir.


Benim Cocugum sizin dusunme egiliminde oldugunuz ya da oldugunuzu zannettiginiz gibi olamaz. Bundan daha buyuk bir yanilgiya kapilamazsiniz.


Hakikatinizi cok saglama aldim Ben. Benim suretimden yaratildiniz, bir resim olarak degil, bir hayal olarak degil, Benim Hakikatim olarak. Bu boyanip renklendirilmis bir imge degildi. Tamamiyle Benim bir yansimamdi. Taklit degildi. Abarti degildi. Birlestirilecek kesIk kesIk cizgiler yoktu.


Dunya sizin degerinizi kucumsemektedir. Siz de kendi degerinizi kucumsuyorsunuz. Dogru olmayan seyler ogrenmissiniz. Kendi hakikatinize tamamen tezat seyler ogrenmissiniz. Zayif oldugunuzu, bozulmus oldugunuzu veya hic de iyi olmadiginizi ogrenmissiniz. Yanlislara inanmissiniz. Akilli olmadiginiza inanmissiniz. Iyi olmadiginiza, becerikli olmadiginiza inanmissiniz. Size empoze edilen tum yanlis imgelere inanmissiniz ve Tanrisal bir Varlik oldugunuz Hakikatine inanmiyorsunuz simdi. Dokuntu, supruntu bir seyler degilsiniz asla. Yitik degilsiniz. Degersiz degilsiniz. Size soylenilen ya da kendinize soylemeyi ogrendiginiz o seylerin hicbiri degilsiniz siz. Dimdik ayaga kalkin simdi.


Isil isilsiniz, isil isil apaydinliksiniz. Kim oldugunu unutmus olan Yeryuzundeki bir meleksiniz. Gercekte Kim oldugunuz hakikatinden uzaklasmistiniz simdi de kendi degerinize donmekte gonulsuzsunuz. Gercek degerinizi ciddiye almayi pek basaramiyorsunuz. Siz ki Benim Altin Mesajimsiniz, Altin olansiniz kendinizi kirli pasli tenekeler olarak goruyorsunuz. Kendi altininizi goremiyorsunuz. Bir an gorur gibi olsaniz bile bakislarinizi uzaklara ceviriyorsunuz.


Evet, sevgi yolundan ayrilmistiniz, kendinize sevgi duymayi birakmistiniz. Yanlis yapmis olabilirsiniz. En buyuk hatayi da Kendi Tanrisalliginiza deger vermeyerek yapmistiniz. Digerleri ve kendiniz icin soylediklerinize dikkat edin. Kendinize uyarlamak uzere yeni kelimeler ogrenin. Kendinize soylemeyi aliskanlik edindiginiz sozleri, taktiginiz isimleri unutun. Onlarin hicbiri degilsiniz.


Oz-deger yolundan ayrilmis olmaniz degerinizin azaldigi manasina gelmez. Gercek degerinizin aklinizdan ciktigi anlamina gelir bu. Akil, yolunu yine bulabilir. Kendinize ve baskalarina mal ettiginiz imgeleri tersine cevirebileceginiz anlamina gelir bu. Kendi benliginize mal ettiginiz negatifleri pozitife cevirebileceginiz ve ne olursa olsun bunu muhafaza edeceginiz anlamina gelir. Kulaginiza kendinizle ya da icinde yasadiginiz dunyayla ilgili olarak hangi soylentiler gelirse gelsin bunlara asla inanmayin. Bunlari himaye etmeyin. Eger illaki mecbursaniz o dikenlerin arasindan yuruyun ve kendi aydinliginiza cikin. Asil suretinizi, kendini ifsa etmekten hicbir sey alikoyamaz.


Kimi dinleyeceksiniz sevdiklerim, Beni mi gecmisteki dusunceleri mi? Beni dinlemenizi oneririm Ben, cunku Ben biliyorum ve sizin azami iyiliginizi yurekten gozetiyorum. Cehaletten hareket etmiyorum Ben, siz de oyle. Kendi benliginize ait yolun kenarinda ne kadar zamandir beklediginizin bir onemi yok, simdi size dusen ileri dogru adim atmak ve Benim sozunu ettigim bu realiteyi kendinize ilan etmektir.


Geldiginiz yer asalettir sizin. Gelebileceginiz bir baska yer yoktur. Ve simdi bugun, tam su an ise kendi asaletinize, Cennet'ten yana dondugunuz andir. Asaletinize asina olacak sekilde yetistirilmediniz, bunu anliyorum, fakat artik biliyorsunuz ve artik bir baslangic yapiyorsunuz.

Ceviren: Engin Zeyno Vural

www.heavenletters.org

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...