22 Şubat 2013 Cuma

7. Gün – Şimdiki An Önemlidir

Herkese guzel bir haftasonu dilerim..

Dun butun gun ruyamin sarhoslugu icinde gezindim durdum..Unutmak istemedigim icin surekli tekrarladim goruntuleri zihnimde..:))

Hersey aslinda oyle sirali;oyle sebepli ki..Bu ruyayi gordugum gece;disardan geldim;tv actim ve kanalda Ruhsal Detoks anlatiliyordu..Ekonomi kanalinda..:))Artik bu konularin cok sik konusuluyor olmasinin da buyuk etkisi var ama ilgilendiniz sey daima karsiniza cikiyor..Surekli bu konusmalar;yazilar onume cikip duruyor..Pervin Vatansever isimli bir bayan anlatiyordu nasil Ingilizce ogretmenligini birakip spirituellige gectigini ve neler yasayip;su anda neler yaptigini..Calistigi konulardan biri de ruyalar ve ruya yorumlamak..Cogumuz sunu deriz:ben hic ruya gormuyorum...Bu mumkun degil..Uyku 1;5 saatlik evrelerle rem ve non-rem uykusu olan bir periyottur..Non-rem uykusu agir uyku dedigimiz ve bu sirada bedenin dinlendigi:Rem (rapid eye movement) uykusu ise hafif uyku dedigimiz periyottutr;ki bu arada beynimiz dinlenir ve biz ruya goruruz..Bu sirada uyuyan birine baktigimizda gozlerinin hizli hizli hareket ettigini goruruz...Dolayisiyla hepimiz ruya goruruz..Ama cogumuz hatirlamayiz..Hatirlamamakta biraz yaraticiligi kapatmanin da etkisi vardir..Pervin Hn. hatirlamakla ilgili cok guzel yontemeler verdi konusmasinda..Herseyin basi niyet..Her ne yaparsak yapalim niyet etmek cok onemli zaten..Uykuya yatarken 'Ruyalarimi hatirlamaya ve onlarin bana rehberlik yapmasina niyet ediyorum" diyebiliriz..Ay tasinin da etkisi oldugundan bahsetti..Yastigimizin altina aytasi koyabilirmisiz hatirlayabilmek icin..Ve 'Ay suyu" icebilirmisiz..Dolunay sirasinda 1 bardak suyu sabah kadar ay isiginin altinda birakip;ertesi aksam yatarken bu suyu;yine niyet ederek icebilirmisiz ruyalari hatirlamak icin..Ruyalari hatirlamak bence gecmis ve gelecekle ilgili bize cok onemli ip uclari verir;bu yuzden de cok onemlidir..Benim ruyalarim biraz farkli gelir bana hep..Her zaman dunyada olmayan yaratiklar;makinalar;bitkiler filan gorup dururdum...:)) Genelde de sikintili uyanirdim ruyalarimdan..Oysa simdi her gece mutlaka bir mesaj aliyorum ruyamda ve huzurlu uyaniyorum...Guzel bir ruya gordugumuzde nasil da hafif kalkariz yataktan ve gun boyu da etkisinden kurtulamayiz oyle degil mi?..Gecmisimiz le ilgili bloklajlarimiza da mesajdir ruyalar bence..Gelecekten de mesajlar verir...Bu yuzden ruyalari hatirlamak cok onemlidir.
   Dun gece yeni bir kitaba basladim..Doreen Virtue'nun Yukardan isaretler  kitabi..Ilk bolumde de bulutlarin bize verdigi mesajlar anlatiliyor..Bulutlar bazen bize cennetten ve meleklerden mesajlar getirirmis ve bunu da sekillere girerek bize gosterirmis..Ilginc deneyimleri olan insanlarin yasadiklarindan da ornekler vermis..Yatmadan once biraz okudum;uykum geldi;bas ucuma koydum ve uyudum..Gece ruyamda bir gokyuzu gordum..Bulutlarla 11:11 yaziyordu..11:11 ile uyandirildigim 2. ruyam bu..Uyandim;gulumsedim ve uyumaya devam ettim....:)) (bu goruntuyu daha sonra Kanada'da 21.aralik ile alakali kizilderililerin duzenledigi toplantiya gittigimde gokyuzunde gordum)

Bugunki calismam su anda yapabileceklerimizle ilgili..Ben bugun ayrica soyle bir calisma daha yapicam..Ilk gunden itibaren adim adim calismalari bir kere daha okuyacagim..Her gun;ilk gun yazdigimiz ,olmasini istedigimiz mucizelerle ilgili bir calisma yapiyoruz aslinda..Bir kere daha ustunden gececegim calismlarin..Yazdiklarimi bir kere daha okuyup;calismlarimi tekrarliyacagim..Sadece bir oneri..:))

7. Gün – Şimdiki An Önemlidir

Geçmişi ait olduğu yere, geçmişe koyabildiğinizde, şimdiki anda yaşayabilirsiniz, çünkü şimdiki an yaşamınızdaki en önemli yerdir. Geçmiş tarihtir, gelecek sizin her bir anda yaptıklarınızdan yaratılır.
Bugün, mucizeler listenize bakın ve mucizelerinizin tezahür etmesi için şimdiki anda, zamanda bu noktada ne yapabileceğinize bakın. Düşüncenizi değiştirebilir misiniz, yeni insanlarla tanışır mısınız, bir CV gönderir misiniz veya birilerini arar mısınız? Nasıl yönlendirilirseniz, onu yapın, korktuğunuz bir şey olsa bile. Zihin halinizi değiştiriyorsunuz ve şimdiki anda yaptığınız yeni seçimlerden sürekli olarak yaratılan bir geleceği bu şekilde yaratırsınız.

Sevgiyle kalin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...