24 Mart 2013 Pazar

16. Gün – Neye İnanıyorsunuz



Sabah 7de kalkiyorum Eva icin...Once bi soyleniyorum yatagin icinde;ama kalktiktan sonra hersey bitiyor..:))Her sabah sanki beni aylardir gormemiz gibi karsiliyor Eva..Sabah ki coskusunu bir gorseniz..Ben kapiyi acip cikinca;havalara zipliyor;kuyruk pat pat;bir cosku...Bu sabah sunu dusundum:Keske biz de her sabah bu kadar cosku ile uyanabilsek..Yanimizdakina sanki gunlerdir gormuyormuscasina sarilsak;opsek;onu gormekten boylesine mutlu olsak..Gece kavga bile etmis olsak...Eva icin sabah hic bir sey kalmiyor..Gece ona kizmis olabilirim;ceza almis olabilir..Onemli degil..Hers ey gecti;onemli olan su an..Ve su anda yeni gune benimle basladigi icin cok mutlu...Darisi basimiza...:))

Dun biraz onceki gunden kalan ic sikintilariyla baslamistim gune;belki hissetmissinizdir..Eee;kolay degil tabi 40 yilllik egolarla ugrasip duruyorum;15 gunde atlatilacak bisey degil tabi...Nedenine donmeye calistim bu sikintinin..Sonra gun icinde anladim ki;alis-veris dengemde bozulmalar olmaya basladi...Verdigim kadar alamiyorum..Bu da olumsuz enerjiler yaratti icimde..Son zamanlarda baskalri icin actigim kartlarda hep alis-veris dengesini ayarla cikiyor;aslinda bana da mesaj vardi belki de icinde...Nasil olmaz ki..Aslinda hepimizin sorunu u bence..Ya cok aliyoruz;ya cok veriyoruz...Cok fazla verdigimizde (sozum ona karsilik beklemeden verdigimizi dusunsek de bilincalti karsiligini bekliyor) kendimizi kurban durumunda hissediyoruz..Cok fazla aldigimizda ise suclu oluyoruz..Cevremizi kurban durumuna dusuruyoruz...Maddi-manevi her durum icin gecerli bu..Neyi hak ettigini fark etmek;talep etmek/edebilmek,kabul etmek cok onemli..Cok verip almadigimizda;cok alip vermedigimizde;acaba bunu hak ettim mi diye dusundugumuzde;hakkimizi istemeyi ayip saydigimizda,baskasinin hakkini farketmedigimizde ya da fark ettigimiz halde vermedigimizde bu denge bozuluyor...Alis-veris dengesi ayni zamanda ruhsal bedenimizle-maddesel bedenimiz ya da dunyalarimiz arasindaki dengeyi de olusturuyor..Birisi bozuldugunda hastalik olarak da kendini gosterebiliyor..Soylemek istediklerini soyleyemediginizde;hakkinizi savunamadiginizda sesinizin kisildigini hatirlayin...Iletiism dengemiz bozuldugunuda troid hastasi olabiliyoruz...Maddi-manevi tum haklarimizi alamadigimizi ve bundan sonra alamayacagimizi da dusunuyorsak o zaman HELAL etmeliyiz;etmeliyiz ki denge otursun..Birçok dinsel öğretide var olan kazandığının bir miktarını vermek,sukretmek gibi eylemler de aslinda bize Evren yasalariniza uyumlu akip dengede kalabilmek icin degil midir?Sevgi,para,hizmet;tumunda alis-veris bir akistir..Tikandigi noktada sorun yasariz;blokajlar olustururuz..
Soyle bir dua/olumlama yapabiliriz bugun diye dusunuyorum:

" Varlığıma şükrediyorum,bolluk ve bereket icindeyim..Haklarimi fark ediyorum,fark ettiriyorum ve onlari sevgi ile kabul ediyorum..Baskalarinin haklarina saygi duyuyorum;benden dolayi hak ettiklerini veriyorum..Su ana kadar bilerek,bilmeyerek alamadigim haklarimi HELAL ediyorum.Bolluk ve rizkimin,askin ve sevginin,saglik ve huzurun mukemmel dongusu icinde sukrederek yasiyorum.."
Bu dualar/olumlamalar bilinçaltını yeniden programlama üzerinde çalışır. Bir duayi/olumlamayı defalarca tekrar ederek, bilinçaltımızdaki, üzerinde çalıştığımız inancı değiştirebilir ve bunun yerine yeni bir inanç ekleyebiliriz. Çekim yasası gereği, benzer enerjiler birbirini çekeceğinden,bilinçaltımızdaki mevcut kaydın, yani inancın kendisine uygun şeyleri çekmesini bekleriz. Eğer ben her gün ” Kolay ve hızlı para kazanıyorum” olumlamasını yapıyorsam amacım bilinçaltımdaki, para zor kazanılır inancını değiştirmektir. Yeni inancı bilinçaltıma kabul ettirerek, parayı hayatıma kolay ve hızlı çekebilirim..Her gun "ben seviliyor ve seviliyorum;ruh esimi buldum ve onunla mutlu bir hayatim var" dersek;ruh esimizi hayatimiza kolayca cekebiliriz...(ben de hala calismalara devam ediyorum....:))
Iste boyle...Bu yuzden bugun sizlerden bir ricam olacak..Sizler de bana bugun, bu yaziyi okudugunuzda calismalara basladigimizdan beri fark ettiginiz,yasadiginiz mucizeleri yazin..Benim de bunlari almaya,duymaya ihtiyacim var..Buyuk-kucuk farketmez;ne olursa yazin lutfen...:)))

16. Gün – Neye İnanıyorsunuz
İnançlarınız realitenizi yaratır, çünkü sözcükleriniz ve eylemleriniz inançlardan ortaya çıkar. Bu kendinizle, yeteneklerinizle, etrafınızdaki dünyayla, potansiyelinizle ve hatta Evren’in (Tanrı’nın) sizi ne kadar sevdiği ile ilgili inandıklarınızı kapsar. İnandığınız her neyse yaşamınızda gerceklesir, inançlarınızın bilincinde olmasanız bile. Onlar yine de yaşamınızda gerceklesir.

Bugün listenizi gözden geçirirken, mucizelerinizi nasıl gerçekleştirebileceğiniz ile ilgili sahip olduğunuz inançları düşünün. Hatırlayın, bunu yalnız yapmıyorsunuz, siz Evren ile birlikte – yaratıcısınız ve spiritüel partnerlerinizin yardımına sahipsiniz. Eğer bunun nasıl gerçekleşeceği veya bunu başarıp başaramayacağınız ile ilgili inançlarınız varsa, güçlü olduğunuzu ve kendi realitenizin sorumlusu olduğunuzu kendinize hatırlatın. Şüpheyle ilgili olan tüm inançları, gücünüzü onaylayan inançlarla değiştirebilirsiniz.

Gelenlerden ornekler:


Pazar gunu erkek arkadasima tlfda senın melek enerjılerı ıle ılgılı calısmalarından bahsettım,kart cektıgımızı ve benım onun ısı ıle ılgılı tuttugumu ve cıkan
Seylerı anlattım.Melek enerjısımı dedı,benım cok hıssettıgımm bır sey cok ılgımı cektı dedı.
Fatosun okudugu bır kıtap var ben onu sana alırım dedım,zaten ben de okumak ıstıyorum.Sonra konu kapandı.
Pzts gunu aksam ustu konustuk bulusalım dedık,Saraya gıttık yemek yedık ,kalkmak uzereyken bana dedı kı,hadı kıtabı almıyormuyuz J)
Unutmamıs,ben de kitapciya  tamam gıdelım dedım.
Gıttık ve aldık kıtabı ..
Sonra eve geldık.Yarım saat sonra falan aradım onu epey bı tlf mesgul..
Sonra aradı benı,,hayırdır dedım??? Sorma dedı cok ıyı bır gelısme oldu…:))
Soylekı, cok yakın bır zamandan berı bır arkadısının guzel bır projesı var ve onu da bu ıse ortak etmek ıstıyor ama konu tam net degıl ve bız
Bu konuyu sımdılık anlatmak ıstemıyoruz,hatta merkurde gerı gıttıgı ıcın henuz hazırlık yapın dıyorum ben onlara.
Neyse bu proje ıle ılgılı cok cıddı bır gelısme olmus ve arkadası onu aramıs ve carsamba gunu mutlaka cok cıddı hazırlanmalıyız ,Amerıkadan
Bekledıklerı bırı gelıyor ona konuyu anlatacaklarmıs.Bu suprız oldu ve erken bır gelısme.
Bak dedı goruyormusun,meleklerın enerjısı ıste dedı,daha mınubusde okumaya basladım dedı,o kadar ıcten soyledıkı…Senınle paylasayım dedım…Insallah ıyı olur hersey…:)

*Mucize gerçekleşti :)

İnancın,eylenmin mucizelerimizin gerçekleşmesinde büyük etkisi var…
Bugün aylardır bir risk alarak olmasını merakla beklediğim bir olay oldu..Detaylarına fazla giremeyeceğim özel olduğu için.Ama şu bir gerçekki,ben inanarak bir risk aldım,kendim için doğru olduğuna inandım ve bu riskin hayrıma en iyi şekilde gerçekleşmesi içinde çalıştım(tabiî ki fiizksel bir eylem şeklinde değil)..Ve bu olay 2 ay önce olsa belki beni sıkıntıya düşürücekti ama zamanı bu zmanadı ve tam zamanında oldu.
Allaha güvendim ve teslim oldum..Ufak tefek yapmam gereken eylemler kalmıştı onlarıda gerçekleşitirince istediğim şeyin olmaması için hiçbir neden kalmadı.
Teşekkürler Allaha..O her şeyin en yücesi…Ve onunla ahenk içinde olduğumuzda,kalbimizden istediğimizde,ve gerçekten hayrımıza her ne olucaksa hayrımıza olacağına inandığımızda…Muhteşem sonuçlarla karşılaşabiliyoruz..Tabiki istekler bitmediJJŞimdi kalan hayallerimiz,isteklerimizin gerçekleşmesi dileğiyle diyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...