13 Şubat 2013 Çarşamba

2.Gün – Başarılısınız




Merhaba sevgili arkadaslarim:

Ilk gunku calismalariniz nasil gitti?...:))
 
Benim icin oldukca ilginc bir gundu..Yasadikca daha cok fark edip;fark ettikce daha da cok yasiyorsunuz..Sorduğunuz ,düşündüğünüz her şeyin cevabı aslında geliyor size..Ya da acaba doğru yolda mıyım dediğinizde  her seferinde de bir teyid geliyor...Mesela bir arkadşıma bir öneride bulundum,sonra  da acaba yanlış mı yaptım dedim..Annemi beklerken arabada;bunu dusunuyordum;sonucta soyledigimiz seyle hayatinda bir karar almasina sebep olacaktik belki de ..Birden kafami kaldirip aynaya bakinca arabamin arka camina yansiyan gokkusagini gordum...Teyidim gelmisti..:))
Aksam ustu sporda buhar odasina girdim...Kimse yoktu ve ben gozlerimi kapamis yatarken Mikail'in yanimda oldugunu dusundum..Derken kapi acilip;iceri 30'lu yaslarda biri girdi..Kiz birden bire konusmaya basladi benimle ve ilk sorusu calisiyor musunuz oldu ve "ben calismiyorum " dedi ve konusmaya devam etti...Hayatinda isle ilgili karar veremedigini;etrafindakilerle;mantigiyla;kalbinin ayni yonde gitmedigini;kafasinin karisik oldugunu anlatti..Adeta yardim ister gibi...Ona kalbini dinlemesini soyledim...Etrafimizdakilerin dogrularinin onlara gore dogrular oldugunu ;onemli olanin onun ne istedigi oldugu,kendi nerde dusundugunde huzurlu hissettigini anlamaya calismasini soyledim...Kiz sanki sorusunun cevabini aldi ve gitti..O karanlik ve adeta sisin icinde birbirimizin yuzunu bile gormedik;bir daha gorsek tanimayiz bile birbirimizi...Ama inanıyorum  ki oihtiyacı olanı aldı o  anda ...Mikail'in mavi isiklari bunun habercisiydi zaten...:))
Bu arada gun icinde kirildigim ya da uzuldugum anlar da oldu...Iste bu anlarda ozellikle ilk tepkimi vermek yerine (ki bu ego):bir dusunup kalbimi dinledim..Tuba'nin da soyledigi gibi kalpten verilen sorulara cevaplar da kalpte geliyor...Kirildigim birine o anda ilk aklima geleni soylesem belki;geri donulmez bir sonuc dogacak..Ama kendimi;kalbimi dinleyip yanitladigimda aldigim cevap da ;tepki de cok farkli oluyor..Bunu tum iliskilerimizde denemeliyiz bence...

Simdi bakalim 2. gun calismamiz nasil:

2.Gün – Başarılısınız
 
Her zaman başarılısınız, bu anda yaşamınızdaki her şey yaşamınızda bir noktada istediğiniz bir şeylerin başarılı yaratımını temsil eder. Sizin için şu anda işe yaramıyor olabilmesine rağmen, onu yarattığınız anda, tam olarak istediğiniz şeydi, size neşe getireceğini ve yaşamınızı bir şekilde daha iyi yapacağını düşünmüştünüz.
Mucize listenize bakın ve tam şimdi yaşamınızda var olan bir şeyleri değiştiren bir şeyler yaratmak isteyip istemediğinize bakın. Örneğin, eğer yeni bir iş istiyorsanız, şu anda sahip olduğunuz işi bir başarı olarak görün.

Simdi basarili oldugunuz seylerin bir listesini cikarin...Listeyi cikardiginizda sahip oldugunuz seylerin de listesini cikarmis olacaksiniz ve buna sukredin ve tesekkur edin..

Bu arada tavsiyem kendinize yeni bir defter alin...Ve ilk gunden baslayarak calismlarinizi ve deneyimlerini bu deftere yazin...
 
sevgi ve isikla kalin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...