15 Nisan 2013 Pazartesi

26. Gün – Bağışlama veya Kızgınlık



Gune soyle neseli;enerjik baslayalim di mi?...:))En son ne zaman muzigin sesini iyice acip;soyle cilginca dans ettiniz evde??..Ben dusundum de hatirlayamadim..Gune iyi baslamak icin harika...Gecenlerde bir arkadasim (ki kendisi de bu listede) dedi ki yok boyle bir polyannacilik..Herseye kismet;hayirlisi diyemem...Evet,cok hakli aslinda ..Soyle bir dusundum de aslinda sanki pembe gozlukleri takip;toz pembe bir dunya mi hayal ediyorum acaba diye?Hepimizin bir yolculugu var aslinda bu hayatta...Herkes birseyleri anlamanin pesinde;bazen farkinda bazen degil...

 Her gun herkesten;her olaydan ogreniyoruz aslinda..Etrafimizdaki hersey bize mesaj..Unutmayalim ki ilk gelen ayet:OKU..Neyi okuyoruz?Sistemi;evreni;bize gonderilen mesajlari..Her an ogreniyoruz..Her an yayin devam ediyor zaten..Ogrenirken her sey cok da tatli olmuyor tabi..Kiziyoruz;uzuluyoruz;kaybediyoruz;haksizliga ugradigimizi dusunuyoruz..Ama sunu bilmek gerekiyor ki yazilmis bir roman var ve romandaki sonuca varabilmek icin de herkes icin yazilmis roller..Kotu kadin kotu olmak zorunda ki biz de kaderimize yonlenebilelim..Belki bizi terk eden sevgiliye tesekkur etmemiz gerek ya da isimizden cikmamiza sebp olan kisiye..Cunku bir sonraki adimimiza gecebilmek icin onlarin bunu yapmalari gerekli..Yani kimseye kizmak icin bir nedenimiz yok..

 O halde affediyorum;bana tum hayal kirikligi yaratanlari..Ve onlara tesekkur ediyorum,onlar benim anlamama yardimci olanlardi aslinda..Onlara tesekkur ediyorum benim hayrim icin o sekilde davrandilar..Bilip bilmedigim;hatirlayip hatirlayamadigim;bu yasaminda ve tum gecmis yasamalarimdaki herkesi affediyorum Ve Onlari Allah'a yonlendiriyorum...

Pembe baktikca hersey pembelesiyor zaten;bunu unutmayalim....:)))

26. Gün – Bağışlama veya Kızgınlık

Her birimizin bir kurban hikayesi, birilerinin acı veya travmaya neden olduğu yaşamımızda bir zaman vardır. Bazen bu kurban hikayeleri geçmiş yaşamın olaylarından bakiyelerdir ve bu yaşamımızın hedefi bağışlamayı ve kurban enerjimizi ruhsal bütünlüğe ve güce dönüştürmeyi öğrenmektir. Kızgın veya incinmiş olduğumuz için kendimizi bağışlamaktan alıkoyarken, bu sadece onu düşündüğümüz her seferinde kurban enerjisini tekrarlamaya hizmet eder. En büyük meydan okumalarımızdan biri herkesi koşulsuz bağışlamaktır ve kendimizi onlarla paylaştığımız enerjiden kurtarmaktır. Eğer bağışlamazsak, o zaman bu enerjinin düşük titreşiminde oluruz, bu da kızgınlıktır. Kızgın olmak bizi güçlü hissettirebilmesine ve bize adalet hissi verebilmesine rağmen, bunu yapmak o kişiyle veya durumla bağlantıları yerinde tutar ve bunu düşündüğümüz her seferinde güçsüzlüğümüzü ve kurban hikayemizi onaylar.


Bugün mucizeler listenizi gözden geçirirken, geçmişi hatırlıyor musunuz ve birilerinin size ‘bağışlanamaz’ bir şey yaptığını hatırlıyor musunuz? Onları bağışlayabilir misiniz, onları bağışlamak onları haklı çıkarmaz, bu enerjiden ebediyen özgürleşmenizi sağlar. Eğer bağışlamazsanız, kızgınlık içindesinizdir ve bu mucizelerinizin tezahürünü bloke eder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...