21 Nisan 2013 Pazar

30. Gün – Mucizelerinizi Fark Etmek



30 gunluk yolculugumda mucizelerimi yazdim;egolarimla yuzlemesmeye calistim;meleklerimden yardim istedim...30 gun bitti!!!...Ama aslinda hersey yeni basladi..30 gun zihnimi yeni dusunme bicimine alistirdim...Gerceklesen en buyuk mucize aslinda hayatimi kendimin yazdigini anlamam oldu..Mucize listesinin de amaci buydu aslinda...calismalardan bir gun yazmistim;en buyuk mucize aslinda mucize yaratabilme gucune sahip oldugumuzu anlamamizdir..Gerisi sadece ufak detaylardir...Isaretleri takip etmeyi ve onlara 100% inanmayi ogrendim..Kalbimin sesinin beni hic bir zaman yaniltmadigini ogrendim..Ne zaman o sesi duysam;ve ardindan gelen suphe ve endiseyle vazgecsem sonunda kalbimi dinleseydim kazancli cikacagimi ogrendim...Su anda bunlari yazarken artik bunlari ne kadar ogrendigimi farkettim...Benim icin artik suphe yok!...Ama daha yolun cok basindayim...Daha bu yolculukta ogrenmem gereken cok sey olacak..Hepsine sevgiyle kucak aciyorum..Gecmisimi sevgiyle ugurluyorum ve gelecegime sevgiyle kucak aciyorum..Gelen herseyin hayrima oldugunu biliyor ve sevgiyle kabul ediyorum...Sahip olduklarim ve olacaklarim icin sonsuz sukran duyuyorum..Bana bu farkindaligi verdigi icin Allah'ima binlerce tesekkur ederim..Kalbime huzur verdigi icin binlerce tesekkur ederim..Umudumu artirdigi icin binlerce tesekkur ederim..Sagligim ve sevdiklerim benimle oldugu icin binlerce tesekkur ederim...Bana yol gosterip,rehberlik ettikleri icin meleklerime binlerce tesekkur ederim...Bu yolculugumda bana destek olup;beni yalniz birakmadiginiz icin sizlere de binlerce tesekkur ederim...Umarim hepiniz mucizelerinizin adim adim gerceklestigine sahit olmussunuzdur..Tum mucizelerimizin gerceklesecegine emin olun...Kalplerimizden sevgi ve isik hic eksik olmasin...Biz birer mucizeyiz....:))

30. Gün – Mucizelerinizi Fark Etmek

Bu, 30 Günde Günlük Mucizeler küresel mucize programının sonudur. Son 30 günde mucize üstatlığına kişisel yolculuğunuzda size rehberlik eden bilgiler aldınız. Mucize listenizi yarattınız ve sonra enerjinizi mucizeler yaratma yeteneğinizle hizalamak için blokajları uzaklaştırmak için çalıştınız.
Mucizeleriniz sizin için tezahür etti mi? Eğer etmediyse, onların geleceklerini bilin. Mucizeleriniz beklediğinizden daha farklı bir şekilde geldi mi? Bazen mucizeler aşamalar veya adımlar halinde gelir ve eğer dikkat etmediyseniz (çünkü daha büyük bir şey umuyoruz), doğru yolda olduğumuzu, mucizemizin yolda olduğunu gösteren küçük şeyleri kaçırabiliriz. Sizin için gerçekleşen küçük şeylere, beklenmeyen kutsamalara, mucizelerinizin gelmekte olduğunu söyleyen aldığınız küçük onaylama örneklerine dikkat edin. Sizin istediğiniz aynı şeyi elde eden birinin onu nasıl almış olduğunu anlattığını dinleyebilirsiniz – bu sizin isteğinizin yolda olduğunun onaylamasıdır, başkalarının aldığının, sizin almadığınızın işareti değil. Her gün sizin için mucizelerin gerçekleşmesini bekleyin, hayal kırıklığına uğramazsınız. Ve süreç içinde mucizeleriniz de gelecektir.

Mucizeler yaratma sürecini hızlandırmanın en iyi yolu, her gün yaşamımızdaki her şey için şükran duyarak yaşamaktır. Daha fazlasını istemeden önce, sahip olduklarımız için minnettar olmalıyız. Şükranla yaşadığımız zaman, yaşamlarımızı yaratmadaki sorumluluğumuzu kabul ederiz ve böylece mucizelerimizi gerceklestirme gücüne sahip oluruz. Evren’in enerjisi şükran ve koşulsuz sevgiye dayanır ve yaşamlarımızda bu enerjilerle yaşayabildiğimiz zaman, mucizevi hayatlar yaşamamıza izin veririz. Bu akışa adım attığımızda, gercekligimiz üzerinde sahip olduğumuz gücün farkında oluruz.
Mucizevi hayatlar yaratmak ve yaşamak kim olduğumuzu hatırlama sürecinin parçasıdır; Evrensel enerjiye ayak uydurarak çalışırken, hayallerimizin yaşamını birlikte – yaratabilen ilahi ve sonsuz ruhsal varlıklarız. Bunu yaptığımız zaman, her yerde herkesin de aynısını yapmasını sağlarız. Bu bizim Evren’e geri armağanımızdır, insanlığın bilincini yükseltmek ve cenneti dünyaya getirmek.
Tebrikler, mucize üstatlığına adım attınız. Ve sizlere, mucizevi yaşamınızın her gününde en muhteşem kutsamaları diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...