17 Şubat 2013 Pazar

5. gun_bagimliligi birakmayi anlamak



Kendimize yukardan bakip analiz ediyor muyuz yoksa hala gunun telasi kosturmacasi icinde kaybolup gidiyor muyuz?...:))Yazmanin inanilmaz faydasi var..Yazarken yasadiklarimi adeta bir daha yasayip;bir daha analiz edebiliyorum...Her sabaha arinma ile baslamak cok onemli..Ne kadar vaktim varsa yapmaya calisiyorum...Vaktim uygunsa uzun uzun;degilse 3-5 dakika..Dua ile olur;namaz ile olur;meditasyon olur;meleklerle temizlenme olur:hangisi size uygunsa...:))

Bugun biraz karmasik bir gun gecirdim...Ne oldu derseniz bisey yok ama sorun da zaten bisey olmamasi...Kendimi bir turlu organize edemedim..Gerilemeye baslayan  Merkur'un da sanirim bunda etkisi var.3-4 hafta kadar yeni bir ise baslamamakta fayda var..Onemli kararlar pek de almamak lazim..Iletisim de yanlis anlasilmalar cok olabilir..Elektronikler bozulabilir..Dikkat;dikkat yani!Hic de sevmiyorum bu gerileme donemini..Ama aslinda temizlenme de derler;yeni ise baslamayip eskileri toparlama;temizleme donemi..Astrolojiyle ilgilenenler daha iyi bilirler..Belki onlardan biraz tuyo aliriz bu konuda...:))Baska baska planlarim varken;kardesimin son dakika haberi yuzunden aniden evden firlayip Suadiye'den yarinki davet icin pastalari alip deniz otobusuyle Bakirkoy'e gidip;digeriyle Bostanci'ya geri donmek zorunda kaldim..5 deniz otobusune yetismeye calisiyorum;her yanimdan terler akiyo;stres diz boyu;kirmizi isiga yakalandim.."Dedim ki "Metatron (zamani yoneten melektir) lutfen bana yardimci ol;zamani yavaslat beni hizlandir" dememle yukardan bir tuy suzule suzule arabanin onune dustu...:))Tamam dedim;yetisiyorum...Ama arabamin saati 5 dakika geriymis ki bunu bugun anladim;iskeleye gelmemle deniz otobusu kalkti..:(( Eee;dedim hani yetisecektim??...:(( Dolayisiyla karsidan kalkani da kacirdim..Benim donusum ancak 8i buldu...Bekledim ki nedir gec kalmamin hikmeti diye ama anlayamadim;goremedim..Sonra farkettim ki belki de goremedigim bir sey zaten..O halde her zaman da goremeyebilirim belki..Ama bu inancimi kaybetmeme sebep olmamali..Her ne oluyorsa hayrima oldugu inancimi kaybetmemeliyim..Ve oyle de oldu...:))

Dun bir arkadasimin yazisi cok hosuma gitti...Hem dua etmeyi bilmekle alakali;hem de sagligimiza dikkat etmekle alakali..Bu aralar etrafimda o kadar agrilari olanlar var ki...Kendim de dahil olmak uzere..Hepiniz nerdeyse bilirsiniz;yaklasik 4 hafta belimden kipirdayamadim...Saglikli beslenme ve spor sart..Ama bir de vucudu dinlemek lazim sanki...Aslinda her hastalik;ya da agri bize bir isaret..Vucut bize mesaj yolluyor..Bunu bel agrisi cektigim donemde daha da iyi anladim..Size agrimin sebebini ve nasil duzelttigimi daha once yazdigim bir yaziyla anlaticam simdi:

Onceki gece Allah'i ve meleklerimi ruyama cagirdim...."Sevgili Allah'im ve tum koruyucu meleklerim;lutfen bu gece ruyama gelin ve hayattan zevk almami engellyen;akisimi engelleyen tum bloklarimi bana gosterin ..Ve Zihnimi;bedenimi ve ruhumu bu gece ben uyurken bu bloklarimdan temizleyin.." ve "Lutfen bana kariyerde hangi yola devam etmem gerektigini gosterin..Ve bu mesajlari net anlamami ve sabahleyin hatirlamami saglayin lutfen...tesekkurler ve amin..."diye niyet ederek yattim...Sabaha kadar yari uyku;yari uyaniklik halindeydim..Hem uyuyordum ama etrafimdaki herseyi de gorur haldeydim.. .Meslegim ile ilgili hangi yone gidecegim konusunda kafam cok karisik cunku son gunlerde...
Sabahleyin uyandigimda ruyalarimdan en net hatirladigim fotograf cekiyor olusumdu..Benim icin cevap cok acikti...
Dun kahvalti icin Tuba ile bulustuk..Birbirimizi bilgi ve duygularla bombardima ugrattik...:)Cok keyifli bir gun gecirdik gercekten..Bebek;Arnavutkoy sahilinde yuruyusler yaptik..Gunes muhtesemdi...Konular konulari acti..Tuba da bir cok seyi fark etmemi sagladi..Zaten Tuba'nin yasam amaci degisenlerin yaninda olmak...:))Derken;sevgisinden ve isigindan cok yararlandigim;zaman zaman enerji calismalari yaptigim bir dostumdan konuyu actik..Yakinda oldugu icin acaba ugrasak mi diye dusunduk;emin olamadik ve bir kart cektik:Go for it! cikinca da hic duraksamadan ona bir telefon ettik ve geliyoruz dedik....:))
Orda da konular acildikca acildi tabi..Enerjiler;dunyayi sevgiyle ve dualarla nasil korumaya alacagimiz;v.s. derken arkadasim birden yeni bir calisma yaptigini soyledi:"Gecmisimi sevgiyle ugurluyorum ve gelecegime kucak aciyorum!" der demez onceki gece gordugum ruyamdan bir fotograf adeta beynimde cakti:Parlament mavisi bir duvarin onunde bir supurge!..O anda anladim ki iste isaret buydu...Yaklasik 4 haftadir yogun bel agrisiyla yatiyordum;nerdeyse ayakkabima bile uzanamaz hale gelmistim..Doktara gittigimde fiziksel cok buyuk birsey olmadigini soyledi..Evet,bir sikisma vardi orda ama bu denli kipirdayamama noktasina getirecek ve 4 hafta surecek bisey degil...Simdi hersey birden cok netlesti...Gecmisin agirligi belime o kadar yuk olmustu ki;artik tasiyamiyordum...Carsamba aksami Beki ve diger melek koclari ile yaptigimiz toplantida Beki;bel agrisinin desteklenmedigini hissetmekten de kaynaklandigini soylemisti...Hemen su calismayi yaptim:"Ben destekleniyorum..Allahim ve meleklerim yanimda;ailem ve sevdiklerim yanimda ve beni destekliyorlar..Yalniz degilim..Seviyor ve seviliyorum...Gecmisimi sevgiyle supuruyorum ve gelecegime sevgiyle kucak aciyorum...."

(4 haftadir hareket edemezken,bu calsimayi yaptigim gunden beri spora gidiyorum;masallah tik yok!!...:))

5 nci Gün – Bağımlılığı Bırakmayı Anlamak

İstediğimiz şeylere birçok bağımlılıklarımız olur, bunu nasıl mümkün olacağı, bunun gerçekleşmesi için başkalarını ne yapacağı, bunun gerçekleşmesi için bizim neler yapmamız gerektiği, ne kadar zaman, para ve enerji gerektiği vs – bağımlılıklarımızın listesi çok uzundur ve karmaşıktır. Bu ayrıca korkularımızı veya şüphelerimizi temsil eder, bu şekilde Evren’in istediklerimizi sağlama yeteneğine tamamen güvenmemiş oluyoruz. Ve bağımlılıklar geçmişten gelir – bunlar daha önce her şeyin gerçekleşmiş olduğu yoldur.

Sonuca bağımlılığımızı bıraktığımız zaman, Evren’in mucizelerimizi mükemmel şekilde aktarmasına izin veririz. Yönergelerden biri para istememekti – para sadece enerjidir ve Evren her zaman para ile çalışmaz. İstediğimiz şeyleri mucizevi, şaşırtıcı şekillerde yaratabilir, bu yollara para her zaman dahil değildir. Ama her şeyin para gerektirdiği inancına bağlı kalırsak – ve hiç paramız yoksa – mucizeler yaratma yeteneğimizi sınırlarız. Şüphesiz, Evren bize para verebilir, ama ayrıca başkalarından armağanlar, beklenmedik sürprizler ve yardım alabiliriz. Bağlılığı bırakarak, Evren’in mükemmel şekillerde çalışmasına izin veririz. Ve hatırlayın, sizin mucizeniz başka birinin duasına yanıt olabilir, Evren bunu bilir, ama siz bilmeyebilirsiniz.

Mucizeler listenize bakın ve bu mucizelerin nasıl gerçekleşeceği ile ilgili sınırlamalar veya koşullar yaratan sahip olduğunuz bağımlılıkları yazın. Şimdi bunların ne olduğunu bildiğiniz için, bunları salıvermek ve inanca adım atmak için çalışabilirsiniz, böylece bunlar mucizelerinizin yaratımına müdahale etmez.


Sevgi ve isikla kalin....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...