21 Şubat 2013 Perşembe

6. Gün – Geçmişi Hizalamak




Dun ile anlatacagim o kadar cok sey vardi ki;her yerde karsima cikan yazilar;sayilar;kafamdan birsey gecirip tv actigimda onu bulmam v.s. filan filan..Ama oyle bir ruya gordum ki;bunun otesi yok zaten anlatilacak..Ama şimdilik sır... :)

Bu gunku calisma cok cok anlamli.Hepimiz bloklar yaratıyoruz gecmisimizden ve bunlara da tecrube diyoruz...Bir daha ki sefere boyle davranmaliyim diyoruz..Aslinda dun yazdigim gecmisini supur calismasiyla beraber;bugunku calismayi yapabiliriz...Yazalim bakalim;mucizelerimizi yaratmamiza engel olan suphe;korku;blokajlarimiz nedir;sonra da hepsini sevgiyle ugurlayalim..Yerine guven ve olumlu duygulari koyalim...

6 ncı Gün – Geçmişi Hizalamak

Geçmişimiz, bu ana kadar yaşamımızda gerçekleşmiş olan her şeyi kapsar. Bir dakika önce geçmiştir. Geçmiş deneyimlerimiz şu andaki eylemlerimizin temelini oluşturur, insan zihni bu şekilde işler. Hayal kırıklıkları, mutsuzluk veya yolumuzda blokajlar deneyimlediğimiz zaman, ‘bunu bir daha yapmayacağımızı’ hatırlatan bilinçsiz hatırlatıcılar oluştururuz. İleri doğru gidebileceğimiz bir durumun ortaya çıktığı her seferinde, geçmişin anıları bu seçimin ne kadar güvensiz olduğunu ve nasıl başaramayacağımızı bize hatırlatmak için hücum eder.
Geçmişi, belirli bir zihin yapısıyla elde ettiğimiz sonuçların hatırlatıcısı olarak kullanabiliriz. Örneğin, belli türde bir romantik partner seçmek kırık bir kalple sonuçlanır. Öyleyse farklı bir şekilde seçmek için zihin yapımızı değiştirebiliriz veya kalbimizin kırılmaması için ilişkilerden tamamıyla uzak kalmak için geçmiş deneyimimizi kullanabiliriz. Zihin yapımızı değiştirmek geçmişi değiştirmez, ama farklı sonuçlar yaratan farklı seçimler yapmamızı sağlar.
Bugün, mucizeler listenize bakın ve mucizelerinizin her bir için, geçmişinizin bir blokaj yaratıp yaratmadığına bakın, bu blokaj şüphe, korku veya o sürece güven eksikliği olabilir. Zihin yapınızı değiştirdiğinizi hatırlatın, bu sizin için sonucu değiştirir. Mucizeleriniz, geçmişte ne olduğuna bakmaksızın şu andaki yeni zihin yapınızdan yaratılacaktır.



Gününüz mücizelerle dolsun...

Bu arada bir arkadaşımdan gelen maili de paylaşmak istiyorum:

Günaydın herkese,

Fatoşcuğum senin anlattıklarından sonra bende kendimi tutamayıp dün yaşadıklarımı anlatmak istedim...Dün benim için kötü başladı.Sabah uyandığımda son dönemde yaşadığım kaoslar sebebi ile mutsuzdum ve bitkindim.İşe geldiğimde de bu psikolojim devam etti.Mümkün mertebe kimseyle konuşmamaya gayret gösterdim zira bu sinirle birilerini haksız yere kırabliirdim diye geçirdim içimden...Sürekli olumsuz haberler aldım.En son akşama doğru babam telefon açtı ve eve vergi dairesinden bir kağıt geldiğini söyledi.Neyse akşam oldu arabaya attım kendimi inanılmaz bir trafik vardı ve ben kendi kendimle konuşmaya başladım...Sonra tüm günün getirisi olsa gerek deli gibi ağlamaya başladım arabada ....Aralıksız ....

Sonra eve gidip duş aldım. Yapmak istediğim tek şey düşünmeme engel olabilecek bir eylem bulmaktı...Hemen yatağa attım kendimi ve ''meleklerle yaşamak'' kitabını (senin tavsiyenle başlamıştım biliyorsun) okumaya devam ettim..Kaldığım sayfaya kitap ayracı koymuştum bir gece öncesinde....

İnanamayacaksınız ama kaldığım sayfanın başlığı şu idi : meleklerin bizlere mesajları...Yanlış mı hatırlıyorum bilemedim şimdi eğer öyle ise sen beni düzelt ...Sandalfon Başmelek mesajını açmıştım...Bilmeyenlere akttarmak isterim ki : müziğin başmeleğidir Sandalfon.Moraliniz bozuksa ,kendinizi bitkin ve yalnız hissediyorsanız ,kötüyseniz benden yardım isteyin diyordu Sandalfon....Bende bunu bir mesaj olarak kabul ettim ve gözlerimi kapatıp hemen Sandalfon'dan yardım talep ettim.

Bana bugün huzurla uyumam içiin yardım etmesini ,kendimi mutlu hissetmem için önümde duran engelleri kaldırmam için güç vermesini diledim...Sonra kitabı sakin şekilde okumaya devam ettim..Beni tanıyan herkes bilir ki uzun yıllardır yaşadığım bir uyku sorunum vardır.Günde sadece 3-4 saat uykuyla yaşarım....Oysa dün akşam saat 22:00 'de gözlerim kendiliğinde kapandı...Kitabı bir gün sonra devam etmek üzere yan tarafımdaki komidine koyarken kaldığım sayfanın 111 olduğunu fark ettim... (Fatoş 111'i de özellikle sana söylemek istedim) Belki bir mesajı vardır bununda......


Bugün dinlenmiş şekilde uyandım ve çok huzurluyum....Duaların işe yarıyor olduğunu bilmek kadar güzel bir şey diye hissediyorum.....Sonuçta dün moralimi bozan olayların hiç biri bugün geçmedi ama ben bunların üstesinden gelirim diye düşünüyorum artık .....

Sevgiler.....





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...