4 Nisan 2013 Perşembe

20. Gün – Olma Hali


Zaman ne cabuk geciyor di mi?Gele gele 20. gune geldik...

20. Gün – Olma Hali

Olmayı istediğiniz kişi olmalısınız ve sonuçları anında görmeseniz bile mucizelerin gerçekleştiğine inanmalısınız. Bazen bu, özellikle üstesinden gelinecek eski inançlarınız olduğunda, kendinizi ikna etmeyi gerektirir. Herhangi bir şeyin yaşamınızda tezahür edebilmesinden önce, onun için enerji yaratmalısınız. Olmayı istediğiniz kişi olabilir misiniz? Mucizelerinizin tezahür etmesi için beklemek zorunda değilsiniz, hatırlayın, siz onları ister istemez mucizeler yaratılır. Yaşamınızda mucizeler gerçekleştiğinde olacağınız kendine güvenen, neşeli, isteğini gerçekleştirmiş insan olmaya bugün başlayın.

Bugün mucizeler listenizi gözden geçirirken, onların tezahür etmesine yardımcı olmak için nasıl olmalısınız? Kendinize güvenen biri mi olmalısınız, güvenilir biri mi, daha kuvvetli, daha etkileyici biri mi, enerjinizin nereye gittiğine daha çok dikkat eden biri mi? Bugün başlayın, çünkü bu, niyeti oluşturmaya ve mucizelerinize odaklanmanıza yardımcı olur. Mucizeleriniz kalbinizin arzularıdır ve içinizdeki olmayı beklediğiniz kişiyi yansıtırlar. Siz mucizelerinizsiniz ve mucizeleriniz de siz. Her zaman olmayı istediğiniz kişi olun ve bırakın mucize enerjisi yaşamınızda aksın.

Paylasimlardan ornekler:

** Metroya bindim, Maslak Acibadem Hastanesine gidiyorum.
O sirada okudugum kitabi biraktim ve `Sevgili meleklerim, mucizeler listeme yazdigim 4 madde surekli benim kafamda ama fazla zorlayip buyuyu bozmak istemiyorum, peki siz bunlar icin bir sey yapiyor musunuz? yardimci olacaginizdan emimin ama suanda bunlar uzerine calisiyor musunuz ? ` ( buraya yazinca hesap soruyor gibi duruyor ama daha sevimli ve icten bir sekilde sordum ) diye sordum ve gozlerimi kapattim o sirada Osmanbey duragindaydim. Husuu icinde mucizlerimi gozlerimin onunden gecirirken anons`u duydum ` 4 Levent ! Gelecek istasyon 4 Levent ! Next station 4 Levent , 4 Levent ! , 4 Levent` , bunu birkac kere yaziyorum cunku, gereginden fazla 4 Levent dendigi icin etrafimdaki herkes `aa ne oluyor ? ` diye bakmaya basladi. Ben yine gozumu kapadim ve inanilmaz parlak bir isik gordum, ` tamam tamam anladim, kafama vurmaniza gerek yok, konu sizde!` dedim ve gozumu actigimda icimde disariya uzunca bir suredir cikmayi bekleyen kahkahayi patlattim. Normalde sabah islerine giden suratsiz insanlarin bana deli gozuyle bakmalari ya da ` cik cik cik ` yapmalari gerekiyor degil mi? ama neredeyse hepsi, ictenlikle guldu, hatta kucuk bir kiz ` anne abla ne komik guluyor ` deyince, insanlar daha fazla gulduler. Inanilmaz bir andi, butun tuylerim diken diken oldu...kesin o kalabalik icerisinde meleklerimde vardi ve bu halime o`nlarda cok guldu.
- Film Festivali zamani, oradan oraya kosuyoruz arkadaslarimla ... Paltomun iki dugmesi birden koptu, bir tanesini yolda camurun icinden cikardim. yanimdakilere `aa annem olsa, kesin yaninda igne iplik tasir, cikarir dikerdi dugmelerimi` dedim, gulduk. Tam filme giriyoruz ( Pera muzesi, alt kat ) yerde bir parlaklik gordum , egildim ve uzuuuuuunca siyah iplik ucunda cok guzel bir igne! ( igne guzel olur mu ? demeyin, yanimdaki experlerden yorum sonra geldi saskinlikla ` bu altin basli ozel bir igne ` diye ) ucundaki ipte 2 palto dugmesini dikmeye yetecek uzunlukta. Reklam sirasinda arkadasim dugmelerini dikti, bende o igneyi cuzdanimda tasiyorum simdi :-))

**Ben buna benzer çalışmayı evlendiğim sene yapmıştım yani 2007'de. Gerçekten olmasını istediğim 6 adet mucizemi yazıp bir çantamın içine koymuştum ve kızım olana dek (2009'a kadar) de ara ara bakıyordum, çünkü kitapda gerçekten olmasını istediğiniz mucizelerinizi zaman zaman okuyabileceğiniz hatta her gün okuyabileceğiniz bir yere koyun diyordu, ben bu listemi oğlum eşim görmesin diye az kullandığım bir çantamın içine koymuştum. Senin bu çalışmaları bizimle paylaştığın hatta bizim de günü gününe bu çalışmaları yapmamızı istediğin günlerde ben eski mucize listemi unutarak yenilerini yazdım ardından ilk 5 günün çalışmalarını yaptım ve aklıma diğer liste geldi, çantayı tam 2 yıldır elime almamıştım ve dolayısıyla mucize listemi tamamen unutmuştum. Çantayı ciddi aramalardan sonra buldum ve okudum. İlk istediğim mucize bir bebeğimin olması idi ama sağlıklı, hayırlı ve bir kız evlat olsun idi. Oğlumdan sonra, Allaha binlerce kez şükürler olsun ki sağlıklı bir kız evladım oldu, inşallah hayırlı da bir evlat olacak çok inanıyorum, 2. mucizem rahat kendime ait mutlu olacağım ve rahat para kazanacağım bir iş idi. Bu mucize listemi yaptıktan 1 yıl sonra hamile kaldım, işden ayrıldım ve kendi işimi serbest çalışarak yaptım taa ki bebek olana dek, güzel de para kazandım. Şimdi ise part time yine çok rahat bir iş ortamında az parayla ancak huzurla çalışıyorum :)) Diğer maddeler daha maddiyata bağlı maddelerdi ancak onlar pek olmamış arkadaşlar çünkü ben ilk yazdığım mucize listeme tam 2 senedir bakmıyorum, kızım oldu, para kazandığım bir işim de vardı bu sebeple bakmak aklıma bile gelmedi, bu sebeple de diğer maddeler için rahat rahat hayal kurma şansım olmamıştı. Şuna inanıyorum ki gönülden dileyerek yazdığımız listeye herbir madde olana dek sadık kalmalıyız. Hepsi için ayrı ayrı zaman harcayıp hayaller kurmalıyız adeta olmuşlar gibi ve çok ama çooook dua etmeliyiz. Örneğin 3. maddem bir villa satın almaktı ancak bir villa alacak param olmadı hiçbir zaman ama mucize eseri (işten ayrılmadan 7-8 ay önce) Kartal'da bir sitede ev için ciddi bir krediye girdim ve özellikle işten ayrıldıktan sonra allaha her gün kolay ödeyebileyim diye çok dua ettim. İnanırmısınız mucizevi şekilde 6 senede ödemem gereken krediyi 2,5 senede bitirdim. Yemin ederim aklımdan bile geçmezdi borcumu 2,5 sene sonra kapatabileceğim. Arkadaşlar duaların gücüne sonsuz inanın, ben öyle yaptım ve bir mucizem daha gerçekleşti. Darası havuzlu villanın başına :) Bu programa gönülden katılanlara (ben de dahilim) inanıyorum ki tüm mucizeleri tek tek gerçekleşecek. Ben de kendime yeni liste yaptım ve bekliyorum. Önce inanıcaz hem de çok derinden, sonra listemize her gün bakıp hayal edicez fatoşcuğumun da dediği gibi ve her gün bıkıp usanmadan tüm kalbimizle dua edicez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...