17 Mart 2013 Pazar

14. gun-Hangi ses daha yuksek?...



3 gundur yattigim yeri bilmiyorum desem yeridir..Sevgili biricik Eva'm ile muthis bir tanisma ,kaynasma donemindeyiz..:))Dun beni oldukca endiselendirdi..Oldukca huzursuzdu dun ;anlayamadim tabi sebebini..Ben de onu tanimaya calisiyorum henuz..Zavalli o kadar yer degistirmis ki..Ilk sahibinin kim oldugunu ve orda neler oldugunu bilmiyoruz zaten..Sonrasinda Sandy'e geliyor;2 gece onda;ardindan veterinere gidiyor:2 gece de orda kaliyor..Sonra Nevin aliyor ;3-4 gece onda;sonra Nevin birine vermeye niyetleniyor;1 gece onda;sonra da bana geldi..Yasadigi travmayi dusunebiliyor musunuz zavallinin?Evi kim;sahibi kim?Dun aksam ustu annemler gittigimde onu annemin balkonuna koydum;cildirdi..Hemen zaten kaka ve cisi birakmis balkona...3 gundur ilk defa sesini duydum;havlaya havlaya bi hal oldu..Sonra yurutmeye ciktigimda da cilgin gibi davranislar;ardindan eve geldik;aksam 7de hole yatti..yatis o yatis...Ne kadar endiselendim anlatamam;hastalandi diye...Garibimin aslinda korkudan baska bisey degildi yasadigi..Aslinda bir dusundum ki bizden ic de farki yok...Yerini ve yanindaki bilmek istiyor sadece..Bundan emin olamadiginda;ya da terkedileceginden endise ettiginde de hircinlasiyor..E biz de oyle degil miyiz?Sartlarimiz flulastginda endiseler kabarmiyor mu yuregimizde??Nolucam ben;nereye gidiyorum;nasil para kazanicam;esim kim olacak;yoksa yalniz mi kalicam ve binlerce soru.....??Bizden farki ne?..Sanki bana ayna olmaya geldi Eva..Kendim ve herkes icin..Simdi nasil huzurlu ve yanimda yatiyor bir gorseniz...Kendine ve bana guvenmeyi ogrenmeye basliyor cunku..O halde ben de aynisini yapmaliyim..Kendime ve Allah'a sonsuz guven..nasil ki Eva bana guvenmeyi ogrenecekse;benim onun icin herseyin en iyisini bilip verecegime sonsuz guven gelistirdiginde kalbinde o huzuru bulacaksa;ben de Allah'a sonsuz guvenip,onun benim icin ve herkes icin en iyisini bilip,hakkimizda en hayirlisini bize verdigine emin olursam iste o anda kalbimde sonsuz huzuru hissediyorum...O zaman neden olmuyor demiyorsunuz zaten..Sartlar o anda her neyse benim icin dogrusu oldugunu biliyorum....

Dun aksam Eva holde halsiz halsiz yatarken endiselendim...Aldim kartlarimi elime;onun icin bir kart cektim:Kendini iyilestir!Bakim yap;vucudundaki zararli toksinlerden kurtul cikti..Aksamustu bagirsaklari bozuldu ve karni agriyordu,ot yeyip durdu...:))Endiselenmeyi biraktim o anda;hemen meleklerimden yardim istedim..Israfili cagirdim ve o guzel zumrut rengi isigiyla onu korumaya almasini ve sifalandirmasini rica ettim...Sabaha uyandigimizda zimba gibiydi..Elbette evinde olmanin da huzuruyla..:))

Ardindan kendim icin bir kart cektim.Ne ciktigina hakikaten inanamadim..Cikan kart suydu:YAZ!...

"Bu karti cektin cunku bu kart yazmani sana somut bir sekilde hatirlaticidir..Son zamanlarda yazmakla ilgili bir cok mesaj aliyorsun;bu kart bunlari aksiyona gecirmek icin sana liderlik edecek..Ve simdi yazamaya basla..Gramer v.s. icin endiselenme;detaylari daha sonra duzeltirsin..Simdi sadece icindekileri;hissettiklerini anlatabilmek icin yaz..Yasam amacin yazmani da iceriyor..."

Bu o kadar ilginc ki gercekten...Kendimi bildim bileli kitap yazmak isterim..Ama konusu hayatimdaki degisimlerle paralel olarak degismistir hep dogal olarak...Ozellikle bu mucizeler listesine basladiktan sonra kafamda daha da bi gelisti kitap yazma istegim ve ozellikle son 2 gundur bunun yolu nedir;yayinciyla nasil irtibata gecilir filan diye kend kendime dusunup duruyorum..Cuma gunu bir is randevusuna  gittim..Kendilerimizden bahsedince gorustugum kisi bana;"artik bir kitap da yazin" demez mi?Yolda gorusmeye giderken de tam olarak dusundugum buydu..Ve ilginctir ki birkac gun once ruyamda aldigim bir mesaj soyleydi:Biz sana kanallik etmeyi veriyoruz..!
Sanirim bu kart zaten bana cok acik ve net cevap vermis oldu..:))

Bazen arada kaldiginiz olur mu?Benim cok olur..E;peki hangisi dogru??...:(( Nasil karar vericem?..Kalbimin sesini dinleyerek...:)) Gelen ses kalbin mi yoksa ego mu anlamanin en iyi yolu zaten bu hisse kulak vermek..Eger bir fikri dusundugunuzde ,ayni Allahi dusundugunuzdeki gibi icinizde bir huzur oluyorsa bu kalbinizin sesi;onu dinleyin..Eger bir sikinti hissediyorsaniz,kesinlikle ego! KACIN!!...:))

Meleklerimden yardim istedim bana dogru yolu gostermeleri icin..Bana bir isaret gondermelerini istedim..Bu niyetle bir kart daha cektim aksam:Pozitif degisimler!

"Sevdigin ve sevmedigin hersey degisti.Bu senin spritual gelisiminin isareti..Bu degisim senin icin gerekliydi.Evrenin senin tam yaninda ve sana her ne istiyorsan onu getirmek icin destege hazir oldugunu unutma..BU YOLDAN SENI AYIRMAK ICIN KARSINA CIKANLARA HAYIR DEMEK ICIN KENDINE GUVEN!!!..."

14. Gün – Hangi Ses Daha Yüksek

Hepimiz iki sese sahibiz, istediğimiz şeyi beyan eden dış sesimiz ve geçmiş hayal kırıklıklarımızı veya hatta mahcubiyetlerimizi işaret ederek çoğu zaman geçmişte ne yapmış olduğumuzun, bunun bizim için nasıl işlemeyebileceğinin bir hatırlatıcısı olarak hizmet eden iç sesimiz. Bu ses ‘iç sesinizdir’ ve size ait olmayabilir, başkalarının size söylediği şeyleri veya hatırlamadığınız geçmiş olaylara dayanarak, yetenekleriniz veya değeriniz ile ilgili sahip olduğunuz kabullenmeleri temsil edebilir.

Bugün mucizeler listenizi gözden geçirirken, iç sesiniz mucizeleriniz ile ilgili neler söylüyor? Şüpheyi, korkuyu veya inançsızlığı mı ifade ediyor? İç sesinizi dinleyin, çünkü o mucizeler yaratmanızı engelleyen sestir. İç ve dış sesiniz dengede olduğu zaman, mucizeleriniz işler. Dengede olmadığında, sürekli olarak bir şeyleri yaratmayı isteyerek mücadele edersiniz ve iç sesiniz tarafından temsil edilen kendi korkularınız tarafından durdurulursunuz. Mucizelerinizin çabasız ve korkusuz tezahür etmesi için güvenli bir yer yaratmak için bu iki sesi nasıl dengeleyebilirsiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...