24 Şubat 2013 Pazar

8. gun -Korkular uzaklassin...



Beki'nin egitimlerinde tanistigim;ki kendisi de bu mail grubunda olan coook tatli bir arkadasim ile bulustuk..Yillardan beri Stonehenge denilen Ingiltere'deki taslar karsima cikip durur..Son yillarda kendi kendime buraya gitmem lazim sanirim diye dusunuyordum..Dun sabah uyandigimda kafamda Stonhenge deyip duruyordum;belki ruyamda gordum hatirlamiyorum..Derken abonesi oldugum National Geographic dergisi geldi..Elimi derginin ustune koydum ve dedim ki bu dergide Stonhenge ile ilgili bir sey gorecegim..En son sayfada Nikon'un reklaminda Stonhenge'in fotogtafi vardi!!..:)

Neyse;arkadasim ile bulustuk..O da tabi ki yaninda Melek kartlarini getirmis;benimkilerden farkli kartlar..Hadi kendime bir sayfa aciyim dedim ve cikan sayfa soyleydi:Seyahat!Enerjisi yuksek bir yere seyahate gidin... bu Macchi Piccu ya da Stonhenge olabilir!!!!
Kendim bile okuduguma inanamadim..Neyse;anlasilan bana yol gozuktu..:))
(Daha sonrasinda Kanada'ya giderken Izlanda'ada yanardag patlamasi sonucu Londra'da 2 gun zorunlu kaldim ve Stonhenge'i gordum.. :))

Bu sabah uyandigimdan beri ise kafamda dua etmekle ilgili dusunceler var..Daha once yazmistim ama sanirim tekrarlamaya ihtiyacim var..Kendimle ilgili dusunuyordum..Illa olsun diye dua ettigim hersey aslinda oldu..Kesinlikle!Ama sonu istedigim gibi olmadi..Hayirli olmadi demek istemiyorum;cunku boyle birsey yok..Belki hayri nasil dua etmem gerektigini ogrenmem olabilir.....Eger birseyler olmuyorsa;MUHAKKAK ya olmamasi gerektigi;ya da zamani gelmedigi icin...Israrci olmamak lazim..En onemlisi tam teslimiyet...


Calismalarimiz cok guzel gidiyor..Mucizelerinimizin gerceklesmesi icin zihnimi egitiyoruz aslinda..Gelen yorumlardan bazilarini da aktarmak istiyorum:

*Dün benim için kötü başladı.Sabah uyandığımda son dönemde yaşadığım kaoslar sebebi ile mutsuzdum ve bitkindim.İşe geldiğimde de bu psikolojim devam etti.Mümkün mertebe kimseyle konuşmamaya gayret gösterdim zira bu sinirle birilerini haksız yere kırabliirdim diye geçirdim içimden...Sürekli olumsuz haberler aldım.En son akşama doğru babam telefon açtı ve eve vergi dairesinden bir kağıt geldiğini söyledi.Neyse akşam oldu arabaya attım kendimi inanılmaz bir trafik vardı ve ben kendi kendimle konuşmaya başladım...Sonra tüm günün getirisi olsa gerek deli gibi ağlamaya başladım arabada ....Aralıksız ....

Sonra eve gidip duş aldım. Yapmak istediğim tek şey düşünmeme engel olabilecek bir eylem bulmaktı...Hemen yatağa attım kendimi ve ''meleklerle yaşamak'' kitabını (senin tavsiyenle başlamıştım biliyorsun) okumaya devam ettim..Kaldığım sayfaya kitap ayracı koymuştum bir gece öncesinde....

İnanamayacaksınız ama kaldığım sayfanın başlığı şu idi : meleklerin bizlere mesajları...Yanlış mı hatırlıyorum bilemedim şimdi eğer öyle ise sen beni düzelt ...Sandalfon Başmelek mesajını açmıştım...Bilmeyenlere akttarmak isterim ki : müziğin başmeleğidir Sandalfon.Moraliniz bozuksa ,kendinizi bitkin ve yalnız hissediyorsanız ,kötüyseniz benden yardım isteyin diyordu Sandalfon....Bende bunu bir mesaj olarak kabul ettim ve gözlerimi kapatıp hemen Sandalfon'dan yardım talep ettim.

Bana bugün huzurla uyumam içiin yardım etmesini ,kendimi mutlu hissetmem için önümde duran engelleri kaldırmam için güç vermesini diledim...Sonra kitabı sakin şekilde okumaya devam ettim..Beni tanıyan herkes bilir ki uzun yıllardır yaşadığım bir uyku sorunum vardır.Günde sadece 3-4 saat uykuyla yaşarım....Oysa dün akşam saat 22:00 'de gözlerim kendiliğinde kapandı...Kitabı bir gün sonra devam etmek üzere yan tarafımdaki komidine koyarken kaldığım sayfanın 111 olduğunu fark ettim... (Fatoş 111'i de özellikle sana söylemek istedim) Belki bir mesajı vardır bununda......
Bugün dinlenmiş şekilde uyandım ve çok huzurluyum....Duaların işe yarıyor olduğunu bilmek kadar güzel bir şey diye hissediyorum.....Sonuçta dün moralimi bozan olayların hiç biri bugün geçmedi ama ben bunların üstesinden gelirim diye düşünüyorum artık .....

*Korkularla ilgili bir deneyimimi ve sonuçlarını sizlerle paylaşmak istedim.

Bundan 7 sene önce Kişisel gelişim için Hindistan’a gitmeye karar verdim ve bavulumu hazırlarken bir yandan da bir, iki oraya gitmiş kişiyle görüşüp Hindistan hakkında bilgi alıyordum,herkes bana oradaki insanların üçkağıtçı olduğunu dikkatli olmam gerektiğini çantama bavuluma dikkat etmem gerektiğini vs söylüyordu..Aslında korkmuyordum ama bukadar söylem karşısında tedirgin olmuştum ve korkmuş olduğumuda sonradan anladım.Ben delhiden udaipura tren yolcuğluğunu seçmiştim ve 19 saat sürecekti.Uçaktan indiğimde gece sabaha karşı 3,4 dü ve trenim ise öğlen 2 deydi..
Tam 4,5 saat enazından havaalanında beklemem gerekiyordu sabah oluncada yola koyulur tren istasyonuna gidicektim.Bavulumun yanından ayrılmadan öylece heykel gibi saatlerce havaalnında bekledikten sonra,sabah olduğunda tren istasyonuna gittim,istasyona vardım ki bir adam bana biletinizi kontrol etmemiz gerek,iptal olmuş olabilir ben size yardımcı olayım gibi şeyler söyledi aslında adamın dediğini tamda anlayamamıştım malum hit aksanı..kendimi o anda adamın ofisinde bir binanın katında buldum,okadar çabuk olduki nasıl oraya geldim anlamadım.Adam bana trenimin iptal olduğunu ve yeni bilet almam gerektiğini,orasının Hindistan olduğunu vs söyleyip birkaç Dakka sonra gerçeğini öğrendiğim bir dolandırıcılıkla resmen dedikleri uyardıkları gibi maruz kalmak üzereydim ki benim kendime gelmem neoluyor yaa demem ve hızla ordan çıkmam buna engel oldu..Ama korku fikirleri nasılda bir deneyimi yaratmıştı bana..Ve istastona görevliye sorduğumda tabiî ki iptal olmamıştı tren..Sağ salim gideceğim yere varmıştım….
Demekki bende etkilenmişim,kafamda kurmuşum ve Allah’a beni koruyacağına güvenmemişim..Fakat Allah beni ,ben ona güvenmesemde korudu..Çok şükür..
Yaşam çok güzel öğretilerle dolu onları görüp farkına varabilmekte çok önemli.

*Başımdan geçen bir olayı sizlerle paylaşmadan geçmek istemedim..2008 başından beri sigarayı bırakmak isteğim artmıştı.Ama o kadar çok istiyordum ki bir tülü çıkış yolu bulamıyordum.Gece yatmadna önce dua etmeye başladım.Belli bir süre her gece Allah'ım ben bu sigarayı bırakamıyorum bana öyle bir şey yap ki bırakabileyim diye kalpten dualar ettim...Ve sonra 2009 senesinde check-up sırasında troitlerimde şüpheli nodüller çıktı...Uzun bir tarama sonucu kötü huylu nodül şüphesi ile ameliyata girdim.Troitlerimin tamamı alındı...Ameliyat sonrası nodüllerin kötü huylu olduğu netleşti.Yani ben adını bile anmak istemediğim kanseri atlatmıştım...Sonuçta şunu fark ettim.Evet kötü bir hastalık beni bulmuştu ama şanslıydım olunabilecek en zararsız kanser troitti...

Ameliyata girmeden 1 gün önce sigarayı bıraktım...

''Her gece sigarayı bırakmak için bana öyle bir şey yap ki ''diye ettiğim dualar gerçek olmuştu...Sonra fark ettim ki dileklerimi yanlış diliyorum ben....
Yani aslında dilerken yada isterken ; evrene mesajı tam ve doğru vermek çok önemli....Bu organizasyonun içinde olmaktan da bu yüzden keyif oluyorum...Hala dileklerimi tam dilemeyi öğrenebilmişim değilim. :) Burdaki yorumlarla ve çalışmalarla bunu başarabildiğime inanıyorum......

Ps: 1 yıl sonra yeniden sigaraya başladım :( Şİmdi yeniden bırakacağım günün yaklaştığını biliyorum....


8 . gun – Nelerden Korkuyorsunuz

Evren’de iki enerji vardır, korku ve koşulsuz sevgi. Gri bölgeler yoktur – bunları yaratan biziz. Koşulsuz sevgi olmayan şey korkudur. Ve korku bir çok şeyi kapsar, şüphe, iman yokluğu, kendini – sabote etme, inkar ve bir çok başka şey. Korkunun geçmişten geldiğini hatırlarsak – şu anda veya gelecekte korku içinde olmayız, çünkü hiçbir şey olmamıştır – başımıza daha önce gelmiş olan şeylerden korktuğumuzu anlayabiliriz. Hatırlayın, mucizeler yaratmak için zihin halimizi değiştirme üzerine çalışıyoruz, öyleyse korkmak için bir neden yok, çünkü korku geçmişin parçasıdır.

Bugün, mucizelerinizin her birine bakın ve bunlarla ilgili inançlarınızda şu anda herhangi bir korku olup olmadığına bakın. Başarıdan, hayatınızın nasıl değişebileceğinden, başkalarının ne düşünebileceğinden, yeni, harika deneyimlerinizi uygulama yeteneğinizden korkuyor olabilirsiniz. Korkuyu tespit etmek önemlidir, çünkü korkularınızın ne olduğunu bildiğinizde, artık onlardan korkmak zorunda olmazsınız. Korkularımızı görmeye izin verene kadar, onların çoğunu bilmiyoruz ve korkularımızın ne olduğunu bildiğimiz zaman, onlarla barış yapabiliriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...