21 Mart 2011 Pazartesi

9.45-10.30 Meditasyonu...

Bir onceki yazimda;sizlere bir mesaji iletmistim..Dunyamiza sevgi gonderebilmek icin hep beraber yapip sinerji yaratalim dedigimiz bir meditasyon...Hangi dinden olursak olalim;hangi inanistan olursak olalim dunyamiza sevgi gonderelim..Ben de 9.30'da once Beki'nin arinma cd'si ile bir temizlenme ve chakra acma calismasi yaptim ve kalpten Allah'a dua ettim...Japonya'dakilere sevgi ve isik yolladim;olenlere rahmet diledim..Nukleer santralin sogudunu hayal ettim..Ve yasamak istedigimiz dunyayi yaratttim...Dunyamiza isik ve sevgi gonderdim ve en son dunyamizi Mikail'in o guzel nazar boncugu renkli isigiyla kapladim..Duaya baslamadan once televizyonda Animal Planet kanali acikti;duaya baslarken sessize almistim..Duami bitirip;dunyamizi parlament mavisi isikla sardiktan sonra gozlerimi actim ki;ekranda dunyanin uzaydan gorunusu ve parlament mavisi atmosfer onu kaplamis...Butun tuylerim diken diken oldu gorunce...Aklimdan gecen goruntu tamamen buydu..Sonra sesini actim televizyonun ve bunu hemen yaziya dokebilmek icin bilgisayarimi aldim kucagima;biseylerle ugrasirken birden belgeselden gelen bir cumleyle tekrar irkildim...MELEK selalesini anlatiyordu...Gozyaslarimi tutamadim birden;dokuluverdi:elimde olmadan...Her yerde o kadar cok ki isaretler aslinda....
Dusununce aslinda yeni degildi meleklerimle yasiyor olusum;sadece farkinda degildim...Yillardir boynumda tasidigim melek figurlu kolyem;evimin her yaninda olan melek heykellerim;hatta melekli sabunlarim...:))Egitimleri aldiktan sonraki gunler egom ile surekli savas halindeyken;her yerde "MELEK" goruyordum...Kafami bir ceviriyorum 'Melek ap.';ya da bir yerden geciyorum basimi kaldiriyorum bir tabela:"Melek davet ve organizasyon.v.s."ya da Dr. "Melek" bilmem kim...Ya da "ISIK"...'Isik 'okullari..."Isik" sanat galerisi;v.s....Algida secicilik diyceksiniz tabi;ben de olsam oyle derdim...Ama ben secmiyorum;pat kafami kaldiriyorum yururken:Melek ap...Once sasiriyorsunuz;sonra ise sadece gulumseyip tesekkur ediyorsunuz...:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...