15 Şubat 2013 Cuma

4. gun -Yaratiyorsunuz



Dun yasadiklarim ve gelen mesajlar beni bugun dua etmenin yontemiyle ilgili yazmaya yonlendirdi ve nitekim 4. gun calismasi da aslinda bununla birebir ilintili.....Bu da aslinda egolarimdan arinmanin bir parcasi..Evet;isteklerim var elbette...Para;ask;mutluluk;saglik;guzellik v.s. istiyorum..Bunun icin de dua ediyorum..Hic farkettiniz mi aslinda hayatta yasadigimiz hersey;bir yerlerde muhakkak istedigimiz seyler..Geri donup baktigimda mutlaka onlari bir yerlerde istemis oldugumuzu farkediyorum....Bu yuzden ne istedigimiz ve ne sekilde istedigimiz cok ama cok onemli..Soylediklerimiz;dusunduklerimiz cok onemli...Su soyle olsun diye dua etmemek lazim..Bu sekilde gerceklesmesi belki hayrimiza degil...Mesela;su kisiyle beraber olalim;surasi satilsin;su ise giriyim diye dua etmektense mesela

*ask istiyorsak;hayrima olan ruh esimi karsima cikar
*para icin:bolluk ve bereketimi artir;paranin yolunu ac (hatta burada bir cesme dusunup,icinden para aktigini bile hayal edebilirim..:))
*is icin:hakkimda ve butunun hakkinda hayirli ise kapilarimi ac;hangisi hayirliysa beni ona yonlendir gibi etmek lazim dualari...

Dualarimi yaptiktan sonra;hayatimi da bu yonde ilerletmem lazim..Dun bir arkadasima ayni seyi soyledim..Ilk gun mucize listesi yaptik..2 gun sonra "e'istedim olmadi"diye uzulmemeliyiz..Herseyin bir zamani var..Sabir en onemli faktor hayatta..Bu sinavin en zor sorusu..:)Ama ayni zamanda isteklerimize yonelik isler de yapmaliyiz;algilarimizi yuksek tutup;gelen mesajlari farkedebilmeyiliz...Cocukken hep Alaaddin'in sihirli lambasini bulmayi hayal ederdim..Icinden cin ciksin bana sorsun 3 dilegimi ve hemen de gerceklestirsin isterdim...Mesela odanin ici 50 milyon dolarla dolsun;vucudum Giselle gibi olsun;7 dili birden konusabiliyim...:))Aslinda bunlarin olmasi icin Alaaddin'e gerek yok;hepsi zaten olabilir(50 milyon biraz iddiali olabilir ama...:)) Ama benim de gayret etmem lazim..Guzel bir vucut istiyorsam spor yapip;sagligima dikkat etmem lazim...Bolluk,bereket istemek cok dogru ama bu yonde calismak da lazim..Meshur bir fikra var;adamin biri hep piyangodan cok para ciksin istermis..Ölmüş ve cennete gitmis...Sorguda Allah'a biraz bozuk atmis;ben hep piyangodan para ciksin istedim ama sen bana vermedin diye...Allah da sormus:"O zaman neden hic bilet almadin?".....:))
Hadi simdi oldugumuz yerde bir kedi gibi uzanabildigimiz yere kadar soooooooyle bir gerinip;vucudumuzu esnetebildigimiz kadar esnetelim...Ayaga kalkip cami acalim;camin onunde alabildigimiz kadar derriiiiiiiinnnnn bir nefes alip verirken de sahip olduklarimiza tesekkur edelim...Gune boyle baslamak cok guzel...Disarda gunesi gorebilmek;buna gorecek gozlere sahip olabilmek ve bunu farkedebilmek;cicekler;kus sesleri....Himmmm;her sey cok guzel...:))


4 . Gun—Yaratiyorsunuz

Siz yaratıcısınız, yaşamınızın her evresini yaratmak için Evren ile çalışıyorsunuz. Herkesin sahip olduğu gibi sınırsız güce sahipsiniz. Hiç kimse başkalarından daha fazla güce sahip değildir. Neşe veya acı, mutluluk veya üzüntü, huzur veya kaosu yaratan gücümüzü bu şekilde kullanırız. Kendi realitemizin herhangi bir evresini dönüştürmek için, tam şimdi, şu anda mevcut olanın sorumluluğunu almalıyız. Sorumluluk alarak, realitemizi yarattığımız gücü onaylıyoruz. İstemediğiniz bir yaşamı yaratmak için kullandığınız güç, istediğiniz yaşamı yaratmak için kullandığınız güç ile aynıdır, sadece gücünüzü farklı bir şekilde kullanmış olursunuz.

Bugün, yaşamınızdaki değiştirmek istediğiniz her durumu yazın. Yazdığınız her bir durumun yanına, ‘bundan sorumluyum ve Allah'in izniyle onu dönüştürme gücüne sahibim’ yazın. Sorumluluğu alın, böylece hayallerinizin yaşamını yaratmak için gücünüzü bilinçli bir şekilde kullanabilirsiniz.


Sevgi ve isikla kalin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...