5 Mart 2013 Salı

12. Gün – Kendi İyi Şeylerinizi Yaratın



Birkac gundur yazamadim;ozue dilerim..Ancak Umre'ye gitmenin heyecani ve hazirligi icindeyim;affedin.. :)

"Keyfim cook yerinde..Hava acik;gunes var;kuslar civil civil...Dun bankada param cozuldu;artik bir golden red riverim var ve aksam begendigim..Daha guzel gunler de olacagini biliyorum ama ama bu harika gun icin tsk ederim..Evet;simdi bunu okurken herkesin "Neee;golden mi?"dedigini duyar gibiyim...:))

Eva'nin bana gelisi cok ilginc oldu;her zaman ki gibi..:)Kendimi bildim bileli hep bir goldenim olsun istemisimdir;ama bu kastigimiz isteklerden degil..Hep cok tatli;benim de olsa dedigimiz durumlar vardir ya iste oyle..2 hafta once bir arkadasimin kapisinin onune geliyor Eva;Yildiz 'da oturuyor arkadasim..Kizcagiz 1 hafta oradaki herkesin kapisini caliyor ve sahibi cikmiyor..Gecen hafta facebookta kim alir diye bir mesaj dolastiriyor..Ben aksama geldigimde okudum mesajlari ve Nevin almisti o sirada Eva'yi..Ben de "gec kalmisim ama mutlu olsun yeni yuvasinda" diye yazmistim..Derken onceki gun Nevin'den bir mesaj aldim:"Senin gec kalmisim deyisine istinaden yaziyorum" diyor,3'5 yasindaki oglu kiskanmis Eva'yi ve ikisini bakiciyla beraber evde yalniz birakamayacagi icin vermek zorunda kalmis..Ister misin dedi...Bir gece dusundum..Gece kart cektim ve dunyadaki ve cennetteki hayvanlarin koruyucususun..Melekler seni hayvanlar yoluyla izliyor cikti..Sabah da para cozulunce;hava da piril piril gunesli olunca icimden bir ses kuvvetli olarak "Evet;Eva'da seninle olmali" dedi ve Nevin'e mesaj attim;aliyorum diye...Ve bu hikaye ile Eva dun bana geldi...:))Coook guzel..Beyaz bir golden...Oyle masum ki...:))

Aslinda burada anlatmak istedigim;mucizelerin olusmasi icin O AN'da neler yapiyoruz...Kalpten gelerek yaptigimizda,bize nasil donuyor mucizelerimiz...Lutfen kalbinizi dinleyelim..Egolari unutup;kalpten gelen sese kulak verelim..Bizi hic yaniltmayacagina eminim...

Kalbimizin sesini dinlesek su kisacik omrumuzde aslinda nasil da mutlu olup;mutlu edicez...Aksam arkadasim ile konusurken isinden ne kadar mutsuz oldugunu ve para kaygisiyle her gun ne kadar mutsuz bir sekilde uyanip;ise gitmek zorunda oldugunu;patronunun ego tatminini gerceklestirmek icin nasil herkesi asagiladigini ve buna sirf bu endise ile katlandigini;cikis yolunu bulamadigini anlatti...Ve sunu dedi:"Gercekten mutsuzum!"..Simdi bunu okurken "iste ben de boyleyim" diyenleriniz oldugunu biliyorum..Belki patron sorunu olmasa bile;sevmedigi isi yapan bir suru insan var cevremde..Kalbi bu isi yapmamasini soylerken;egonun baskin cikmasiyla (buna mantik diyoruz;cevre baskisi diyoruz;daha bir suru de ismi olabilir)..Elbette boyle materyalist bir dunyada yasarken;hadi kalbimizi dinleyelim herseyi birakalim;mutlu yasayalim diye bir polyannacilik olamaz..Hepimizin bir suru sorumluluklari var;cocuklari var..Onlarin gelecegini;egitimini dusunup yatirim yapmak zorundayiz..Kredi borclarimiz var..v.s.,v.s....E bu durumda ne yapicaz peki?O halde belki bunlari deneyebiliriz:yeni cikis noktasi buluna kadar oncelikle yaptigimiz isi sevecek bir yol bulabiliriz belki kendimize..Sorun yasadigimiz insanlara ego ile cevap vermek ya da duygu beslemek yerine 'kalpten giden mesajlar verip onun da mutsuzluklarina cevap olabiliriz belki...Bu arada alternatiflerimizi arayabiliriz..Sahip olamadiklarimiza uzulmek yerine ;sahip olduklarimizi farkedip sukredebiliriz...Ne yapsak hem mutlu oluruz;hem de para kazaniriz diye MELEKLER'den bize rehberlik etmelerini dileyebiliriz...Veeeeee mucize listesindekileri adim adim yapabiliriz.....:))

12. Gün – Kendi İyi Şeylerinizi Yaratın

Yaşamınızdaki her şeyi siz yaratırsınız ve sadece siz yaratabilirsiniz. Başka hiç kimse sizin için bir şeyler ‘yapamaz’ veya sizin için bir şeyleri gerçekleştiremez. Eğer bir kurtarıcı veya yaşamınızı daha iyi yapacak birini arıyorsanız, istediğiniz şeyi bulamadan kendinizi bir durumdan diğerine, bir insandan diğerine gider durumda bulursunuz. Yaşamınızda yaratmayı istediğiniz iyi şeyler sizinle başlar. Başkaları buna katılabilir, ama bunun gerçekleşmesi için niyeti ve enerjiyi siz oluşturmalısınız.
Bugün mucizeler listenizi gözden geçirirken, yaşamınızda size gelmesini istediğiniz kendi iyiliğinizin, tüm mutluluğunuzun, neşenizin, huzurunuzun ve sevginin yaratımından kendinizin sorumlu olduğunuzu hatırlayın; bunların gerçekleşmesi için ettiğiniz niyetler ve verdiğiniz enerjiyle. Mucizeler listenizi iyi şeyler yaratmaya bir adım olarak görün, o zaman sürece katılacak olan durumları ve insanları çekersiniz.

Bu gunun karti : Sizi bekleyen daha iyi seyler var..ancak kendinizi serbest birakmalisin..Tum olumsuz dusunce ve duygulari vakumlamayi unutmayin,ardindan yeni durum kendiliginden gelecektir...Meleklerin tam yaninda oldugunu ve size yardima hazir oldugunu unutma...:))"

 Baris;huzur;sevgi dolu bir dunyada olalim..
1 hafta sonra gorusmek uzere;sevgiyle kalin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...