31 Mart 2013 Pazar

18. Gün – Kendinize İnanın



Dun sabahtan herkese gondermedim 17. gun calismasi...Nooldu diye donen oldu;nooldunu bilip zorlamayla bisey yazan oldu;ya da yine de hic yazmayan da oldu..:))

Bir test yaptim kendimce...Kimler almaya;kimlar vermeye odakli;ya da kimler dengede diye...16. gun yazdigim mesajimda bildiginiz gibi bana yazin mucizelerinizi,buyuk kucuk farketmez demistim..Bu ricami farketmeyen bile oldu..Niyetim tabi ki burada kimseyi yermek filan degil;sakin yanlis anlamayin..Sadece kendime bir ders cikarmaya calisiyorum bu kesif yolculugunda...Sunu farkettim:Aslinda kendimizi o kadar dunyanin merkezine koyuyoruz ki..Herseyi kendi etrafimizda donduruyoruz aslinda...yogundum;isim vardi;moralim bozuktu v.s....Her zaman almaya alistigimiz seyler birden kesilince;a aa noluyo diyoruz ama farketmiyoruz acaba neden diye..Ustune basarak soyluyorum;sakin yanlis anlamayin!..Bu da calismanin bir parcasi...Mesela o kadar almaya alistigimiz durumlar var ki;varken varliginin farkina bile varmayip sadece yoklugunda nooldu diyoruz..Mesela her gun size cay veren kadin;her gun belki kapinizi acan gorevli,her gun bindigimiz aracin soforu...Her sabah kahvaltinizi hazirlayan anneniz;her aksam gordugunuz esiniz;sevgiliniz;v.s. Varligina va onlardan almaya cok aliskin oldugumuz durumlar..Bugun soyle bir calisma yapalim..Etrafimizda hergun olan ;gormeye alistigimiz ve alistigimiz icin de varligini fark etmedigimiz;onem vermedigimiz kisileri;olaylari;durumlari bi dusunelim..Onlari fark edelim..Bize her gun cay veren kadina bi bakalim;bu gun ne giymis;yuzu guluyor mu;ona dunkunden farkli;icten gelen bir tsk verelim mesela...Aslinda hayatimizda herkes ve her durum bize bir deger katiyor..Ama almaya programimiz yuzunden;belki de gormuyoruz bile onlari...Bugun bir melek olalim birileri icin..Birinin hayatina bir dokunalim..Onun ve kendi mutlulugunuzu gordugunuzde inanamayacaksiniz bence icindeki duyguya...Kendimize mazaretler uretmeyelim..Cok isim vardi yazamadim;kafam cok bozuktu yazamadim;ayni durumlarin karsinizdaki icin de gecerli oldugunu ama yine de aksatmadan vermeye devam ettigini fark edelim..Hele ki istedigini fark etmedim bile diyorsak;o zaman daha da bir gozden gecirelim bence alma-verme dengesinde nerdeyiz diye..Kissadan hisse;sozum meclisten disari....:)))

Hepinizi seviyorum...

Gununuz kolay gecsin;bolluk ve bereketiniz yagsin...

18 nci Gün – Kendinize İnanın

Realitemizin mimarı olduğumuzu unuttuğumuz zaman, yaşamayı istediğimiz hayatı yaratmaları umuduyla gücümüzü verdiklerimiz tarafından hayal kırıklığına uğratılabiliriz. Burada bizim için ders kendimize, kendi gücümüze ve yeteneklerimize inanmaktır. Yaşamımızdaki her iyi şey, her mucize kendinize ne kadar inandığınızla ve hayallerinizi yansıtan bir realiteyi yaratma gücünüzü kullanmaya ne kadar istekli olduğunuzla başlar.

Mucizeler listeniz kendinize, yeteneklerinize ve yaşamınızı dönüştürme istekliliğinize güçlü bir inancı temsil eder. Bugün listenizi okurken, kendinize inanın. Listenizin kalbinizin arzularını, sizin için önemli olan ve yaşamınızda istediğiniz şeyleri temsil ettiğini bilin. Başkalarının mucizelerinizle ilgili düşündükleri önemli değil, bunlar sizin için önemli ve kendinize inandığınız zaman tüm gücünüzü ve niyetinizi mucizelerinizin gerçekleşmesini sağlayacak enerjiye verirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...