25 Mart 2011 Cuma

Melegimi ilk net gorusum...


Kitabi okuyup;egitimleri aldiktan hayatimdaki gelismeler gunden gune artmasina ragmen;egom bu gidisata siddetli bir sekilde dur demeye devam ediyordu..Bir taraftan farkindaligimin artip;algilarimin her gun biraz daha acilmasina sevinirken;diger yandan da korkularim buyuyordu...Dun gece yatarken;gormek istedim melegimi ama korkumu da yenememistim bir turlu..Cok hizli bir sekilde gozumun onunde Meryem Ana'ya benzer bir suret gozuktu ve kayboldu..Sabah kalktigimda pek de birsey hatirlamiyordum ruyalarimdan...Derken canimi sikan bir olay oldu;aglamaya basladim..Biraz da neden bu test diye sorup duruyordum kendime...Ve birden karar verdim..Artik zamani:Meleklerimi net bir sekilde gormek ve duymak istiyorum dedim.Bu sekilde arinma ve meditasyon yapmaya basladim..Calismanin hemen basinda evimin kosesinde beyaz uzun elbiseli;beyaz uzun saclari ve kanatlari ama gencecik yuzuyle adeta yine Meryem Ana'nin yuzune benzer sekliyle ve huzur veren duygusuyla melegimi gordum..:))Bas melek Mikail'i cagirdim yanima ve arinma calismasina basladim...Vanilyaya benzer bir koku duymaya basladim ardindan..Anlayamadim once;sanki biri evin icinde cok guzel kokulu bir mum yakiyormus gibi;burnumun dibinde harika bir koku..:)
Meditasyon calismasina gectigimde ise;cok farkliydi..Adeta bu boyutta degildim..Gozumun onunde olusan kanaldan akip gidiyor gibiydim;gozumun onunde sanki isikla cizilmis bir suru sekiller...Bebek melek sekilleri ve carmaga gerilmis Isa!...Inanilmaz bir calismaydi..Transa gecmistim adeta...Goz kapaklarimi bile kaldiramadim...Calismayi bitirdigimde cok farkli hissediyordum kendimi..Biliyorum artik;bir basamak daha atladigimi...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...