15 Nisan 2013 Pazartesi

27. Gün – Neredeyse Tamamladınız



Evet;neredeyse tamamladik...Neler oldu bitti cok merak ediyorum aslinda?Ben kendimce;hissettigimce sizlerle paylastim olanlari bitenleri aslinda...Artik ufak buyuk her sekilde desteklendigimizden,yardim aldigimizdan benim hic kuskum yok...Otopark melegi hepinizde artik calisiyordur eminim...:))Dun annemle caddeye indik;onun da biraz ayagi sismis;bir sokaga girdik park etmek icin...dedim "sen in yolun basinda yurume" ;yer yok ama sen nereye park edeceksin ?" dedi..ben de gulerek "ben bulurum sen merak etme "dedim..Lafimin bitmesiyle onumden bir araba cikti...:)) "Bak " dedim "araba cikiyor!"..Annem de gulmeye basldi;artik o da biliyor otopark melegimin benim icin calistigini..."E,valla pes!"dedi gulerek...Onemli olan ne biliyo muyusunuz bence?Eminim hepimizin icinden gecmistir.."Aman park mark ufak seyler;onlar olsa nolur;esas istediklerim gelmedikten sonra..??..." Bunu soyledigim cok anlar oldu;inanin...Ama fark ettim ki kucukleri farkedip keyfine bakmadikca buyukler gelmiyor zaten..Onemli olan her gun ,her an yanibasimizda gerceklesen mucizeleri farkedip gulumseyerek dolasmak...O zaman her sey piril piril akmaya basliyor..Kucuk ya da buyuk bize gore kavramlar zaten..Biz kafamizda sekillendiriyoruz kucuk buyuk diye..Oysa ki Allah icin otoparkta yer bulmaniz kadar kolaydir belki bize cok buyuk gelen;olamaz dedigin bir seyin gerceklesmesi.."ol" demesi yeter..

Lutfen olumlu dusunmeye devam edin..Bunun tersi olan kelimeyi bile agzima alip;o sekilde dusunmeyin demek istemiyorum..Kelimelerin enerjisine ve gucune inanin!!Her kelime;her dusunce bir duadir ve aninda yanitlanir!!!!Sadece iyi olani isteyin;sunlar bunlar olmasin diye sakin dua etmeyin!!!!Ve unutmayin Allah gerceklestirmeyecegi duayi ettirmezmis kuluna..Duanin gucune inanin..

Dun annemi bir kere daha uyardim..Ev arayisindalar.Benim yakinlarinda bir yerde ev gormus annem ve cok begenmis..Ertesi gun hepimizi topladi eve goturdu..Butun gece dua etmis "hayirliysa alalim;degilse bize bir mani verki almayalim!!'....Aman Tanrim!!! Boyle dua mi olur??? Dedim ki :"anne sakin boyle bir dua etme oyle bir mani gelir ki aklin basindan gider;ev mev dusunemezsin..Onun yerine hayirlisiysa bana bir isaret gonder;beni bu yolda ilerlet diye dua et.." dedim..Ama keske boyle soylenince anlasilabilse her sey..Sonra ev satildi baskasina.. Neyse;sonra annem baska bir ev bulmus.Yine bir heves topladi bizi bir araya;onceki gun hadi alalim diye bizi costurdu;sonraki gun "butun gece uyumadim,almayalim" diye fikir degistirdi...Sonra evvelsi gece kendince yine dua etmis ve ayni sekilde eger hayirli degilse bir mani gonder demis!!!!Sabaha bir kalkiyor ki ayagi sismis!!Neyse ki bunun bir isaret oldugunu anladi ve evi almaktan vazgectik..Cok tsk ediyorum Allah'ima ki sadece ayagi sisti!!!...LUTFEN DUA EDERKEN NASIL ETMEMIZ GEREKTIGINI HEP HATIRLAYALIM ALLAH"IM!!..SEN BIZE BU KONUDA DA FARKINDALIK VER,REHBERLIK ET!!
Eveeeeett;son 3 gunumuz kaldigi icin size biraz bilgi bombardimanina sokmaya karar verdim bugun...:))
Her insan, ya standart realiteleri kabul eder ve yaşar ya da farkındalık kazandıkça, deneyimlediği realiteleri kendisi seçerek, kendi yaşamında aktif bir rol almaya başlar. Seçilebilecek gercekliklerin yönunu değiştirebilmek için, yaşamınızda olabildiğince uyanık olmalısınız. Bir adım geriye gelerek gözlemci rolünü üstlendiğinizde (ki aslinda 27 gundur yapmaya calistigimiz bu;kendimizden biraz uzaklasip disardan gozlemlemeyi basarabilmek) otopilot yoluyla yaşamda her yöne ilerlemenin farklındalığını kazanmış olursunuz.
Bir çok insan, bilinçsizce sapmalar yapar. Beklenmedik gercekliklerle karşılaşıldığında, bu sapmalar devreye girer. Kazalar, hastalıklar, kaçırılmış fırsatlar, talihsiz kararlar ve “kötü şans” hikayeleri çoğunlukla bu bilinçsiz sapmalar sırasında gerceklesir. Bu sapmalar, içinde eyleme geçmenin imkansız olduğu en iyi deneyimleri de getirebilirler. Direksiyon başında uyuyakalırsanız, bilinçli kararlar alma ve yeni gerceklere kayma imkansızdır.
Uyanmış bilinç kendi gercegini seçme yeteneğine sahipken, uyuyan bilinç, eski senaryoların dikte edildiği yaşam boyunca yol alır. Kurban duygusuna kapılmak bu durumun bir ürünüdür. (dunku calismamizi hatirlayin)..Ama bu kurban duygusu “kötü” değildir çünkü, bizi uyandırmak için dürterek yardımcı olurlar. Eğer yaşam, pürüzsüz ve mükemmel olsaydı, uykuya daldığımızda bizi dürterek uyandıracak bir şey bulunmazdı. Yollardaki hız tümsekleri, bizleri dürterek uyandırmak ve uyanık tutmak içindir. Yaşadığımız herşeyin sorumluluğunu kendi üzerimize alarak ; kurban rolü ve duygusundan özgürleşeceğimiz farkındalık düzeyine ulaştığımız zaman, genişleme ve farkındalık düzeyimiz daha da hızlı artmaya başlayacaktır...
Uyanmış insan; sessizlik, iç sesini dinleme;kalbinin sesini dinleme, doğayla iletişim, doğal akışta olmayı arzulama yoluyla geliştirilmiş, genişlemiş bir farkındalığa sahiptir. Bu farkındalık, kişinin kendisini çevreleyen enerjileri algılamasına olanak veren yoğun bir duyarlılığı beraberinde getirir. Kişi bir kez enerjisinin, yaşam ağı ile nasıl bir etkileşim içine girdiğini görmeye başladığında, artık, “büyük resim” perspektifinden yaşamaya başlar. Kişi, kendinden bir adım dışarı çıkıp, herkes için en yüksek ve en iyiyi seçtiğinde, uyanmış kararlar alabilmeye başlar. Eylemlerin ve enerjinin etkilerini idrak etmeye başlayınca, kişinin; deneyimlerinin tüm sorumluluğunu alması kolaylaşır. Bütünsel kişisel sorumluluk, insanın kendi yaşam senaryosunu, farkındalık, niyet ve bilinçli eylemler doğrultusunda yeniden yazmasına izin verir.
Her insanın yaşam senaryoları kütüphanesinde var olan bir hikayesi vardır. Her insan yaşamına zaman içinde evrilen küçük bir repertuar ile başlar. Ve her insan, kendisininkini yazmaya başlayıncaya kadar; yaşamını bu var olan senaryolar gereğince yaşar. Eski, daha önce var olan senaryolar gereğince yaşamak, insanın güçsüz düşmesine ve yenilmesine yol açar. Eğer kaybetme üzerine bir hikayeniz varsa, kaybedeceksinizdir. Eğer yoksulluk içinde yaşıyorsanız, sizi yoksulluğa bağlayan yaşam senaryonuzu değiştirinceye dek, bu sizin kaderiniz olmaya devam edecektir. Eğer tüm ilişkileriniz, büyük travmalar ve üzüntülerle bitiyorsa, siz hakkinizda hayirli olana riza halinde degilseniz ve olaylara akista kalmak yerine direnc gostermeyi tercih ediyorsaniz;anlayincaya kadar devam edecektir..Ne zaman ki derslerinizi alip;hakkimda hayirlisi budur;senden gelen raziyim derseniz;herseyin su gibi aktigini goreceksiniz..
Tum bunlarin kolay kolay uygulanmadagini;ygulanamadigi biliyorum..Ama sunu unutmayin ve tekrarlayin.."Ben destekleniyorum..Ben seviliyorum...Allah'im ve meleklerim yanimda ve bana destek oluyorlar..Gelen hersey hayrima olacak ve kabul ediyorum.."Ve meleklerinizden isteyin..Farkindaliginizi arttirmasi icin;sabrinizi arttirmasi icin;bolluk ve bereketinizi arttirmasi icin;isteyin;konusun ve dua edin..
Melekler onlardan çok az istediğimizi söylüyorlar.Unutmayin;meleklerimiz bizim ekip arkadaşlarımızdır. Dünyaya sevgi ve ışık aşılamak için hepimiz birlikte çalışıyoruz. Eğer ışığınız yaşamın stresi ile azalırsa veya sevildiğinizi ya da sevilebileceğinizi hissetmezseniz, kendinizi yeniden canlandırmak ve tekrar doldurmak için meleklerin yüksek enerjisine her zaman güvenebilirsiniz.

Bugün ve her gün almanın ve vermenin bolluk akışından haz almanızı dilerim...:))

27. Gün – Neredeyse Tamamladınız

30 Günde Mucizeler programının sonuna yaklaşıyorsunuz. Şimdiye kadar nasıl gitti? Gerceklesen herhangi bir mucizeniz var mı? Eğer varsa mutlu musunuz? Eğer yoksa vazgeçmeye hazır mısınız? Bu sizin kalıbınızın parçası mı, hayal kırıklığı ve hüsran ile vazgeçmek? Hatırlayın ki çoğu zaman sabır derslerimizden biridir ve hepimiz sabırla ilgili dersler alırız. Sabırlı olmak güven ve imana sahip olunduğunu gösterir, öyleyse eğer mucizeleriniz henüz gerceklesmediyse, sadece sabırlı olun ve gerceklesecegine güvenin.

Yaşamınızın bazı alanlarında ilerleme gördünüz mü? Zihin halimizi, sesimizi, düşünce kalıplarımızı ve inançlarımızı değiştirmek zaman alır ve uygulama gerektirir. Ve bilinçli çaba olmadan, süreç kısa vadede işleyebilir, ama bundan daha uzun işlemez. Bu programın amacı, yaşamınızda istediğiniz şeyi gerceklestirebildiginiz ve bunun gerçekleşmesini sağlamak için Evren ile birlikte çalışabildiğiniz mucize zihin halini yaratmaya ve mucize üstatlığına ulaşmaya yardımcı olmaktır. Bu, uygulama ve sabırla sizin için gerçekleşecektir.

Bugünkü mucizeler listenizi gözden geçirme sırasında, mucizelerinizin her birine bakın ve onların hangilerinin gerçekleştiğini görün. Bazen mucizelerin adımlar veya aşamalar şeklinde gerçekleştiğini hatırlayın, mucizenizin bir parçası sizin için gerceklesmis olabilir. Pozitif kalın, neredeyse bitirdiniz ve şimdi vazgeçmenin zamanı değil. Sonuçlara bakın, bazen sonuçlar süptil olabilir, gerceklestirmeyi istediğiniz mucizelere odaklanmış kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...