15 Şubat 2013 Cuma

3.gün -Yanlış olan Hiç birşey yok!

Gunaydiiiinnn;
Dun gercekten de yaza yaza bitiremiyecegim bir suru sey vardi..Bu calisma gercekten sadece istemekle ve dileklerimin gerceklesmesiyle ilgili degil;kendimizi anlamamızı,farkındalıklarımzı da artıran bir calisma..Konuşan egomuz mu ve kalbimiz mi ,ya da hangisini dinlemeliyimin cevabını verecek belki de....
Oncelikle 1. gunde yazmayi unuttugum ama benim icin onemli olan biseyi yine sizlerle paylasmak istiyorum..Son zamanlarda yaptigim calismalarda ya da ruyalarimda hep Meryem Ana'nin yuzune benzer bir yuz goruyorum;ya da onu gördüğümü düşünüyorum..Bilgisine cok guvendigim bir tanidigimla bunu paylastigimda bana Meryem Suresini oku;cevabin ordadir dedi..1. gun sureyi okudum..Bir ayet ozellikle dikkatimi cekti;altini cizdim hatta..Der ki:
"Rabbinin emri olmadikca biz (Rabbinin elcileri olan melekler) inemeyiz;onumuzdeki'ardimizdaki ve bunun arasindaki hersey O'nundur ve Rabbim seni unutmus degildir"...Tuylerim diken diken oldu okuyunca;tsk ettim bu mesaj icin..Baska yerleri de okuduktan sonra;kitabi kapattim ve icimden dedim ki "Allah'im bana bir mesaj gonder,ilerledigim yolda bana rehber olsun.."Ve kitapta rastgele bir sayfa actim..."MERYEM" suresi ve altini cizdigim yukaridaki cumlenin oldugu sayfa acildi yine...:))

Dedigim gibi sadece mucizeler degil;ayni zamanda ego temizligi de bu calisma ayni zamanda..Dun yasadigim bi konusmayi aktarmak istiyorum size..Cuma gunu bi acilis yapicaz ve bu davetle ben ilgileniyorum...Cok eskiden;daha onlar isin basindayken tanidigim malzeme kiralayan kari-koca arkadaslarim var;onlari ariyim dedim kiralama icin..2 kere cepten aradim telefona cevap verilmedi..Sonra is yeri numarasini buldum ;aradim ve istedim telefona;baskasi aldi telefonu ve toplantida oldugu soyledi..Bir anda kan beynime cikti...Daha once de telefonlara bakmadilar,simdi de telefonuma sekreter cikiyor!!!...Simdi Egolarimla davransam konusma soyle gelisecekti:
-Fatos ben ;Gul hn.la gorusebilir miyim?
-Kendisi musait degil;ben yardimci olabilir miyim?
-Himm..artik telefonlarina kendisi bakamiyor;o kadar buyumus anlasilan...
-???
Ben de telefonu kapattigimda belki de "oh be en azindan cevabimi da giydirdim;altta kalmadim;icim rahatladi" diycektim;bundan sonraki diyalog nereye giderdi bilmiyorum...
Bunun yerine telefona cikana "oraya geliyorum;haber vermek istedim" dedim..Kendime de sakin ol;oraya gidince uygun bir dille soylersin diyodum..Aradan 10-15 dk gecti;esinden bir telefon aldim:

-Ya Fatos cok cok ozur dileriz;musteri vardi;telefonlari da acamadik;sana da donemedik;kusura bakma noolur..geliyomusun zaten ;hadi gel bi cay iceriz hem..
-Aa;tabi canim is hali haklisin;olur boyle seyler..Gelince kaynatiriz bol bol...

Telefonu kapadim ve yutkundum;cok utandim..Tuba'nin dedigi gibi kalpten giden mesaja kalpten gelen cevap!..Ya ilk aklima gelini soylemis olsaydim...!!??...Hanimlar;eslerinize uygulamanizi tavsiye ederim..

3. Gün – Yanlış Olan Hiçbir Şey Yok

Evren’de doğru, yanlış yoktur, iyi kötü yoktur. Her şey olduğu şekliyle mükemmeldir ve yaşamınız mükemmel yaratımınızı temsil eder. Şu andaki durumumuzdan rahatsız olduğumuz zaman, bunu nedeni enerjimizin değişmesidir, yeni olaylar için hazır olduğumuz yeni bir enerji titreşimindeyiz. Enerjinin sürekli hareket halinde olduğu dinamik bir Evren’de yaşıyoruz. Enerjinizi değiştirdiğiniz için, şimdi başka bir şeye hazırsınız ve bu daha önce sahip olduklarınızı yanlış hale getirmez. Her şey olduğu gibidir. Yargılamanın dışında kalın ve odağınızı mucizelerinizde tutmaya devam edin.

Mucize listenize bakın ve yaratmayı istediğiniz mucizeleri yaratmak için yaşamınızda neleri değiştirdiğinizi not edin. Maddi sorununuz varsa, kendinizde yanlış bir şeyler yapmadığınızı hatırlatın. Bolluk, bolluk tutumuna sahip olduğumuz ve istediğimiz şeylerin daha büyük bolluğunu yaratmaya hazır olduğumuz zaman gerçekleşir. Yanlış hiçbir şey yapmadınız, o zamanlar hak etmiş olduğunuz şeyi yaratmıştınız. Şimdi farklı bir şeye hazırsınız.
3.gün çalışmamızla beraber bazı arkadaşlarımdan dönüşler olmaya başladı..Çalışmamıza faydası olabileceği düşüncesiyle ,sizlerle de paylaşmak istiyorum:




 
Merhaba,
Çok anlamlı bir konuyu paylaşmışsın Fatoş.Kesinlikle insan ilşkilerinde çok büyük değişimler yapacak bir davranış..Tebrike derim seni.
Ve özellikle karşı cinsle ilşkilerimizde inanılmaz kapılar açıyor ilşkinin sağlıklı ilerlemesinde..
En büyük ibadet ise iyi niyetli tutum ve merhamet.
Yaşamında mucizesini gerçekleştirmiş bir tanıdığım,mucizesini nasıl gerçek hale getirdiğini sürecini benle paylaşmıştı.
Her sabah ve akşam,yaşamında gerçekleşmesini istediği şeyi okumuş..Seninde değdin gibi Fatoş evrende zaman bizim bildiğimiz gibi değil,bu yüzden isteğinin, ne zaman gerçekleşeceğini de, ancak biz onun peşinden gitmeye devam edersek görebiliyoruz.
Ve belirttiğin gibi isteklere bağlı davranışlar geliştirmek ve tutum geliştirmek,isteğimizin gerçekleşmesine büyük bir hizmet eder..
Bundan yıllar önce büyük bir borç içinde buldum kendimi,bunu yapan bendimJJVe panik halindeydim,herkes bana ayağını yorganına göre uzatmamı söylüyordu evet belki onların açısından doğruydu ama benim açımdan yanlış bir yaklaşımdı..Düşünmeye başladım,çok zorlandım ama yılmadım çözüm ise bana göre ekstra bir kazanç kapısı oluşturmaktı,evet yorgan ayağıma uymuyorsa ozaman yorganın boyunu uzatırım dedim bendeJJVe yaptım başardım 3 sene sonunda çalıştım çabaladım ve borçlarımı kapattım ve bununlada kalmayıp isteklerimide gerçekleştirdim,hiçbirşeyden eksik kalmadım..Tabiki eskideki tecrübelerimi tekrarlamadım ama hem ders aldım hemde çözüm yolu buldum..Ve bu sayede hayatımın işinide bulmuş oldumJJJTeşekkürler.
Bunuda paylaşmak isteidm…
Sevgilerimle..
Teşekkürler Fatoş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...