15 Mart 2013 Cuma

13. Gün – Kurban Zihin Hali




Merhaba;

Dun Umre seyahatimizden donduk..Guzel haller icindeyim.. :))
Yazilara kaldigimiz yerden devam edelim istedim.. :))

Bugun biraz kendimize donmemizi istiyorum..Kendimizi affedebiliyor muyuz;kendimize kizgin miyiz;kendimizi kurban olarak mi hissediyoruz;kapana mi kisildik...ya da hepsi mi...Evet;hepsi ve daha fazlasi...Baskalarini affedebilmeyi ogrenmek ne kadar onemliyse;aslinda kendimizi de affedebilmek cok cok onemli..Belki de daha onemli Kendimize tesekkur edebilmek;kendimizi sevebilmek;kendimizi affedebilmek....Ben kendimle bugun alttaki calismayi yapicam:Ho'oponopono..Bir Hawaii ogretisi..Linki tiklayip;videoyu seyretmenizi rica edicem..

Seni seviyorum
Beni affet
Ozur dilerim
Tesekkur ederim

Bu sozler Allah'in bize armagani olan sozler aslinda..Kendimizle;cevremizdekilerle;Allah'a yapmamiz gereken bir calisma...Bugun kendimiz icin yapalim..10 dakikalik bir meditasyonda bu sozleri mantra yapalim;tekrarlayalim icimizden..Başkasında gördüğünüz her şeyin içinizde de olduğunu unutmayın, dolayısıyla bütün iyileştirme olayı kendinizi iyileştirmektir. Bu yöntemi sizden başka kimse uygulayamaz.Duasi soyle:
“Allah'im… Eğer yaradılışımızın başlangıcından şu ana kadar, ben, ailem, yakınlarım ve atalarım sana ve kendime karşı düşüncelerde, sözlerde, eylemlerde ve hareketlerde suç işlediysek/kırdıysak, bağışlamanı diliyoruz … Bunun temizlenmesine, arınmasına, salıverilmesine, tüm negatif anıların, blokların, enerjilerin ve titreşimlerin kesilmesine, silinmesine izin ver ve bu istenmeyen enerjileri saf ışığa dönüştür …. Ve oldu”


Bu rica (dua) ho'oponopono olarak adlandırılır ve her dinde rastlanabilir, çünkü “her inançta, suç işlediklerimiz için bağışlama istediğimiz bir bölüm vardır… Ancak bunun ötesine gideriz … aile, yakınlar ve atalar… bazı problemler, muhtemelen başka bir yüzyılda birisinin başını baltayla kesen bir büyükbabadan kaynaklanır. Atmayi istediğimiz şey “saf ışığa” dönüştürülür, çünkü aksi taktirde attığımız çöple “atmosferi kirletirdik”. Ancak saf ışık olarak, kirliliğe neden olmaz.”

“Ve oldu” dendiğinde, dönüşüm gerçekleşir, ve “bilgisayar depolanan çöpü otomatik olarak siler…


http://www.youtube.com/watch?v=ac5SGwRPv0o




13 ncü Gün – Kurban Zihin Hali

Kurban paradigması insan deneyimimizin bir parçasıdır. Her insanın değersiz, küçümsenmiş veya güven eksikliği hissettiği yaşamının bir alanı vardır. Bu bize kontrol dışında olduğumuz veya başkalarının bizden yararlandığını hissettiğimiz alanları bize gösterir. Ama başka bir seviyede, gücümüzü başkalarına verdiğimiz veya kendi yaşamımızda gücümüzü kullanmadığımız alanlarda bir kurbanız. Bu alanlar bize görmezden gelemeyeceğimiz şekillerde gösterilir ve bizim için ders istediğimiz şeyleri yaratmak ve gücümüzü başkalarına vermeye son vermek için yaşamımızda kendi gücümüzü kullanmayı öğrenmektir.

Bugün listenizi gözden geçirirken, bunu daha önce yapamamış olduğunuz için kurban gibi hissediyor musunuz, başkalarının sizi bloke ettiğini hissediyor musunuz veya kendinize zaman bırakmayacak şekilde insanlara ve durumlara birçok vaatlerde bulunuyor musunuz? Gücünüzün kontrolünü nasıl ele geçirip yaşamınızda bir galip olabilirsiniz? Gücünüz, ona bağlanmanız için her zaman oradadır, böylece mucize üstatlığınıza adım atabilirsiniz ve gücünüzün farkında varma, kabullenme bu süreçteki ilk adımdır.

Paylasimlardan ornekler:



Çok güzel bir dua…
Ben başkalarını ve kendimi affediyorum..Allahım sende affet beni,bilip bilmeden yaptığım yaşamımda gelişimimi engelleyen,enerjimi tıkayan hertürlü şey için!!!İlahi akış içindeyim..
Hayatta en çok yaptığımız şey başkalarına daha fazla enerji harcayıp kendimize az harcamak..
Kesinlikle katılıyorum sana,bazen öyle çok aile bireyleri yada başka insanlara zaman emek harcıyorum ki yoruluyorum
Bunu fark edip kendimi geri plana atıyorum..Fakat bunu dengeli yapmak gerek..
Bazen şöyle düşünürüm,ben her şeye sahibim ve bu sahipliğimi kendim için gelişimim için kullanabilmeyi başardım, başkalarıda yapabilir..Ozaman onların yaşadıkları deneyimlere müdahale hayattaki derslerine engel olmak gibi geliyor bana..Başkalarına yardım desteği ölçüde bırakmak gerek..Ve önemli olan yol göstermek,tıpkı senin yaptığın gibi Fatoş..
Sende gelişimin içinde sadece ben sahipleniyim demek yerine başka insanlarada bakın sizde faydalanın alanı açıyorsun..
Tabiki herkesin farkındalığı,zamanına göre alması gerekenleri alıyor..
İyiki varsın..Teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...