26 Mart 2013 Salı

17. Gün – Şükran İçinde Yaşamak



Dun Eva'yi yuruyuse cikardigimda birden icimden bir ses Beki'yi aramami soyledi bana..Guzel;icimi ferahlatan bir konusma yaptik..Meleklerimizden ve ruyalarimizdan bahsettik haliyle..Beki yeni kitabina basladi..Kitaplarindan biri "Bir kitap okudum;hayatim degisti !" olacakmis..Bunun ve benim uzerime konustuk tabi bu durumda..."Lutfen yaz 'dedi bana'hikayeni yaz ve ben de yeni kitabimda yer veriyim senin hikayene..Neler yasadin kitaptan sonra siye..gercekten de oyle oldu ..Oncesi ve sonrasi..Ve bu sadece Meleklerle de ilgili degil;yasama bakis tamamen degisti...Tam teslimiyete inandiginda dualariniz;beklentileriniz;hersey ama her sey dogal olarak degisiyor;gelisiyor...
Eva geldiginden beri mesajlarim kesildi diye uzuluyordum;ozellikle ruyalarimda aldiklarim..Aksamlari o kadar yorgun yatiyorum ki;cok derin uyuyorum ve hatirlamiyorum ruyalarimi diye gercektn uzuluyordum;ki dun aksam sunu farkettim..Neden sadec ruyalarimdan gelecek mesajlara takildim ki?Oysa ki etrafimdaki her seyde bana mesajlar var zaten..Daha once tuyler;bozuk paralar,gokkusagi ve bulutlardan bahsetmistim bize mesaj yollarinda..Bunun disinda bir anda gordugunuz bir yol tabelasi;belki birinin verdigi bir cevap ve muzik de olabilir aldigimiz mesajlar..pazar gunu neden artik mesaj alamiyorum diye uzuluyordum yolda raba kullanirken;gozum bulutlarda gezip durdum ;acaba orada mi gorucem biseyler diye..Ama siz arayinca degil tabi;onlar gonderdiginde goruyorsunuz zaten..Calan muzigi begenmedim ve kanal degistirdim ve Frank Sinatra;angles ...diye baslayan bir sarki...biraz sonra tekrar kanal degistirdim;yine Angels...diye bir sarki..O kadar ilginc ki;nerdeyse yol boyu bi sarkilar eslik etti bana...Gecenlerde yorgunum ve uyumak istiyorum ama asagaidaki sucuya su gelmis sanirim;kut pat bidonlari atip duruyorlar ve uyuyamiyorum...Lutfen dedim meleklerim;uyumak istiyorum;bu gurultunun kesilmesi icin yardim edin..Tam tamina cumlem bittiginde ses de kesildi...:))

Bazen muzigi icinizde de duyabiliyorsunuz bu mesajlar icin..Gecenlerde yine ruyamdan can sesi ile uyandirilmistim...Ardindan birkac gun sonra Nur Zeynep ile bulustuk ve bana Melek Cani hediye getirdi..:))Simdi cakra temizligi yaparken mumlarimi yakip;meleklerin canini dinliyorum bir taraftan...:))

Onemli olan sadece algilari acmak ve meleklerimizle konusmak..Onlarin bir nefes kadar yakinimizda oldugunu bilmek ve onlardan bize rehberlik etmelerini SADECE istemek...Meleklerin egolari yok;isteyin yeter!....

17. Gün – Şükran İçinde Yaşamak

Yaşamınızın herhangi bir doneminde yanlış olan bir şey olmadığı için, pişmanlık duyacak, korkacak veya daha farklı bir şekilde yapmayı dilediğiniz hiçbir şey yoktur. Zamanın her anında yapabileceğinizin en iyisini yaparsınız. Ve yaşamınızdaki her şey sizin yaratımınızdır. Her insan ve durumun size verecek bir dersi ve kutsaması vardır. Onlar için minnettar olabilir misiniz? Yaşamımızın her devresini dönüştürebilmemizden önce sahip olduklarımız için minnettar olmayı öğrenmeliyiz. Şükran bizi Evrensel enerji akışına sokar ve istediğimizin şeyin fazlasını bize getirir. Yaşamınızdaki nefret sadece daha önce sahip olduğunuzun fazlasını getirecektir.

Bugün listenizi gözden geçirirken, yaşamınızda şükran duyacağınız en az beş şey bulun. Bu program için bile minnettar olabilirsiniz, görebildiğiniz, okuyabildiğiniz, işitebildiğiniz, yürüyebildiğiniz, bugün yeterince yiyeceğe sahip olabildiğiniz gerçeği için şükran duyabilirsiniz. Her gün üzerine ekleme yapacağınız kendi şükran listenizi yaratın. Minnettarlığı uygulayın, şükran duyabileceğiniz şeylerin sonsuz akışını yaratmaya yardımcı olur.

Gelen paylasimlardan ornekler:

*Her gün maillerini heyecanla okuyup bende 3 arkadaşıma gönderiyordum. Bugün onlarda beni taciz etti nerde mailler diye J Sana hangi mucize mi anlatayım bilemiyorum ! Aslında böyle şeyleri hep yüzyüze anlatmayı, paylaşmayı tercih ediyorum ama bitanesini yazayım istiyorum. Gerçi bu mucize değil ama benim ailem ve benim için mucize gibi J az çok beni tanıyorsan biraz asabi bir tip olduğumu tahmin ediyorsundur J o kadar gergin ve asabiydim ki ( son 7 yıldır neredeyse ) ben bile kendimi tanımıyordum bazen ! bağırıp çağırıyor sonra da ulan bunlar benden mi çıktı diyordum. Babam da aynı benim gibidir. Şirzat bile bilir J Mucize listelerine başlarken gerçekten en çok istediğim şeylerden biri çok daha sakin biri olmak, ama sadece ben değil babam içinde istiyordum. Bu sabah özellikle dikkat ettim ulan son 2-3 aydır “melek “ gibiyim. İnanılmaz değiştim. Var bi değişim. Melekler iyi geldi dedim kendi kendime. Benim için 3 ayı sakin geçirmek ( hemde festivaller varken ) mucize. Hafta sonu annemlere gittim. Babamla bişey konuşmak için. Kendi kendime giderken hep yardım istedim meleklerden babam şimdi saçma sapan konuşup benim canımı sıkmasın diye. Gittiğimde yemek yiyordu. Ufaktan konuyu açıp anlatacaklarımı anlatınca kendimi onun kucağında buldum ! hem babam çok sakindi, hem ben ! 1.banko benim için….
Bu yazacaklarım mucize değil ama yazmak istedim sana. Mutlu ediyor beni çünkü J
Meleklerle ilgilenmeye başladıktan ( ocaktan bu yana ) kendime 3 tane kitap aldım. Alakasız kitaplar. Hatta birini arkadaşım hediye etti. 600 sayfalık bir roman. Okumaya başladım ve yine melekler karşıma çıktı. Bir adam ve kadın gizli bir aşk yaşıyor ve Londra da bir müzede ilk kaçamaklarını yaşıyorlar ama neyin şahitliğinde? Tabii ki melek heykellerinin önünde ! Birbirlerine yazdıkları her mektubun sonunda da “ o gece ki gibi melekler hep yanımızdaydı “ v.s. şeyler yazıyordu. Yine melekler vardı kitabımda J bir çırpıda kitabı okuyup, başka bir kitap almaya gidip ilk gördüğüm ve sadece KAPAĞINI beğendiğim bir kitabı aldım. “ Bana şans dile “ diye bir kitap. Pauline diye küçük bir kızın düğün hazırlıkları ve düğündeki telaşlarını anlatıyor kitap. Kitabın 11.sayfasındaki cümleyi yazıyorum sana “ Geç kalmamak için koruyucu meleklerime yalvarıyorum. Onlarda bu yakarışımı duyuyor ve bizi zamanında düğüne yetiştiriyor “ yazıyordu. Dedim ki nokta atışımı yapıyorum yahu. Sonra kitabı okudum ve küçük kızında bir yeryüzü meleği olduğunu anladım ! Bu hafta sonu başka bir kitap aldım. Lucia diye bir kitap…şöyle yazıyor “ Becky şeyi düşündün mü, Lucia’nın belkide… bir insan…olmadığını?” Başımı öne eğdim hayır diye fısıldadım. Ama aslında düşündüğüm şey şuydu EVET”…. Sonra kapağına dikkat ettim ki MELEK KANATLARI…… Eda diye bir arkadaşımla buluştum geçen gün. O da bir yeryüzü meleği. İşte meleklerden ordan buradan konuşurken Paulinin şöylediği şeyi okuttum ona da. Diğer kitapla ilgili melek anılarınıda anlatınca “ Acaba sana kitaplarla mı mesaj gönderiyorlar. Pauline? Yoksa bir kızın mı olacak “ dedi J Dedim god knows J Sanki kitaplarla benimle iletişime geçiyorlar J
Geçen gün ( daha doğrusu pazartesi günü ) the Marmara pera’ya toplantıya gittik ebru ile ( ebrunun contactlarıydı ). 4 kişi yemek yiyoruz. Masada şule diye bir kadın var. Tam konuşurken “bir saniye bekleyin geliyorum “ deyip kalktı ve yarım saat sonra elinde bir liste ile yanımıza geldi. Listeyi verdi bana. Bu eğitimlerden hangisini tercih edersin dedi. Listeye baktım “ Kişisel Gelişim için hazırlanmış neredeyse 30 farklı başlık” var. Blokaj temizleme, hayat amacını öğrenme, kuantum çalışmaları,çakra temizliği v.s. ben bi şaşırdım ne alaka dedim şuleye. Dedi ki az önce yanına gittiğim kadın yaşam koçluğu yapıyor. Adı Aylinmiş. The marmaraya görüşmeye gelmiş ve çeşitli eğitimlerini orada vermek istiyormuş. Şule dedi ki hangilerini tercih edersiniz ! şok oldum ! Koskoca the marmarada geldi bana sordu Şule “hangi eğitim “diye ! Ebru toplantısı için beni de götürmüştü ve oraya gittiğimde böyle bi liste gelmişti karşıma J çok garip değil mi J Etrafta şulenin tanıdığı, kendi arkadaşı olan insanlar vardı ama direkt listeyi bize getirdi J Neyse kadın eğitim verecek burada senide çağırırım dedi şule J çok sevinirim dedim. Bakalım hangi eğitimler olacak. Haber veririm sana da J
Ahval bu….bilmiyorum algıda seçicilik mi? Benim çekimim mi? Garip değil mi farkındalığımı arttırmaya başladığımdan bu yana aldığım kitaplardan mesajlar almam. Ben bunların hepsinin bir mesaj olduğunu düşünüyorum. En çok ta kitaplardan mesajlar alıyorum sanki…. J

*Seninle biraz önce telefonda konuştuğumda farkettim. Hergün yazdığın yazılar farkındalığımı ve hayata bakışımı ne kadar olumlu etkiliyormuş. Alışkanlık yaptın npıyım :)))
Dediğin gibi mucize için çokk büyük birşey olmasına gerek yokki... Düşündüğümde en olumlu gelişme işimle ilgili yaşadıklarımda. Özel yaşantımda belirsizliklerim var. Ancak bunları yaşamam gerektiğini de düşünüyorum.. Bankacılık biraz karışıktır azçok bilirsin, ancak insanlara verdiğim olumlu enerjidenmidir, İnancımı yüksek tuttuğumdan mı, tabii çalışmalarında etkisi var bu hafta 3 adet çok güzel ve karlı iş yakaladım. Gerçek mucize denebilir aslında çünkü bizim bankada baktığında yakalaması zor işler... Hele bugün gittiğim Teknik yapı ve Dumankaya firmaları benim için gerçekten önemliydi. Bundan 5-6 ay önce gerçekten ne banka olumlu ne de adamlar bizle çalışmaya hevesli idi...
Arkadaşım inanç , azim ve olaylara olumlu bakabilmek önemli bence. Korkular kesinlikle çağırıyor olumsuz olan herşeyi. Seninle pazartesi yaptığımız alış-veriş de iyi geldi kesinlikle... Tabii bide aklımdan geçiriyorum birini ...ya görüyorum ya da arıyor beni... Yada diyorki şimdi aklımdan seni geçirdim ya da senden bahsediyorduk... Bu konulara pek takılmazdım şimdi dikkatimi çekiyor kesinlikle...

*Yaklaşık 1 haftadır günlük ritüelimi yapamıyorum.Yani sizlere hissettiklerimi ve yaşadıklarımı aktaramıyorum.Kötü bir haftaydı.....Fakat dün sonunda ilk dileğim gerçek oldu....O kadar mutlu o kadar coşkuluyum ki ; kime kısmında isimleri yazan tanımadığım tüm herkesle bu duygularımı paylaşmak bile beni heyecanlandırıyor....Sonra 2 gündür mail kutuma bile bakamadım.BU sebeple Fatoş'un dün talep ettiği paylaşın benimle serzenişlerinide doğal olarak geç gördüm...Oysa ben zaten sizlerle olanları paylaşmak için sakin bir anı kolluyorumdum....İşte şimdi evimdeyim ve rahat rahat anlatıyorum.İnanmak çok güzel bir duygu.Belki hepimizin aklına tüm yazılanları-çizilenleri okuyunca bir an bile olsa ciddiye almamak gelmiştir.iste,uygula ve olsun ne saçma demişizdir. :) Ama ben biliyorum biz iyi bir şey yapıyoruz.Her şeyden önce paylaşıyoruz..Mutluluklar paylaştıkca artmıyor mu,yada hüzünler paylaştıkca azalmıyor mu ? Benim mutluluklarım artıyor...Ya sizinkiler... ????
Hüzünlerimide paylaşacağıma söz veriyorum.. :(

Neyse net donelerle anlatmaya geçsem daha güzel olacak sanırım ;

***İlk dileğim kendime yapmak istediğim bir şey ile ilgili maddi bir çıkış yolu bulmaktı.Hiç de azınsanamayaak kadar bir meblağı nasıl bulacağıımı bilemiyordum :) hemde bu yokluta
sonra kararımı verdim ve şu kişiden şu tutarda bir sponsorluk talep ediyorum dedim..İsimleriyle ve rakamları ile ne iiçin kullanacağımıda belirterek mucize listeme kaydettim..
Sonra bir de dip not düştüm..Bunu bu ödeme koşulu ile versin ama bana diye... :) Hatta kendime güldüm sonra bende biraz abarttım sanırım diye.

Tabi istemekle olmuyor sadece adımlar atmak onun size gelmesini sağlayacak girişimlerde bulunmakta önemli...Cesaretimi toplayıp konuştumm o kişiyle..Bana yardım etmesini tüm samimiyetimle istedim gözlerinin içine bakarak..Ve işte dün sonunda istediğim gerçekleşti....Hemde benim istediğim ödeme koşuluyla ....İtiraf ediyorum son anda dileğime eklemede bulunmuştum bir kısmınıda hibe etse fena olmaz diye :) yani mucize listeme biraz latife de kattım sonuçta.Benim listem ,benim mucizlerim ve ben yazıyorumm olacak o kadar değil mi .? Her okuduğumda gülmek istedim belkide ..
Tabi hibe falan olmadı :) zaten yazarkende inanarak yazmamıştım.Manevi bir şey olsa talep ederken daha samimi olabilirdim ama söz konusu maddiyet olunca belkide altında ezileceğini düşündüğüm için gerçekten espri mahiyetinde eklemiştim listeye....


***Mucize listeme yazmadığım ama yine fazladan dileyip içimi rahatlamaya çalıştığım bir kalp meselesi daha vardı..Geçen haftalarda beni kırmış,incitmiş bir yavru :(erkek adam demek istiyorum nacizane ) :):):)
Üzülerek belirtiyorum belkide sadece ego toparlaması için ; bende özür dilemesini ,aramasını,özlemesini istedim onun meleklerinden...Ve dün tamda istediğim şekliyle beni aradı ve af diledi...Sonuç itibari ile düşündüğümde hayatımda çok önemli bir yeri var mı hayır...Ama yine de değer verdiğim bir insanın benden özür dilemesi çok güzel bir duygu.Üstelik tekrar kazanım bile sayılabilir.En azından artık arada hal hatır sorabileceğim biri diyebiliyorum...Geçen haftaya kadar adını bile duymak istemiyordum...

Şimdi onun meleklerine doğru ifadelerle ne istediğimi anlatmış olduğumu görüyorum.Çünkü burdaki kiritik daha öncede binlerce kez benden özür dilemesine rağmen içim onu affetmeyi elvermemişti.Ama hep aklımın bir köşesinde vardı..Sonunda oturup kararımı verdim ve onun meleklerine durumu tam anlattım ....Ve işte sonucççç..

Fatoş cingözlük yapıp böyle ekstra mucizeler talep ettiğim için kızma nolur... :))) Egolardan,sadece almaktan,vermeyi akıl edemeketen kolay kurtulamıyoruz nihayetinde ama çabalıyoruz.....


Aslında yazmak istediğim daha çok şey var fakat biraz şu son 2 günn tadını çıkarmak ve gözlerimi kapatıp hayallere dalmak istiyorum...

*Bugün Müge’ye gittim. Nişantaşı’nda işim vardı. Filo’ya da oradan bir şey alayım dedim. Girdim, bakıyorum filan… Sonra satıcı kız geldi. Aradığınız özel bir şey var mı dedi. Ben de bir arkadaşıma hediye bakıyorum, kolye mi alsam küpe mi karar veremedim dedim. Kız bana ah çok güzel bir kolye var (bu arada içerde yüzlerce kolye var) bunu alın melek kanatlı, çok güzel dedi. Ben neeeeeeeeeee diye kalakaldım. Ve Filo’ya bu işte bir iş var diyerek onu aldım. JDaha ne diyeyim? J

*Taxim'den metro'ya bindim maslak'a gidiyorum.

Fatos'un dunku mesajidan sonra hayatimda sukredecegim
Seyleri birbir saydim ( o kadar coklar ki , birde bunun icin sukrettim:-))

Sonra Basmeleklerden ' koruyucu
Meleklerim ya da koruyucu melegim
İle baglantiya gecmem icin yardimci olun, o'nun varligini gormem hissetmem icin bana yol gosterin' dedim sonra gozumu actim gayrettepe istasyonu. Bir daha kapadim ve '
Mucizele listeme yazdiklarimin gerceklesecegini biliyorum, bana bu konuda da yardimci olur musunuz? ' dedim ve sirada gozumu actim cunku anons bir kac kere ' 4 Levent' , next station 4 Levent ' 4 Levent ( gereginden fazla olarak :-)) dedi.

Sasirdim elbette gozumu son kapadigimdam bu ana o kadar cabuk gelmis olamayiz.

Biliyorsun 4 rakami meleklerin ' bu is bizde sen kendini rahat tut, ilgileniyoruz' isareti.

Kendimi susturmadan acaip bir kahkaha attim ve etrafimdaki insanlar, garipseyip herzaman ki gibi ' cik cik cik' diyeceklerine gulumsediler.
Belki koruyucu melegimde iclerindeydi;-))

*Hava çok soğuk diye bizim binanın alt katındaki restorantta yemek yedik. Nuray diye bir arkadaşımızda vardı yanımda. Sonra sigara içmek için kapıya çıktık. Biz sigara içiyoruz Nuray’da tam dibimde duruyor. Yukarıdan aşağıya doğru beyaz bir şey iniyor. Farkındayım ama kafamı yukarıya kaldırıp bakamıyorum. Hopppp diye bembeyaz bir kuş tüyü Nuray’ın kafasına kondu J Dışarıdaki fırtınayı biliyorsun, ona rağmen öyle bir süzülerek geldi ki zarafeti anlatmam çok zor J Bu mesaj bana mı Nuray’a mı acaba diye düşünüp, Nuray’ın konuyla bir alakası olmadığı için kendime yordum J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...