14 Nisan 2013 Pazar

25. Gün – Teslimiyet veya Direnç


Mutluyum;mutlusun;mutlu.....:))


Daha once meleklerle baslayan yolculuguma 1 aydir egolarla mucadeleyi de ekleyince ortaya bu guzel seruven cikti 25 gun once..Simdi artik herseyi yazar ,not eder buldum kendimi..Sizler de bana eslik ettiniz bu yolculugumda..Hepinize cok cok tsk ederim...Mucizelerimin birer birer olmaya basladigini gormek kadar guzel bir duygu yok...Ama bunun tek yolu %100 teslimiyet ve inanmaktan geciyor arkadaslar..Artik 100 000. filan teyidim bu konuda...Inandiginiz her neyse kesinlikle onu olustuyorsunuz...Korkulariniz neyle;kesinlikle onu yasiyorsunuz..Bunun benim icin artik tartisilir hic bir yani yok...Korkularla yuzlesmediginiz zaman da tekrar tekrar ayni olaylari yasayip duruyorsunuz..Bu olaylari yasadikca da korkular buyuyup duruyor..E;bu kisir donguyu nasil durdurucaz?...Yuzlesme ve %100 teslimiyet...Benim icin en hayirlisinin Allah'tan geldigini bilmek ve buna %100 guvenmek...Akisa birakabilmek kendini cok zor ama baslayinca da durduramiyorsunuz bu raftingi...:))Ondan sonrasi keyif zaten..Kalplerimizi iyilestirmek lazim..Sevgiye ve guvene acmak lazim..Tecrubeler dedigimiz tum ogretiler (korkular) ne yazik ki o kadar kapamis ki bizleri..Hayatlarimiz guvensizlik ve sevgisizlik ustune yazilmis adeta...Kendimizi korumak adina;kendimize en buyuk kotulugu yapmisiz farkina varmadan..."Aman kimseye anlatma!";"Aman fazla verme!","Aman bekle;ilk adimi sen atma..","Aman;kendini kaptirma!"..."Bastan kotusune kendini hazirla ki kotu olursa mutsuz olma;iyi olursa bonus olsun!"..Ne kotu di mi?Iyi birseyler olmasini bonus gorduk hep hayatimiz boyunca...Kendimizi sozum ona uzulmeyelim diye hep kotuyu beklemeye programladik durduk...Bunun icin atasozleri bile uydurduk:Kendini kisa hazirla;yaz gelirse oh ne ala...Ya da dedik ki cok gulme cok aglarsin!E;sonra???Sonrasinda mutsuz,huzursuz,guvensiz,sevgisiz toplumlar yarattik...Eski Turk filmleri cok eglenerek izlerim aslinda..Kardesimle en sevdigimiz seydir;izleyip gulmek...Fakat icerigine bakiyorum da tamamen mutsuzluk uzerine yazilmis senaryolar...Mutsuzluk ve guvensizlik genlerimize islemis artik...O halde simdi bu genleri yeniden kodlama zamani!...

Bugun biraz kartlardan da bahsetmek istiyorum size..Birazdan hepimiz icin 2 kart cekicem zaten...Baslangicta itiraf etmeliyim ki biraz da oyun gibiydi bana bu kartlar..Sonucta birilerinin yazdigi biseyler gibi dusunuyordum..Ama gun gectikce o kadar inanilmaz mesajlar aliyorum ki kartlarimdan artik burada da benim icin guvenden baska bisey olamaz..:))Cok yogun gecen ve su bile icmeyi unuttugum ;basimin cok agridigi gunun aksaminda bir kart cektim:Su ic!Kahveden uzak dur!.. :)

Tam da bardagi agzima goturuken biraktim tabi elimden;gittim kahveyi lavaboya doktum ve koca bir bardak su ictim..Meger ne kadar susamisim gercekten;basim hafifledi..Bir de ilginc bir not daha vardi:Suyu icerken sukret ve ona enerji ver ki sana evrenin tum pozitif enerjisini versin diye...Bu cok onemli aslinda..
1-Yerken ve icerken sukretmek 
2-Hic yapmadigimiz ama yapilmasi gereken besinlerin enerjisini yukseltmek...Yapacaginiz cok basit..Sadece elinizi biraz ustunden tutup;"evrenin tum pozitif enerjisini sana veriyorum..Sen de bana sifa ol" demek..Bir sure sonra onlarin enerjisini gercekten hissetmeye basliyorsunuz..Bunun oncelikle yalniz oldugunuz zamanlar yapin;yapin ki etrafin "cik cik yazik;delirmis" dedigini duymayin...:))Masanizda daima bir surahi su dursun;ama sadece durmasin tabi ki;icin!!

Simdi bizim icin 2 kart cektim;hepimiz icin:

1.kart:Barisi sec!Baris yolunda yuru..Kendinle ve cevrenle baris!Eger etrafindaki cesitli alternatifleri ve olasi sonuclarini gorebilirsen vucuduna ve kalbine baris gelecektir..Senin cevabin bu!Kalbineki gercegi dinle..Baris aslinda savasmanin cok guzel bir yoludur..

2.kart:Tum kotuluklerden korundugunu unutma!Biz daima seninleyiz..Sadece rahatla ve kendini guvende hisset!Gecmisinde ne oldugu ve geleceginde ne olacagi hic onemli degil...Ben sana gecmisindeki uzuntuleri temizlemen icin yardimci olacagim..Ben kalbini iyilestirmene yardimci olacagim..Kalbindeki endiseleri uzaklastiracagiz..Kendini sabote eden duygu ve dusuncelerini temizleyecegim..Ben ve diger tum koruyucu melekler tam yanindayiz ve evini,aileni,aracini,isyerini ve seni koruyoruz..Seni bir koruma kalkaniyla kapladik;buradan sadece sevgi girer ve sadece sevgi cikar..Allah'tan ve meleklerinden sadece rahatlamayi ve kendini sevmeyi iste;mutluluk sana cennetten gulumsuyor....:))





25. Gün – Teslimiyet veya Direnç

Teslimiyet sözcüğünü işittiğimizde, düşündüğümüz ilk şey ‘vazgeçmek’ ve savaşı kazanamayacağımızı kabul etmektir. Teslim olmak tüm çabalarımızı durdurmak ve vazgeçmek anlamına gelmez; teslim olmanın gerçek anlamı olan dövüşmeye, mücadele etmeye son vermek anlamına gelir. Teslim olmanın zıttı dirençtir ve bir şeyin çalışması için çok gayret ettiğimiz ve hiçbir şey olmadığında bu enerjinin var olduğunu biliyoruz. Teslim olduğumuz zaman Evrensel enerji ile ilerleriz ve Evren’in bizim için en iyi olan yönü işaret etmesine izin veririz. Bu en hızlı yol olmayabilir, ama en büyük şifayı, rahatlamayı sağlayan yol olacaktır ve mucize üstatlığına ulaşmanın yolu budur.

Bugün mucizeler listenizi gözden geçirirken, direnç gösterdiğiniz alanları belirleyin. Bir mucizeyi tezahür ettirmeye ‘çalışıyor’ ve o işe yaramıyor mu? Teslim olabilir ve size başka bir yolun gösterilmesine izin verebilir misiniz? Direnciniz nerede korku içinde olduğunuzu, bırakmaktan korktuğunuzu ve şeyleri yapmanın yeni farklı yollarını görmekten korktuğunuzu gösterir. Teslim olun, huzuru bulursunuz; Evren siz direnmeyi bırakana ve teslim olana kadar bekler ve sonra sizi mucizelerinizin gerçekleştirilmesinin yönüne yönlendirir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...