28 Şubat 2013 Perşembe

10.Gun-Neyi bekliyorsunuz..



Uzerinizde kirmizi birsey var mi?...))
Bir anda kendimi ogretmen gibi hissettim.."Himmmm;soyle bakiim..giydin mi kirmizi bisey;ha...seni seni..."filan deyip;kulaginizi soyle bir ceker gibi gordum kendimi...:))Onceki gun ilk gunden itibaren yapmaya basladiklarimizi bir daha okudum..Actim bir cizelge onume;gerceklesmesini istedigim mucizeleri tek tek yazdim;sonra da gun gun karsilarina o gunun yapilmasi gerekeni neyse onunla ilgili olanlari yazdim..Farkettim ki bazi seyleri yazmama ragmen;aslinda uygulamamisim..:((Ozelikle 7.gun dikkatimi cekti..Simdiki an onemlidir..Mucizelerimizle ilgili "O AN'da yapabileceklerimiz..!!Mesela:
-Ruh esi istiyorum;o anda begendigimiz kisiyi arayabilirdik;yaptik mi :HAYIR!
-Yeni bir is mi istiyoruz:O Anda ilgili maili gonderdikmi;ya da CV'mizi gonderdik mi? :HAYIR!
-Yeni bir ev mi istiyoruz:Nasil odeyecegimizi dusunmeksizin ilanlara baktik mi?HAYIR!
Hayal etmek;yaratmanin bir parcasi..Su anda zaten odeyemem ki deyip;silip atmak gerceklesmesiniz istedigimiz mucizeyi de silip atmaktir aslinda..Kartlarda DAYDREAM cikanlar hatirlasinlar;ne diyorum:Hayal edin;hayal ettikce yaratiyorsunuz...:))
gibi gibi...O halde bugun simdi ;hemen O anda neler yapabilecegimize bir daha bakalim..Ertelemeyelim..Adim atalim;cok onemli...:))
Dun aksam bir arkadasim geldi..Is yerinde birileriyle takismis;konuyu anlatiyor:'O oyle dedi;ben de sinirlendim boyle dedim..iste boyleydi de oyle oldu"..di..di...di...Verdigi cevaplara baktim:Tamamen egonun yonetiminde;altta kalmiycam;o bana bunu dediyse ben de ona bunu diycem;ama sonucta herkesle dalasan;uyari alan;istediginden ve hayallerinden bu yuzden uzaklasan;ustelik de kalbi son derece temiz olmasina ragmen yanlis anlasilip;hatali bulunan;hatta hakliyken haksiz duruma dusen...Onunla ona caktirmadan bir calisma yaptim:Ben dalastigi kisi oldum ve ona hirsla ve sinirle verdigi cevaplar yerine kalpten giden;sevgi dolu cevaplar verseydi sonuc ne olurdu gostermeye calistim..O zaman karsisindaki de bagirmak ve sikayet etmek yerine;tam tersi geri cekilip hatta mahcup olmaz miydi?Onun da hem karsisindakiyle;hem ustleriyle iliskilerinde iyi yonlu bir gelisme olmasi mumkun muydu?EVET!!!..
Hatirlamamiz gereken tum bu calismlarda 2 amac var:Frekansi yuksek tutmak ve Egoyu yenmek...

Simdi yine bir kart cekicem hepimiz icin:Inanmiyorum..Dunku kartla ayni kart cikti!!PLAY..Demek ki yapmamisiz..:))..Isimizi eglenceli hale getirelim..Ise biraz ara verelim..Endise etmeden kendimize bir odul verip mola verelim..Hayatin keyiflerine bakalim..Yaratilanlara bakip sukredelim;sahip olduklarimza tsk edelim..Sonra yuksek bir enerjiyle isimize geri donelim..Bu arada 7. gun icin;o anda yapabileceklerimiz icin tekrar bir goz atalim...O an'da yapabilecegimiz ne varsa simdi yapalim....



10. Gün — Neyi Bekliyorsunuz

Yaşamımızı beklentilerle veya güvenle idare edebiliriz. Beklenti halinde olduğumuzda, neyin gerçekleşeceğini her zaman biliriz, çünkü bu geçmişte gerçekleşmiş olan şeydir. Güven içinde olduğumuz zaman, neyin gerçekleşeceğini bilmeyiz ve bu tedirgin edici bir süreç olabilir. Ancak mucizeler yarattığımızda ve zihin halimizi değiştirdiğimizde, beklentilerimiz ile ilgili ne yapacağımıza karar vermeliyiz.
Beklentilerimiz gerçekleşeceğini ‘bildiğimiz’ her şeyi kapsar, ‘inanç’ mümkündür, beklentimiz belli bir şekilde gerçekleşecektir, çünkü geçmişte de her zaman bu şekilde oldu. Eğer daha önce mucizeler yaratamadıysanız veya yapmaya çalıştığınız her şey bir şekilde tersine dönüyorsa, bunun nedeni beklentileriniz olabilir.
Bugün, mucize listenize bakın ve her bir mucize için, onunla ilgili sahip olduğunuz beklentileri yazın, hem bu mucizeleri bloke edenleri, hem de onları yaratmanıza yardımcı olanları yazın. Beklentilerinizi anlamak, geçmişte ne olmuş olursa olsun, kendinizi şimdiki anda mucizelerinizi çabasızca tezahür ettirebilmenin titreşimine koymanıza yardım eder.

Gelen yanitlardan bazilarini yine sizlerle paylasmak istedim:

kırmızıııııııııııııı :))




Fatoş'cum farkettim ki ben 3 gündür siyah tek renk giyiniyorum ve 3 gündür gergin, demoralize, enerjisiz durumdayım... şimdi kırmızı bir ruj sürdüm :)

hazır kendime şu yoğun zamanda 5 dk ayırmışken ben de kendi terapimden bahsetmek istiyorum...

çok istediğimiz şeyleri zaten sen bize 1. gün yazzdırmıştın, ben bu bana göre mucize olarak sıraladığım şeyler gerçekleşsin diye uzun zamandır evrene sesli mesaj gönderiyorum... arabaya bindiğimde bi başıma iken yüksek sesle ama gürültülü derecesinde değil, bu isteklerimi sesli dile getiriyorum... akşam başımı yastığa koyduğumda yine tekrarlıyorum karanlığın içinden evrene, sabah uyanıyorum yine, paraşutle uçarken yine :) yılmıyorum, evren duyup da geri dönene dek devam edicem, içlerinden gerçekleşenleri listemden çıkarıp yenilerini ekliyorum... insanın düşünce gücüne %100 inanıyorum, enerji göndermesine yine öyle.

hayat zaman bi şekilde geçiyorrr, önemli olan huzur ve mutlulukla geçsin, bunlar da para ile olan satın alınabilen şeyler değil, tercihlerimize göre huzur ve mutluluğu yakalama / sürdürme aslında bize bağlı... bize huzur vermeyecek bir ilişki peşinde yıllarca koşmak boşa zaman kaybından başka bir şey değil ama kadınlar maalesef belli bir yaşa kadar bunu yapıyor,
ancak yıllar sonra huzurlu ilişki istiyorum diyebiliyor. Karşımızdaki insanları tanımaya fırsat vermemiz gerekir deriz ama vermeyiz, dinlmeliyiz deriz ama dinlemeyiz, geçmişten ders alalım deriz ama almayız... yani biz sadece konuşuruz eyleme geçmeyiz... oysaki eyleme geçtiğimiz zaman başarılı olabiliriz...

ben senin 1. günkü mesajınla listemi oluşturdum ve gerçekten aynı gün bana göre büyük cesaret gösterip eyleme geçtim:) olur olmaz demiyorum , olacağına inanıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...