24 Mart 2011 Perşembe

Ho'oponopono ile temizlenme


Dun aksam Dunya Melekleri (Beki'den egitim alan melek koclari ya da isik iscileri;nasil derseniz) ilk bulusmamizi yaptik...Daha once 19 mart aksami Turkiye'ye ve dunyaya isik vermek;ozellikle Japonya'ya isik gondermek ve nukleer santralin sogumasi icin super dolunayda 22.220'de herkes oldugu yerden bu calismayi yapmisti ve muhtis bir sinerji dogdu..Bunu hepimiz hissetmistik..Dun aksam 19 mart 22.20 niyetine yine ayni calismayi yaptik ve bundan sonra neler yapabilecegimizi konustuk..Gelenlerin her biri harika deneyimleri olan insanlardi..Oradan ayrilirken kendimi hem cok iyi;hem de biraz buruk hissediyordum...Artik daha fazlasini istiyorum cunku..Meleklerimi duymak;gormek;onlarla net bir sekilde konusmak istiyorum...Kafam karisik..Tuba'nin de dedigi gibi,gelen mesajlar egom mu acaba?Bunu ayirabilmek icin daha net almaliyim cevaplarimi diye dusunuyorum...Aslinda farkindayim biraz da sanirim korkarak engelliyorum kendimi;oysa ki meleklerimi dusununce huzur buluyorum;daha once hic hissetmedigim bir huzur..O halde..??
Aksam uyurken bunun icin dua ederek yattim..Sabaha kadar gordugum ruyalarda;ki hepsini net hatirlamiyorum;hep parca parca;ama hatirladigim her parca da ise bana calis diyorlardi...Ve cok net hatirladigim bana Ho'oponopono calismam gerektigi soylendi...Bu Hawaiililerin yaptigi bir temizlenme calismasi...Ben yaptim ve yapiyorum...Ve oyle de oldu...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...